Visa fullständig version : Åker du in i tullen ?
Småsnackkade på MSN med Lassie Mongo , en gemensam sak vi har är att vi ALLTID åker in i tullen.
Hur är det med er , åker ni också ofelbart in på stripsearch ?
Lasse Kongo
2005-03-21, 12:40
ja, som sagt, varje gång i princip, så numer går ja rakt fram till tullarna eller in i rummet, låt oss få detta överstökat haha.
Världens sämsta jobb måste ju vara den där killen med gummihandsken som jobbar i för Polska tullen ..
Det finns ingen lön hög nog som skulle få mig stoppa upp handen i rövar dagen lång ..
Just my 5 cents.
Det finns ingen lön hög nog som skulle få mig stoppa upp handen i rövar dagen lång ..
Det beror ju på vilka rövar vi talar om :naughty:
Det beror ju på vilka rövar vi talar om :naughty:
Håriga Lastbilschaffisar min vän ...
10 poängarna tar sällan Polen som resemål.
Nope klarar mig alltid ... ser väll så snäll å hederlig ut eller nått :angel:
När jag hade mitt finfina talibanskägg blev jag alltid plockad, åkte tåg till Narvik i norge, av ett helt tåg var det bara mig de plockade in för visitering och bagagekontroll, jag vart rätt paff, trodde inte det fans någon tull mellan sverige och norge :p
Jag reste rätt mycket i jobbet ett tag, så jag började ana ett mönster. När jag sedan kapade skägget fick jag vara i fred, men då började de fråga om legg på bolaget igen, aldrig är de nöjda ;)
Du kanske har ful röv?
Japp alltid! *grr27*
Sedan har jag en till "talang" varje gång jag ska ut och flyga sätter den där metalldetektorn igång och tjuter,trots att jag inte har en endaste metallbit någonstans..varken i fickorna eller i kroppen *screwy*
Lasse Kongo
2005-03-21, 12:52
Vill du hänga med på en resa nästa vecka? :D
Sol och bad en eftermiddag ingår på den baltiska kusten, jag står för alla kostnader :naughty:
Lasse Kongo
2005-03-21, 12:53
Japp alltid! *grr27*
Sedan har jag en till "talang" varje gång jag ska ut och flyga sätter den där metalldetektorn igång och tjuter,trots att jag inte har en endaste metallbit någonstans..varken i fickorna eller i kroppen *screwy*
ahw, tinus, du kanske är sugen på en liten gratissemster oxå? ja står för allt bara du sköter dig i tullen :naughty:
Du kanske har ful röv?
Så det är rövens attraktionsvärde som avgör om man får följa med in i det lilla rummet eller inte .... attans :D
ahw, tinus, du kanske är sugen på en liten gratissemster oxå? ja står för allt bara du sköter dig i tullen :naughty:
Jaa,jag kan vara med som en avledande manöver :cool: då kanske ni kan slinka förbi lätt :D
Prova plocka ur geishakulorna ..
Japp alltid! *grr27*
Vill du hänga med på en resa nästa vecka? :D
Sol och bad en eftermiddag ingår på den baltiska kusten, jag står för alla kostnader :naughty:
Sol, bad och en eftermiddag ... snåljåp !!!
Gör erbjudantet lite bättre så har du en deal :D
Aldrig jag flyger internationellt till San Fransico ,.... *rolleyes*
Så det är rövens attraktionsvärde som avgör om man får följa med in i det lilla rummet eller inte .... attans :D
Prova plocka ur geishakulorna ..
Varför det? :D :naughty: Någonting måste man väl roa sig med under resan.. *rolleyes*
Måste ju vara det iom att Piranha och Kongo blir stoppade varje gång *kissass*
Vareviga gång de senaste 7-8 åren, har tom blivit tvingad av grekiska tullare att köpa sprit till dem i taxfree-shopen, annars skulle jag "missa" mitt plan....Populär kille minst sagt....
Men det är iallafall ett hyfsat betyg till oss tränande att bli kollade, då vi nämligen faller under "profilen" som bör kontrolleras...
Lasse Kongo
2005-03-21, 13:03
Jaa,jag kan vara med som en avledande manöver :cool: då kanske ni kan slinka förbi lätt :D
haha precis, du drar upp kjolen framför tullarna, så smiter vi igenom, underbart!
dock kommer det krävas en del repetition dagarna innan, alltså hur man drar upp kjolen på bästa sätt och så :naughty:
självklart kompenserar vi uppdraget, vad kräver du för arvode?
Aldrig jag flyger internationellt till San Fransico ,.... *rolleyes*
Jo ... men om du tar hand om tulltjänstemännen tar jag hand om packningen :D
Glöm inte packa ner något glidvänligt i handbagaget bara *innocent*
christian
2005-03-21, 13:08
Händer.
