handdator

Visa fullständig version : HÄlp Mig

jojje
2005-03-23, 21:58
Jag håller absolut med om detta carl.....
det är just detta med fotbolls träningen har detta säg 4 ggr i veckan, vill absolute inte ha någon stor "kropp" som en fotbolls lirare, men vill hämst gärna GÅ NER I VIKT och äta rätt, skulle vara så tacksam om DU/NI kan ge mig råd om en riktig nytig frukost, Middag, mellan mål , Kvällsmat......och detta med kålhydrater, är detta inte bra att få i sig i en störra mängd om man vill gå ner i vikt?...

Mvh Jojje

turbocalle
2005-03-23, 22:55
hej mitt namn är johan

jag är 180 lång och väger ca 79Kg...

jag läser åp eran sida och många andra sior om hur mycket kcal/protein m.m man skall ta upp dagligen, men har svårt för att snappa upp vart man får i sig dessa saker, klart finsk m.m mer vet jag
men vill ha mer exakt..

till fruktost, tar jag mjölk med protein pulver i ca 50g...sedan ca 4 grova knäckebröd 100% fullkorn 0% socker lr grovt bröd med skinka på sedan en banan

då till fråga, skulle vara så otroligt tacksam om du/ni kan hjälpa mig att säga vad jag skall äta tex så mycket grönsaker, så mycket fisk, kött lr va det nu må å vara.

vill gå ner ca 4Kg vill deffa men ändå få mer muskler

har fotbolls träningar/match 3-4ggr/veckan + att jag försöker gå till gym men det har för tillfället gått i konkurs, annars kör jag hemma träning lite lätt 250 sittups, 3 armhövningar + korsrygg

snälla hjälp mig att säga va den perfeka måltiderna är för mig + träning vill ha en mer synlig Tvättbräda till sommarenäven mer muskler på övriga kroppen så klart

Tack på förhand JOhan

ps: är dålig på att förklara men hoppas du/ni förstår iaf, rätt kost för att gå ner i vikt och bygga/se musklerna tydligare...
Skicka till min Hotmail: Han_You@Hotmail.com
Mvh Johan
Ja orkar inte skicka mail.. Vi har ju trots allt ett forum.. Men varför så groteskt mycket protein på morgonen? Sedan tycker jag du ska om prioritera lite och hellre skaffa ett gym kort än en massa kosttillskott.. Att deffa och bygga går inte 100 % ihop. Visst går det men det går otroligt mycket saktare.. 3 armhävningar? Nja.. Antar att du här vid skrivit fel.. Du kommer aldrig att få mycket muskler över hela kroppen om du inte tränar hela kroppen.

MvH Carl