Visa fullständig version : 17-åriga Amanda är Persbrandts nya kärlek
Pellefant
2005-03-20, 11:14
"Här är Film-Sveriges nya stjärnpar:
Mikael Persbrandt, 41, och 17-åriga Amanda Renberg, som spelade huvudrollen i biosuccén ”Hip hip hora”.
– Vi träffades för snart två månader sen, berättar hon om förhållandet.
Att Mikael Persbrandt är 24 år äldre än hon själv tycker hon inte behöver vara något problem.
– Alltså, vi fick så jäkla bra kontakt direkt. Jag tycker verkligen så mycket om honom, säger Amanda Renberg."
http://www.expressen.se/index.jsp?a=257593
Slartibartfast
2005-03-20, 11:18
Min nya idol.
Han är så jävla barnslig att det är hon som får ta hand om honom.... *screwy*
allan
Vissa gillar tydligen lammkött. *screwy*
Lasse Kongo
2005-03-20, 11:23
Haha, det är fan lite väl alltså, men Persbrandt e förbannat skön så det får väl gå för det här gången :D
....men Persbrandt e förbannat skön så det får väl gå för det här gången :D
Nej det är han inte. Blanda inte ihop hans roller med honom.
allan
Matte_Maiden
2005-03-20, 11:26
allan
Är det något du vill berätta?
allan
hur är det man säger..?
ORD.
Muaytudd
2005-03-20, 11:29
Men allvarligt, om man ska komma med ngt konkret. 17 år. Vad får man ut av en sjuttonåring? Man ligger på så olika nivåer. Jag är 25. När jag träffar ngn tjej ute som är 20 så brukar det vara lide svårt att konversera om riktiga saker. Man lever så olika liv. Fokusserar på helt olika saker. Ok skitsnack kan man alltid snacka om menmen... Sen i sängen kan det inte heller vara ngn hitt. en sjuttonåring brukar inte vara spec duktig om hon inte började jättetidigt eller är ngn superförmåga (hittade tyvärr ingen sån själv när jag var i den åldern)
vad är då kvar? Det enda jag kan se är att ålderskillnaden. Kanske det som han eller hon eller båda går igång på.
Vad vet jag. Men det kliade i skrivarfingrarna.
Jag är lite besviken på honom.. Finns mycket snyggare 17-åringar..
Krokodil
2005-03-20, 11:32
Äckligt! *spy*
Herkulez
2005-03-20, 11:35
allan
Bilden jag fått av den "riktiga" Persbrandt verkar stämma överens med din bild av han.
Är det något du vill berätta?
Om du vet hur gammal han är och var han kommer ifrån och hur gammal jag är och var jag kommer ifrån...så kan man väl säga att vi sprungit på varandra emellanåt....
allan
kimonque
2005-03-20, 11:39
allan
:thumbup:
mini_Arnold
2005-03-20, 11:40
Inget fel på lammkött om tillagas på rätt sätt :thumbup:
Kan någon säga hur han är annars då? Resten av oss blir ju inte klokare av :thumbup: :bow:
Matte_Maiden
2005-03-20, 11:42
Om du vet hur gammal han är och var han kommer ifrån och hur gammal jag är och var jag kommer ifrån...så kan man väl säga att vi sprungit på varandra emellanåt....
allan
Det är nog första gången i Kolos historia någon skriver detta, men ärligt talat så trodde jag inte att att du var 40+. :D
Kan du utveckla lite, exempel och sådant skulle vara schysst. Det låter som någon gammal hemlighet som ligger djupt begraven som inte får röras.
muzzelman
2005-03-20, 11:42
allan
Och då har han sprungit runt skuttandes i sandlådan och käkat godis eller? Ge oss lite mer information om vad som gör han så barnslig.
Det är nog första gången i Kolos historia någon skriver detta, men ärligt talat så trodde jag inte att att du var 40+. :D
Birthday:
June 14, 1962
;)
Lasse Kongo
2005-03-20, 11:45
allan
jo det är han
Finns inga hemligheter. Han är den han är bara - och ni lär väl kunna klura ut en del genom att läsa vad han sysslat med under de sista åren. Och då menar jag inte hans rollprestationer. Men han och hans kompisar rökte inte bara Blend på den tiden om man så säger - och jag har svårt för folk som inte växer upp....
allan
har inte Mikael Persbrandt några barn?
har inte Mikael Persbrandt några barn?
om inte annat så har han det nu *rolleyes*
Muaytudd
2005-03-20, 11:53
Ojojoj. Han är knarkare!
