Visa fullständig version : Puh! En tuff helg! Hade instruktörsutbildning och var ....
Arne Persson
2005-03-20, 23:55
Hade instruktörskurs i helgen. Det var hela 18 st deltagare vilket var roligt. Problemet var bara att man hade mellan 38 och 39° feber och var ordentligt hes. Man är totalfärdig nu. Självfallet fick man ju curla upp den där djävla 40 kg hanteln mm vilket inte gjorde saken mycket bättre. :) Hoppas man inte är för risig i morgon.
Fan måste komma på nästa utbildning.
Hur högt kan man utbilda sig hoss dig?
Arne Persson
2005-03-21, 08:19
Fan måste komma på nästa utbildning.
Hur högt kan man utbilda sig hoss dig?
Tja, du kan bli docentkompetent och sedan kan du ansöka om en PT-professur. ;)
Tja, du kan bli docentkompetent och sedan kan du ansöka om en PT-professur. ;)
Men först måste man klara av provet !!!! Att cula 40 kilos hanteln :D ...
Eller hur Arne :thumbup:
Arne Persson
2005-03-21, 08:41
Men först måste man klara av provet !!!! Att cula 40 kilos hanteln :D ...
Eller hur Arne :thumbup:
Jo, men med överhandsfattning. :)
*flex* Ja fy f*n för att vara sjuk .. satt inne och ugglade hela helgen ,, totalt bortkastad tid .. sånär som på Starwars 4.5.6 på DVD .. Mumms
*flex* Ja fy f*n för att vara sjuk .. satt inne och ugglade hela helgen ,, totalt bortkastad tid .. sånär som på Starwars 4.5.6 på DVD .. Mumms
fiifaaan pierre, att du inte ringde mig, va fett sugen på starwars i helgen :hbang: .
nää nu ska ja jobba lite, vill inte att denna tråd smittar ner mig så ja blir sjuk igen .
M
Hade instruktörskurs i helgen. Det var hela 18 st deltagare vilket var roligt. Problemet var bara att man hade mellan 38 och 39° feber och var ordentligt hes. Man är totalfärdig nu. Självfallet fick man ju curla upp den där djävla 40 kg hanteln mm vilket inte gjorde saken mycket bättre. :) Hoppas man inte är för risig i morgon.
Du gjorde en strong insats. Inte lätt att prata hela dagarna med
sjukdom i kroppen. Jag gillade kursen, lärde mig en hel del speciellt
i anatomidelen(det snurrar fortfarande). Även rörelseläran innehöll
många bra tips. Nu ska jag sticka till gymmet och repetera lite.
/Erik från Växjö
Kanonkurs Arne! Rekommenderas till alla!
Kommer du att ha kursen på hemmaplan någon gång i framtiden Arne?
Alla som varit med verkar uppskatta den väldigt mycket!
Det hade varit kul att vara med!
Arne Persson
2005-03-21, 16:55
Kommer du att ha kursen på hemmaplan någon gång i framtiden Arne?
Alla som varit med verkar uppskatta den väldigt mycket!
Det hade varit kul att vara med!
Jodå! Det lär självklart hända. Nästa kurs kan dock mycket väl bli på Delta Gym i Stockholm igen.
Jodå! Det lär självklart hända. Nästa kurs kan dock mycket väl bli på Delta Gym i Stockholm igen.
Då avvaktar jag till det blir dax i Lödde eller nån annanstans här i skåne, så man kan köra dit! :thumbup:
Då avvaktar jag till det blir dax i Lödde eller nån annanstans här i skåne, så man kan köra dit! :thumbup:
Bah! Avståndsgnäll är för mesar! :D
japp ångrar som tusan att jag inte hade möjligheten att vara med nu!! nästa gång bara SKA jag dit om det är i lödde eller nånstans i den närheten...
du kan inte ha en kurs typ nästa månad?? :D
Bah! Avståndsgnäll är för mesar! :D
säjer killen som bor ett stenkast från lödde. :laugh:
tyckte nog faktiskt lite synd om dig, när du snörvlade och höll på att tuppa av
i lektionssalen. En kanonkurs, tror många här på kolo skulle ha nytta av att få lära sig lite grundläggande som denna kurs gick igenom.
Arne Persson
2005-03-21, 23:18
tyckte nog faktiskt lite synd om dig, när du snörvlade och höll på att tuppa av
i lektionssalen. En kanonkurs, tror många här på kolo skulle ha nytta av att få lära sig lite grundläggande som denna kurs gick igenom.
Tack för omtanken! Jag var mest orolig för att rösten inte skulle räcka till söndagen!
Tack för omtanken! Jag var mest orolig för att rösten inte skulle räcka till söndagen!
hehe, alltid bra att sitta så nära som möjligt, så man hör vad gubben mummlar om....Tror jag har hittat det kompendiet som var utgivet av studentlitteratur,
hette dom något likn med benets deskriptiva och topografiska anatomi,
och var uppdelad i fyra olika delar?
hehe, alltid bra att sitta så nära som möjligt, så man hör vad gubben mummlar om....Tror jag har hittat det kompendiet som var utgivet av studentlitteratur,
hette dom något likn med benets deskriptiva och topografiska anatomi,
och var uppdelad i fyra olika delar?
Jag tror inte det. Jag hittade dom du nämner på bibblan idag.
Jag tror inte det. Jag hittade dom du nämner på bibblan idag.
mer info! var nära på att beställa böckerna, så du får hejda mig....
mer info! var nära på att beställa böckerna, så du får hejda mig....
Arne sa ju att dom hette umeåkompendierna. Det stod inget om umeå på dom jag hittade iallafall. Men man vet aldrig. Bäst att Arne reder ut begreppen här.
Arne Persson
2005-03-22, 00:01
Arne sa ju att dom hette umeåkompendierna. Det stod inget om umeå på dom jag hittade iallafall. Men man vet aldrig. Bäst att Arne reder ut begreppen här.
Jag sa att dom KALLAS för Umeåkompendierna, inte att dom hette det. ;)
*antecknar*. Nej, jag skall sluta retas, allt är i god ton. Har det hållits någon kurs i närheten av GBG? Kommer det att hända i framtiden?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.