Visa fullständig version : Napalm Death och Freak Kitchen till SRF
Såg just att det bara verkar bli fetare och fetare. Napalm Death såg jag i GB en gång och de var förvisso ganska trötta men deras mangel är stilbildande.
Freak Kitchen har jag aldrig sett live men med tanke på hur seriösa instrumentalister de verkar vara så kan de vara riktigt kul att se live. Någon som har en personlig upplevelse av FK?
Sweden Rock Festival (http://www.swedenrock.com/)
The Somberlain
2005-03-22, 23:46
Ja dom, Behemoth, Thrashfjollorna och Mötley höjer årets omgång av SRF till skyarna!
FK är ett MÅSTE att se (har sett dem 2 ggr på SRF)!! Grämer mig nått enormt att jag tar studeten över SRF helgen *grr27*
The Somberlain
2005-03-23, 17:42
Grämer mig nått enormt att jag tar studeten över SRF helgen *grr27*
Exakt vad är problemet?
Exakt vad är problemet?
Man tar bara studenten en gång...
The Somberlain
2005-03-23, 19:55
Man tar bara studenten en gång...
Ja, och?
Ja, och?
Man kanske inte vill missa det...?
Såhär i efterhand skulle jag välja SRF före min student, lätt. Jag skulle fan välja en rotfyllning före min student. Det måste vara den mest patetiska festlighet jag någonsin varit dum nog att medverka i.
The Somberlain
2005-03-23, 20:53
Vem har sagt ngt om att missa? :)
Lita annorlunda studentfest på SRF kanske, men klart som fan det funkar :thumbup:
Träffa polarna kan man ju göra vilken dag som helst. Prioriteringsfråga, helt enkelt ;)
gasoliner
2005-03-23, 21:39
Freak kitchen är lika bra live som på skiva om inte bättre ändå.. sjuk kille ia.. *screwy*
Vem har sagt ngt om att missa? :)
Lita annorlunda studentfest på SRF kanske, men klart som fan det funkar :thumbup:
Träffa polarna kan man ju göra vilken dag som helst. Prioriteringsfråga, helt enkelt ;)
Tycker själv att det var en ganska speciell känsla att springa ut från skolan och bli mottagen av släkt och vänner. Jag tycker i alla fall inte att det är konstigt att någon väljer det före en festival.
The Somberlain
2005-03-28, 14:06
Jag tycker i alla fall inte att det är konstigt att någon väljer det före en festival.
Om man ens tvekar över det, platsar man nog ändå inte på SRF...
Studenten var väl inget märkvärdigt... in i kyrkan, ut ur kyrkan, tåga till parken, gå upp på scen, gå ner från scen, stå och glo i en timme i solen med kostymen på... Sen när det är slut, in på bolaget, ut från bolaget, supa ner sig och vakna upp dagen efter brevid någonting.
SRF är en upplevelse helt olika år från år... Finns inget man ser fram mot mer på sommaren.
Om man ens tvekar över det, platsar man nog ändå inte på SRF...
Nä, precis. Man måste ju vara lite rebell för att gilla hårdrock... *rolleyes*
The Somberlain
2005-03-28, 14:20
Nä, precis. Man måste ju vara lite rebell för att gilla hårdrock... *rolleyes*
Haha nejdå.
Men vad är studenten mot SRF egentligen? Läs Abjorns kungliga inlägg ovan.
Haha nejdå.
Men vad är studenten mot SRF egentligen? Läs Abjorns kungliga inlägg ovan.
Jag förstår i och för sig att ni skulle välja SRF före studenten om er student var så trist som han beskriver den.
Veckorna innan studenten är vad som är roligt...
The Somberlain
2005-03-28, 14:54
Skiljer sig inte så mkt från vilken annan fest som helst...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.