Gick precis en kurs om hur man ska ta hand om journalister.
man ska passa sig för svävande svar. Kan blåsas upp i oändliga proportioner.
Matte_Maiden
2005-03-20, 11:53
Birthday:
June 14, 1962
;)
Fan att du alltid ska komma och förlöjliga mig Micke. :D
Gunvald styr upp :D Underbart
Muaytudd
2005-03-20, 11:54
haha den var bra. :D
muzzelman
2005-03-20, 11:55
Gunvald styr upp :D Underbart
Nu får du passa dig innan du har en vild Allan på dig *Vifta på finger*
det va ju det jag syftade på :naughty:
Svårt för folk som inte växer upp jag med, men detta är ju bara "High Score" så det skriker om det :hbang:
Shadow Warrior
2005-03-20, 12:05
Nä men det där är lite små äckligt... faktiskt... :MrT:
internethjälten
2005-03-20, 12:27
allan
..är det i högstadiet när ni raggar småflickor ? :whipped:
Han är så jävla barnslig att det är hon som får ta hand om honom.... *screwy*
allan
Säga vad man vill om den gode Persbrandt, men det faktum att ringen sitter i ditt öra och inte i hans förklarar med all önskvärd tydlighet vem barnet i sammanhanget är... *rolleyes*
Säga vad man vill om den gode Persbrandt, men det faktum att ringen sitter i ditt öra och inte i hans förklarar med all önskvärd tydlighet vem barnet i sammanhanget är... *rolleyes*
lol?
va fan *grr27*
Tricklev
2005-03-20, 12:35
"Nu väljer hon att berätta om relationen i Expressen för att slippa all ryktesspridning. " Vem i helvete, på denna jord, har spridit eller hört, några som helst rykten om dom?
Finns väll få folk som är så ointressanta.
Shadow Warrior
2005-03-20, 12:38
..
RobbeliRobban
2005-03-20, 12:42
Så vidrigt. Snudd på pedofili.
"Nu väljer hon att berätta om relationen i Expressen för att slippa all ryktesspridning. " Vem i helvete, på denna jord, har spridit eller hört, några som helst rykten om dom?
Finns väll få folk som är så ointressanta.
Nåja, det kan ju ha handlat om lokal ryktesspridning. Alla rykten måste ju inte skrivas i expressen ;)
Pellefant
2005-03-20, 12:45
Undrar vad hennes föräldrar tycker. *rolleyes*
Shadow Warrior
2005-03-20, 12:46
Som ni kanske märker så har jag lite tråkigt, hehe, ok det här är den sista
:D
pellepedal
2005-03-20, 12:53
Haha.. SW! Du kan ju faktiskt vara lite smårolig ibland.
johnnytex
2005-03-20, 13:24
Shit, jag som fick ångest när jag träffade en tjej som var 3 år yngre. *rolleyes*
Hur gick det med den gyllene regeln i ålderskillnader?!
"ÄÅ/2 + 7 = GÅ
Där ÄÅ är åldern på den äldre i förhållandet och GÅ är den lägst godkända åldern
den personen kan vara tillsammans med.
Detta alltså enligt någon sorts allmän uppfattning om ålderskillnad i förhållanden.
Lite löjligt kanske, det tycker även jag, men räkna några exempel och ni kommer
att inse hur pass bra den "stämmer"."
J.Saarela
2005-03-20, 13:30
Låt han vem bryr sig! säkert inte ens sant
Tricklev
2005-03-20, 13:44
Låt han vem bryr sig! säkert inte ens sant
Tycker om sättet du formulerade den meningen på :D
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/humor/unitgroup.asp?GroupID=2251&UnitID=1626
:D
Hur gick det med den gyllene regeln i ålderskillnader?!
"ÄÅ/2 + 7 = GÅ
Där ÄÅ är åldern på den äldre i förhållandet och GÅ är den lägst godkända åldern
den personen kan vara tillsammans med.