Har dock åkt t o r Turkiet med en pillerburk innehållandes div vitaminer, fiskoljekapslar, ephedratabletter och HMB har jag för mig. Rätt dumt så här i efterhand om det hade missuppfattats. Tänkte inte på det då utan det hängde bara med i ryggsäcken som jag normalt har när jag tränar.
Då tog de däremot in mig i tullen på arlanda på väg hem, de frågade inte ens om burken samt missade att jag hade ~2liter för mkt sprit med mig. Eller så brydde hon sig inte. :confused:
haha precis, du drar upp kjolen framför tullarna, så smiter vi igenom, underbart!
dock kommer det krävas en del repetition dagarna innan, alltså hur man drar upp kjolen på bästa sätt och så :naughty:
självklart kompenserar vi uppdraget, vad kräver du för arvode?
Jaså jaha,vart ska de "repetitonerna" äga rum då? :naughty:
Jag är inte så dyr..en hink protte pulver och en stooor godispåse så är jag med! :laugh: :booty:
Beror helt på situation.
De gånger jag rest i kostym eller kavaj och byxor så har jag alltid slunkit igenom utan problem. De gånger jag bytt om och åkt i träningsbrallor (skönast om det är lång resa) så har jag åkt in hälften av gångerna.
Roligast var när jag fick frågan om varför de norska Koffeintabletterna var så mycket större än de svenska.... Hm.. svarade givetvis att " Det får du väl fråga någon annan än mig... "
Lasse Kongo
2005-03-21, 13:18
Jaså jaha,vart ska de "repetitonerna" äga rum då? :naughty:
Jag är inte så dyr..en hink protte pulver och en stooor godispåse så är jag med! :laugh: :booty:
haha, ja det var inte så farligt, 1kg vassle och en stor godispåse från lidl, det kirrar vi :D
repet fixar vi på ngt 1stjärnigt hotell mitt i de lettiska lyxkvarteren dagarna innan, glöm inte att ta med egna sängkläder :laugh:
haha, ja det var inte så farligt, 1kg vassle och en stor godispåse från lidl, det kirrar vi :D
repet fixar vi på ngt 1stjärnigt hotell mitt i de lettiska lyxkvarteren dagarna innan, glöm inte att ta med egna sängkläder :laugh:
Nejnej nu snackar vi MINST 4 kg protte, och kvalitetsgodis, gärna från jamjam :D
Låter mysigt! :thumbup: :laugh:
Nejnej nu snackar vi MINST 4 kg protte, och kvalitetsgodis, gärna från jamjam :D
Låter mysigt! :thumbup: :laugh:
Lasse , en sann romantiker :naughty:
Lasse Kongo
2005-03-21, 13:25
Lasse , en sann romantiker :naughty:
haha, ja inte fan vågar ja skriva dina planer pirreville :naughty:
haha, ja inte fan vågar ja skriva dina planer pirreville :naughty:
Menar du lyxkryssen till Balticum ?
Lasse Kongo
2005-03-21, 13:31
ja för att vara lite seriös så har man ju iaf aldrig åkt dit, smuggla är absolut inget ja skulle få för mig! (förutom sprit då haha)
men som ungtupp så fyllde man ju väskorna med sprit, grymt fint inlindat i handdukar, kläder o fyllda skor, och då stod man där men bruna kalsonger när tullarna virade upp handukarna, men de log mest o tyckte man hade slagit in det fint haha, är ju straffbart när man e under 20 men det gav ett + för tullarna, vad gör lite sprit liksom, är ju inte det dem är ute efter *innocent*
Lyxkryss på MS Amore
http://212.112.182.19/images/93/93-93864461593.jpg
Följ med ett gänk käcka gossar på kryss i Östersjön , destination Khrakow.
Du som är tjej och svarade nej på pollen är välkommen att gratis
följa med på denna magnifika kryss till vackra Baltikum så här på vårkanten.
Underhållning finns ombord ( Allan & Pez ), likaså gratis alkohol , sovplats.
OSA. Skicka PM med byst storlek och civil status till Lasse.
Mvh //Ms Amore Crew 2005
Vi fastnade i tullen när vi hade med oss en libanes o trodde det inte krävdes pass o skit nu när vi var med i eu ;)
Tullen? Vad är det?
Som en husrannsakan , men inte i ditt hus. *screwy*
Jag fick gå igenom tullen när jag var 9 år :hbang: Kommer inte ihåg varför men dom jävlarna pillade på min gameboy *grr27*
Som en husrannsakan , men inte i ditt hus. *screwy*
Vad trevligt det låter.
J.Saarela
2005-03-21, 14:14
Har bara varit utomlands en gång å då plockade dom bara in mig,tjejen som var med mig å Benny.Wennberg av alla på det där *****stora planet.Så jag sa ni går alltid på det här tar in oss å då går en svensson förbi med alla våra grejer:)..Dom blev ju inte direkt trevligare
"Ja. varje jävla gång." Jet, kelk, Lasse Kongo, Mental, Piranha, RobbeliRobban, Zozza
Det verkar finnas ett direkt samband mellan storlek/vikt och torska i tullen.
