Visa fullständig version : Vad blandar ni er proteindrink med?
Som topicen lyder , vad blandar ni er drink med ? menar då inte efter träningen utan till en måltid...
Jag brukar köra med mjölk , blir kanon gott :)
Är det okej under en Deff att köra med mjölk i drinken.. dricker 2 st om dagen förutom efter träingen..
kör oxå mjölk te mina protte drinkar... O klart d går o blanda med mjölk även om du deffar, det handlar ju som vanligt om att ligga på kaloriminus...
King Grub
2005-03-21, 21:23
menar då inte efter träningen utan till en måltid...
Skulle inte slösa pulver på en drink till måltiden när det finns utmärkt protein i den.
menar inte till huvudmåltiden, till lunch t.ex. och kvällsmat brukar jag ta en stänkare :)
King Grub
2005-03-21, 21:26
"En stänkare". :D
hehe tyckte det passade bra där haha :D
jag blandar mitt vassle och maltodextrin med mjölk, jag vet inte om det är det är bättre å blanda med vatten men tycker det smakar själva fan om ja blandar med vatten *spy*
menar inte till huvudmåltiden, till lunch t.ex. och kvällsmat brukar jag ta en stänkare :)
Du får en jämnare fördelning av proteinet över dagen genom att ta proteinet till de minsta måltiderna. Lunchen borde redan från början innehålla 20 - 30 g protein.
Skulle nu lunchen vara ärtsoppa eller blodpudding kan det däremot vara bra att komplettera upp proteinkvaliten med lite proteinpulver.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.