Detta alltså enligt någon sorts allmän uppfattning om ålderskillnad i förhållanden.
Lite löjligt kanske, det tycker även jag, men räkna några exempel och ni kommer
att inse hur pass bra den "stämmer"."
Ska vi tävla i ven som kan göra bäst ekvation?
ÄÅ^((ÄÅ/2 + 900)/1000)
Lite mer utrymme för de unga, samtidigt som de riktigt gamla inte kan sätta på de halvgamla. Fast den är inte helt perfekt än. Det kanske blev lite väl öppet i de nedre åldrarna. Ja, jag har tråkiga läxor att göra ;)
Tricklev
2005-03-20, 13:56
Nåja, det kan ju ha handlat om lokal ryktesspridning. Alla rykten måste ju inte skrivas i expressen ;)
Jo men visst.
Hadde någon kommit fram till mig och spridit rykten om "Göteborgs kändis" hadde jag fasen blivit upprörd.
INGEN i hela världen kan ha spridit rykten om dom två, utan möjligtvis flickans 16åriga fjunpolare.
Ska vi tävla i ven som kan göra bäst ekvation?
ÄÅ^((ÄÅ/2 + 900)/1000)
Lite mer utrymme för de unga, samtidigt som de riktigt gamla inte kan sätta på de halvgamla. Fast den är inte helt perfekt än. Det kanske blev lite väl öppet i de nedre åldrarna. Ja, jag har tråkiga läxor att göra ;)
Fin merit, du vann i en ekvations tävling med en kille som är 17 år ^^
Och föresten så kopierade jag bara ekvationen rakt av. så jag fuskade också.
Fin merit, du vann i en ekvations tävling med en kille som är 17 år ^^
Och föresten så kopierade jag bara ekvationen rakt av. så jag fuskade också.
Jaha, det var ju tråkigt.
*rolleyes* på dig själv du.
förövrigt tyckte jag "om inte annat så har han det nu" var en fullträff.
vafan skall en 17åring med en 41årig gubbe till? åt andra hållet kan man ju förstå att det kanske är kul i en vecka, men tja, ska vara bra jävla sjuk för att verkligen "leva ut sina fantasier" i det fallet för det är väl inte riktigt accepterat av samhället...
allan
Bra sagt :thumbup:
Ibland är det allt lite fjortisvarning på detta forumet tycker jag! Vad spelar ålderskillnaden för roll om man trivs och funkar ihop med varandra? Eller är det så att bara för att det är två kändisar så är det ok att spy galla? Själv är jag 38 år och är förlovad/sambo med en tjej som är 18 år yngre sedan två år tillbaka! Jag har aldrig haft ett så bra föhållande i hela mitt liv, och det har varit ett par stycken. Vi delar på allt i livet och umgås 24 timmar om dygnet i stort sett. Men den svenska avundssjukan lyser som vanligt upp tillvaron med sin fula nuna! Nä, låt för fan Persbrandt vara lycklig med sin nya kärlek......ni är bara avundssjuka för att ni är så misslyckade :devil:
Ibland är det allt lite fjortisvarning på detta forumet tycker jag! Vad spelar ålderskillnaden för roll om man trivs och funkar ihop med varandra? Eller är det så att bara för att det är två kändisar så är det ok att spy galla? Själv är jag
38 år och är förlovad/sambo med en tjej som är 18 år yngre sedan två år tillbaka! Jag har aldrig haft ett så bra föhållande i hela mitt liv, och det har varit ett par stycken. Vi delar på allt i livet och umgås 24 timmar om dygnet i stort sett. Men den svenska avundssjukan lyser som vanligt upp tillvaron med sin fula nuna! Nä, låt för fan Persbrandt vara lycklig med sin nya kärlek......ni är bara avundssjuka för att ni är så misslyckade :devil:
Men så ser du inte ut som 38 heller ;) du ser ut att vara 20 *innocent*
Men så ser du inte ut som 38 heller ;) du ser ut att vara 20 *innocent*
Och beter sig som 12?
är det ert problem? jävla skvallertöntar. håll koll på era egna liv istället
fast 36 o 18 är ju lite knepigt det med.. hon hade ju trots allt kunnat vara din dotter om du hade tillhört de som var lite tidiga.