:)
"Ja. varje jävla gång." Jet, kelk, Lasse Kongo, Mental, Piranha, RobbeliRobban, Zozza
Halåååå du glömde lilla mig :em: *cry* , så ditt resonemang spricker! *flex*
Halåååå du glömde lilla mig :em: *cry* , så ditt resonemang spricker! *flex*
Du är stor/tung för att vara tjej så du passar i mallen också.
*flex*
Edit. Dessutom har du inte röstat *grr27*
Du är stor/tung för att vara tjej så du passar i mallen också.
*flex*
Edit. Dessutom har du inte röstat *grr27*
Nejdå,jag ser så liten ut.. med kläderna på har jag hört! :D *innocent*
Jag har visst röstat! *grr27*
Din röst syns inte, är det för att du är så liten?
Din röst syns inte, är det för att du är så liten?
Mycket möjligt *cry*
Nu har jag röstat igen! :)
Näck då?
Näck då?
Och det frågar du? *slap* :D borde du väl veta.. :naughty:
Och det frågar du? *slap* :D borde du väl veta.. :naughty:
Jag har ju aldrig orkat tugga mig igenom de ätbara trosorna så jag vet ju inte :(
boxsquat
2005-03-21, 16:25
Alltså, har ni fyra sniffat testosteron eller något?
Alltså, har ni fyra sniffat testosteron eller något?
Om du menar mig..så nix är bara lite *screwy* helt naturligt! *flex*
boxsquat
2005-03-21, 16:30
Ni borde verkligen ligga med varandra allihopa och få det överstökat en gång för alla. :cool:
Ja min säng eller ditt köksbord?
christian
2005-03-21, 16:37
Ni borde verkligen ligga med varandra allihopa och få det överstökat en gång för alla. :cool:
Precis vad jag tänkte. Århundradets längsta förspel inför en menage á trois iaf.. *popcorn*
mini_Arnold
2005-03-21, 17:25
Harbara sett tullar på film. Men jag valde alternativ 1. Så som jag tittar snett på okända ahde dem plockat mig
boxsquat
2005-03-21, 17:36
Jag är kurd, så vad tror ni själva?
FinnPower
2005-03-21, 17:51
Jag och hela den finska truppen blev inplockade för väskkontroll när vi kom till Helsingfors ifrån bänk-VM i USA i december. Jag råkade förstås ha några bänkskjortor och böjdräkter (20 st) i väskan som jag handlat till mina klubbkompisar så det blev lite gnäll. Jag fick inte ta in dem utan att betala skatt på dem, men jag hade inget kvitto och ljög om värdet på dem. Sedan snackade jag med deras chef och förklarade situationen samt att VI SLOG SVERIGE på lagpoäng. :D
Då ändrade han sig och sade att det var ok att ta hem det för det var min egen tävlingsutrustning. Jag hade allt från storlek 38-56... :em:
alltid, varje gång jag åker över. kanske för att jag ser ut som jag gör =P
alltid, varje gång jag åker över. kanske för att jag ser ut som jag gör =P
Men du ser ju ut som en mamas boy..?
J.Saarela
2005-03-21, 20:30
Ja men det är ju kul att trackasera alla mesar
kom du
Ja men det är ju kul att trackasera alla mesar
:D
Fettecke
2005-04-08, 09:05
Har bara blivit stoppad en gång... kom från Tallin med 15L sprit, och va lite nervis i när jag gick förbi tullen, iofs hade jag inte allt på mig, utan i bussen vi åkte...
Iaf, snäll som jag är så hälsar jag vackert på den mastodonta kvinnan som stog i tullen och kollade bagaget, jag tror inte jag skulle gjort det =(, när jag gick förbi henne, så ropade hon på mig.... "Herrn, ursäkta..., kom med här är du snäll"
hade jag hållt käft hade de gått bra!!!!... damnit... *onda hagga*
nej, men jag är ju vit och svensk. ;)
Blev stoppad i Danmark , men det var ju förmodligen för att jag hade ohyggligt mycket luggage o svettades som en gris pga alla bags och ryggsäckar.
Mig tar dom in för att jag är så jävla ful...
Karl_alfred
2005-04-08, 10:32
Har åkt på det ja. Var jag å en polare när vi åkte från tallin, vi försökte skämta med tullsnubben men så jävla stel i sättet han var.
Aldrig personligen blivit intagen, men när jag åkte över Öresundsbron på väg tillbaks till Sverige, så drog de in oss i tullen, de 5g marijuana som jag hade i bagaget (inte tänkt på att jag hade med mig det) just då gjorde mig något fruktansvärt nervös, dock ville de bara ta blodprov på chauffören, släppte oss direkt efter det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.