(men såklart kul för den som lyckas med en sådan bedrift, eller hur man nu skall uttrycka det...)
Och beter sig som 12?
WORD :D
Och beter sig som 12?
Ännu en mogen kommentar :thumbup: Men man kan väl inte begära för mycket av en 82...eller?
Ibland är det allt lite fjortisvarning på detta forumet tycker jag! Vad spelar ålderskillnaden för roll om man trivs och funkar ihop med varandra? Eller är det så att bara för att det är två kändisar så är det ok att spy galla? Själv är jag 38 år och är förlovad/sambo med en tjej som är 18 år yngre sedan två år tillbaka! Jag har aldrig haft ett så bra föhållande i hela mitt liv, och det har varit ett par stycken. Vi delar på allt i livet och umgås 24 timmar om dygnet i stort sett. Men den svenska avundssjukan lyser som vanligt upp tillvaron med sin fula nuna! Nä, låt för fan Persbrandt vara lycklig med sin nya kärlek......ni är bara avundssjuka för att ni är så misslyckade :devil:
Nja, det är ju snarare du som är misslyckad om du ligger på samma nivå som en 20-åring.
Ännu en mogen kommentar :thumbup: Men man kan väl inte begära för mycket av en 82...eller?
hans "och beter sig som 12" var väl mer ett roligt skämt om inlägget han svarade på, tror mer han syftade på att det spelade roll hur man var som person osv..
fast 36 o 18 är ju lite knepigt det med.. hon hade ju trots allt kunnat vara din dotter om du hade tillhört de som var lite tidiga.
(men såklart kul för den som lyckas med en sådan bedrift, eller hur man nu skall uttrycka det...)
Inte knepigt alls...jag har redan en dotter på 15 och en son på 13...funkar hur fint som helst! Bara för att tjejen är ung behöver inte betyda att hon är omogen, tvärtom så är ofta tjejer i tjugoårsåldern bra mycket mognare än en kille i samma ålder, vilket många här inne är ett bra bevis på *kissass*
Förövrigt så var jag väldigt tidigt ute då jag egentligen skulle blivit pappa redan då jag var 15 år. Fast då hon bara var 14 så tyckte vi att det var lite väl tidigt! Fast den ungen skulle ju varit 23 idag, äldre än många av er ;)
Nja, det är ju snarare du som är misslyckad om du ligger på samma nivå som en 20-åring.
Lägg av med såna där dumma generaliseringar.
Jag är i alla fall glad för din skull Stefan! ;)
Såja, jag la mig på samma nivå som honom.
Metal_boy_
2005-03-20, 16:02
allan
Kan man va skön i roller så är det en del av honom, alltså är han skön :hbang:
J.Saarela
2005-03-20, 16:02
[QUOTE=StefanH]Ibland är det allt lite fjortisvarning på detta forumet tycker jag! Vad spelar ålderskillnaden för roll om man trivs och funkar ihop med varandra? Eller är det så att bara för att det är två kändisar så är det ok att spy galla? Själv är jag 38 år och är förlovad/sambo med en tjej som är 18 år yngre sedan två år tillbaka! Jag har aldrig haft ett så bra föhållande i hela mitt liv, och det har varit ett par stycken. Vi delar på allt i livet och umgås 24 timmar om dygnet i stort sett. Men den svenska avundssjukan lyser som vanligt upp tillvaron med sin fula nuna! Nä, låt för fan Persbrandt vara lycklig med sin nya kärlek......ni är bara avundssjuka för att ni är så misslyckade :devil:[/QUO
Gör va fan du vill vem bryr sig.
Slartibartfast
2005-03-20, 16:03
Förövrigt så var jag väldigt tidigt ute då jag egentligen skulle blivit pappa redan då jag var 15 år. Fast då hon bara var 14 så tyckte vi att det var lite väl tidigt! Fast den ungen skulle ju varit 23 idag, äldre än många av er ;)
Men va fan? *screwy*
Inte knepigt alls...jag har redan en dotter på 15 och en son på 13...funkar hur fint som helst! Bara för att tjejen är ung behöver inte betyda att hon är omogen, tvärtom så är ofta tjejer i tjugoårsåldern bra mycket mognare än en kille i samma ålder, vilket många här inne är ett bra bevis på *kissass*
Men om hon är 20 o din dotter 15 tar inte folk henne för att också vara ditt barn? Hur gammal är hennes far? osv..
Jag är tveksam på det där med mogen när man börjar lämna tonåren, men vem vet.
och att du/han får mer kritik för att de flesta inte är alltför gamla på forumet har jag också tänkt på, ju äldre man blir själv desto mer gubbsjuk ;)
Eller så kanske det är så att min 20-åring ligger på en mycket mognare nivå än vad hennes ålder antyder?? Vi möts nog på halva vägen skulle jag tro! Sen har jag redan förverkligat saker i livet som det kommer ta lång tid innan många av er får göra. Hur många av er har jobb med kanonlön, ny bil, snabb mc, barn, snygg tjej, hus och hundar....bara för att ta en del....sen glömde jag ju även att jag även har en kropp som många av er bara kan drömma om att få på många år än. *kissass*
Jag är i alla fall glad för din skull Stefan! ;)
Thanks Froddan!
Tricklev
2005-03-20, 16:09
Sen har jag redan förverkligat saker i livet som det kommer ta lång tid innan många av er får göra. Hur många av er har jobb med kanonlön, ny bil, snabb mc, barn, snygg tjej, hus och hundar
:laugh:
Mogenheten skyner hela vägen hit :laugh:
Eller så kanske det är så att min 20-åring ligger på en mycket mognare nivå än vad hennes ålder antyder?? Vi möts nog på halva vägen skulle jag tro! Sen har jag redan förverkligat saker i livet som det kommer ta lång tid innan många av er får göra. Hur många av er har jobb med kanonlön, ny bil, snabb mc, barn, snygg tjej, hus och hundar....bara för att ta en del....sen glömde jag ju även att jag även har en kropp som många av er bara kan drömma om att få på många år än. *kissass*
Det är väl ganska normalt att någon som är 15-20 år äldre har gjort mer och "kommit längre".
Jag har då inget emot att du har en sambo på 20 år. Jag störde mig på attityden i ditt inlägg bara. Jag är faktiskt glad för din skull, jag skulle också hellre ha en 20-25 åring när jag var 35-40 än någon tjurig klimakteriekossa som gnällar dagarna i ändå.
Slartibartfast
2005-03-20, 16:12
Hur många av er har jobb med kanonlön, ny bil, snabb mc, barn, snygg tjej, hus och hundar....bara för att ta en del....sen glömde jag ju även att jag även har en kropp som många av er bara kan drömma om att få på många år än. *kissass*
Nigga, please!
Jag har en stor penis.
Metal_boy_
2005-03-20, 16:14
Alltså töntar som jag väljer att kalla er gnällspikar (är på jenses sida)
Är det så jävla svårt att förstå varför StefanH vill ha lite lammkött?? Dessutom är det väl för fan bara att inse att han antagligen ser bra ut och charmar unga kvinnor, om en 20årig brud är störtkär i honom?! Med andra ord är det bara att gratulera, och för honom bara tacka och ta emot. Även vad ni anser om det, så behöver man inte vräka ur sig skit i ansiktet på personer, som för övrigt kanske inte har brytt sig om åldern ens, utan bara blivit förälskad.
J.Saarela
2005-03-20, 16:16
Men va fan ge upp sket fullständidgt i vad du gjorde,men nu går det inte WOW...Du har allt???jag e 26 och har nästan allt du räknar upp *screwy* utom hus och barn,för det väljer jag bort.hmm jag kommer nog vara bättre än dig då jag e 38 *whatever*
Slartibartfast
2005-03-20, 16:16
Jag förstår fruktansvärt väl att Stefan vill ha en ung brud. Det är bara att gratulera. Det är nog väldigt många som är avis.
Klart det finns en liten chans att lammkött funkar i längden..
Men den är otroligt liten, och det är bara att gratulera om det lyckats i dessa fallen!
Om det beror på omogna gubbar eller mogna småflickor kan ju ingen mer än de själva veta..
Men det där med snabb MC osv.. de va ett skämt va?
Men om hon är 20 o din dotter 15 tar inte folk henne för att också vara ditt barn? Hur gammal är hennes far? osv..
Jag är tveksam på det där med mogen när man börjar lämna tonåren, men vem vet.
och att du/han får mer kritik för att de flesta inte är alltför gamla på forumet har jag också tänkt på, ju äldre man blir själv desto mer gubbsjuk ;)
Har faktiskt aldrig hänt. Väldigt få som inte känner oss ser att det är stor åldersskillnad på oss! Är väl snarare så att folk tror att min dotter är en kompis till tjejen. Sen så är hennes föräldrar närmare 50 så det har aldrig varit ett problem. Sen har tjejen haft en tuff uppväxt där hon bott på fosterhem osv...vilket har gjort att hon är väldigt mogen för sin ålder.Gubbsjuk får stå för dig....älskar man varandra så spelar åldern ingen roll. Vänta tills du blir lika gammal som mig så får du se om du säger nej tack till en kanontjej som vill ha dig....även om hon är bra mycket yngre?
:laugh:
Mogenheten skyner hela vägen hit :laugh:
Avundsjukan med :booty:
Själv mäter jag inte framgång i lönekuvertets storlek eller hur snabb bil jag har - eller hur ung flickvän jag har. Det kan andra pyssla med. Det finns fall där det funkar - grattis till dem! Och jag är inte spår avundsjuk på MickeP - jag skulle inte vilja ha hans nojjor för allt smör i Småland...
allan
Avundsjukan med :booty:
Haha, du är ju så patetisk. Du har verkligen intalat dig att alla som har en åsikt om dig är avundsjuka?
Det är väl ganska normalt att någon som är 15-20 år äldre har gjort mer och "kommit längre".
Jag har då inget emot att du har en sambo på 20 år. Jag störde mig på attityden i ditt inlägg bara. Jag är faktiskt glad för din skull, jag skulle också hellre ha en 20-25 åring när jag var 35-40 än någon tjurig klimakteriekossa som gnällar dagarna i ändå.
Tycker det är kul att slänga käft och röra om i grytan. Klart att jag överdriver lite med attityden ;) Är egentligen väldigt lugn och sansad som person....men jag gillar att retas och driva lite :cool:
Jag skulle iaf inte säga nej till en tjej som är 20 och snygg *innocent*
boxsquat
2005-03-20, 16:34
Kan inte hålla med mer.
Lägg ner det här nu - tråden ska inte handla om hur en enstaka medlem på forumet löser sitt kärleksliv.
allan
Haha, du är ju så patetisk. Du har verkligen intalat dig att alla som har en åsikt om dig är avundsjuka?
Ironi Yankee...ta inte allt så allvarligt *rolleyes* Jag älskar när folk har åsikter om mig....hugg på bara :devil:
Herkulez
2005-03-20, 16:34
. Hur många av er har jobb med kanonlön, ny bil, snabb mc, barn, snygg tjej, hus och hundar....bara för att ta en del....*
jag har 2 av dom sakerna, betyder det att jag är 2/7 delar lika cool som du?
närå klart det fungerar i vissa fall.
Jag skulle iaf inte säga nej till en tjej som är 20 och snygg *innocent*
Hehehehe - sjuttonåringar.....
allan
Ironi Yankee...ta inte allt så allvarligt *rolleyes* Jag älskar när folk har åsikter om mig....hugg på bara :devil:
Jag tar inget allvarligt, däremot så har jag ingen aning om vad av det du säger som är sant eller vad du verkligen menar.
Muaytudd
2005-03-20, 16:36
Stefan,
Det är så svårt att dra några riktiga slutsater över nätet eftersom det finns så många variabler. Vi snackar inte om ett kakrecept precis.
Ja, man kan tycka att det är skumt för att hon har haft en taskig uppväxt och det kan ha påverkat etc etc.
Men eftersom att det är personligt och rktiga människor är involverade så tycker jag att diskussionen borde läggas ned eftersom det aldrig kommer ngt gott att diskutera sånna hår saker på ett sånt här sätt.
Jag har min åsikt men jag håller käft i respekt mot andra. Det ger ändå ingeting.
Alltså töntar som jag väljer att kalla er gnällspikar (är på jenses sida)
Är det så jävla svårt att förstå varför StefanH vill ha lite lammkött?? Dessutom är det väl för fan bara att inse att han antagligen ser bra ut och charmar unga kvinnor, om en 20årig brud är störtkär i honom?! Med andra ord är det bara att gratulera, och för honom bara tacka och ta emot. Även vad ni anser om det, så behöver man inte vräka ur sig skit i ansiktet på personer, som för övrigt kanske inte har brytt sig om åldern ens, utan bara blivit förälskad.
Metall boy, thanks man. Du verkar ha en sund inställning till livet *yourock*
boxsquat
2005-03-20, 16:39
Jag tar inget allvarligt, däremot så har jag ingen aning om vad av det du säger som är sant eller vad du verkligen menar.
Stefan talar sanning...
Men jag tycker som Allan, låt oss inte göra det här till en sån tråd. Det handlade ju ändå om Persbrandt, och jag måste säga att jag har skitsvårt för att ogilla honom efter att ha sett hans filmer. Fast jag gillar ju ändå skådespelaren Persbrandt, inte privatpersonen. Honom vet jag inget om.
:thumbup: känner igen det där............ :D
Lägg ner det här nu - tråden ska inte handla om hur en enstaka medlem på forumet löser sitt kärleksliv.
allan
Sorry Allan....det är så lätt att flyga iväg. Ska tagga ner lite :em:
Herkulez
2005-03-20, 16:45
:thumbup: känner igen det där............ :D
så mycket skiljer det väl sig inte mellan dig och pdaddy
jag har 2 av dom sakerna, betyder det att jag är 2/7 delar lika cool som du?
närå klart det fungerar i vissa fall.
Nej då Herka....du är mycket coolare än mig, tycker iaf jag!
Klart det finns en liten chans att lammkött funkar i längden..
Men den är otroligt liten, och det är bara att gratulera om det lyckats i dessa fallen!
Om det beror på omogna gubbar eller mogna småflickor kan ju ingen mer än de själva veta..
Men det där med snabb MC osv.. de va ett skämt va?
Visst skämtar jag...iaf lite! Men snabb MC menar jag allvar med.....livet börjar vid 300 blås, frihet i en liten ask :naughty:
Visst skämtar jag...iaf lite! Men snabb MC menar jag allvar med.....livet börjar vid 300 blås, frihet i en liten ask :naughty:
tänkte mer på att du va så jevla stolt över att du har 125:a, radhus, kattunge o allt va det va... 20-årig flickvän också
sen sa du att alla va avundsjuka på det... hmm
tänkte mer på att du va så jevla stolt över att du har 125:a, radhus, kattunge o allt va det va... 20-årig flickvän också
sen sa du att alla va avundsjuka på det... hmm
Njae....för att återgå till vad tråden handlade om från början, så var det bara så att tyckte att ni var avis på Persbrandt för att han hade en ung tjej, vilket jag tycker är patetiskt att spy galla över!
Då är han ju äldre än din sambo?
Då är han ju äldre än din sambo?
Huvet på spiken.....om du nu förstod vad jag menade med det inlägget?
Callister
2005-03-20, 17:17
Jag åt hamburgare med pommes frites nyss
Den där hakan du uppvisade (eller inte visade) på ett kort i en annan tråd slipper jag gärna se på mig själv i x antal år till. Så visst har du uppnått en hel del... ;) :D
Metal_boy_
2005-03-20, 17:19
Den där hakan du uppvisade (eller inte visade) på ett kort i en annan tråd slipper jag gärna se på mig själv i x antal år till. Så visst har du uppnått en hel del... ;) :D
Att Stefan sedan vet att du är en fitness-fjolla förklarar ju saken :D ;)
Herkulez
2005-03-20, 17:20
Nej då Herka....du är mycket coolare än mig, tycker iaf jag!
naaw va gulligt =)
klappa vovvarna från mig.
Behöver du verkligen en tjej? Du är ju uppenbarligen kär i dig själv.
Hade det varit tvärtom så hade ingen brytt sig, det finns inge rättvisa. :D
mangemani
2005-03-20, 17:35
"så länge man älskar varandra så spelar åldern ingen roll"..hmm,länge sen man trodde på det skitsnacket nu:)
ölobrännvin
2005-03-20, 17:41
Själv skulle jag aldrig vilja ha en så ung tjej, utseendet är väl okej men de flesta tjejer är inte så jävla mogna som alla envisas att påstå, dom mognar kanske fortare i början bara.
Utan att bli för personlig, så är det ju knappast ett tecken på lycka att man äger en massa statusprylar *cry*
/ Jet - som också äger snabb MC, Plasma Tv, har pengar på banken och snygg tjej
Utan att bli för personlig, så är det ju knappast ett tecken på lycka att man äger en massa statusprylar *cry*
+ är grövre än stefan :D
Elak mod som tog bort mitt inlägg :(
Nu har jag plockat bort lite onödiga inlägg - onödiga för att jag tidigare i tråden har skrivit att det INTE ska handla om en av forumets medlemmar. Lägg ner det här, eller ta det via PM.
allan
Elak mod som tog bort mitt inlägg :(
Det är till att ha trimmat tangentbordet ser jag....Där hann man inte med inte.
*whatever*
allan
Doctor Snuggles
2005-03-20, 17:54
Den enda fråga som är relevant i sammanhanget: Varför har denna tråd mer än 100 poster? :sleep:
Kanske inte ett tecken på lycka.....men visst underlättar det, eller hur Jet?
Styrkebyggare
2005-03-20, 20:21
Eftersom det ju knappast är SKADLIGT med stora ålderskillnader i förhållanden så tycker jag inte att det behöver betraktas som ett problem att oja sig över.
Vid mycket stora åldersskillnader (typ 20 år eller mer) så kan man väl dock konstatera att oddsen för ett långt förhållande, av diverse anledningar, är lite högre.
Själv kan jag erkänna att jag alltid tyckt det vara lite småpatetiskt med gamla gubbar som gifter sig med 30-40 år yngre kvinnor. När en av mina gudar - Clintan - den ende och sanne hårdingen var med i Parkinson och uttalade sig enligt nedan så var jag dock tvungen att revidera en del av denna uppfattning:
Parkinson: - How does it feel to become a father at 68?
Clintan: - Well you se.. I´ve never had any grandchildren, so I made my own...
:hbang:
Matte_Maiden
2005-03-20, 20:50
StefanH: När jag läste dina förra tråd insåg jag att jag aldrig kommer att vara avundsjuk på dig.
Till tråden:
Persbrandt är en grym skådis men detta måste ju nästan vara en 40-årskris. :D
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,620286,00.html
Lillgrabben
2005-03-21, 09:23
Var & en får väl göra som han / hon vill!
Men förhållanden med såpass stor åldersskillnad håller nog oftast inte i längden.
MVH
Ovanligt att Expressen ljuger ihop nån artikel för att tjäna mer pengar. Nej.
Det var väl den metoden dom tog till när dom höll på att gå i konkurs.
Det är snuskigt och motbjudande från början till slut. Karl'n borde skämmas.
Det är snuskigt och motbjudande från början till slut. Karl'n borde skämmas.
avundsjuk för att du inte får doppa i grytan eller ? :booty:
adeleine
2005-03-21, 13:23
Bättre att vara lycklig tillsammans med ngn oavsett ålder, hudfärg eller kön än att vara ensam och miserabel.
Om det skulle det inte skulle funka, vad spelar det för roll? De kanske inte är några kärnfysiker eller världens bästa barn heller för den delen men vem fan e det?
låt dem vara nöjda med livet, känns lite onödigt att orka ödsla energi på att sitta och irritera sig över andra människors val, som inte ens påverkar mitt eller era liv?
kanske redan nämd? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,620286,00.html
Man and Machine
2005-03-21, 14:59
Vf håller människan på med...vuxen man och ett barn. Synd att Persbrandt spelar så jävla bra men detta var verkligen botten.
Jag stoppade en MYCKET folkkär komiker för några år sedan då han dyngrak ville ha med sig kvällens kap, en 16-årig blond sak in på krogen... DET trodde jag inte om honom, men man ska aldrig sluta förvåna sig.
Kanske inte ett tecken på lycka.....men visst underlättar det, eller hur Jet?
Både och... Jag hade hellre bott i en hydda i Thailand, och försörjt mig på att göra ballongdjur. Men nu är det inget alternativ för tillfället
heltzonicka
2005-03-21, 18:58
hahah right on!
bear.flowertwig
2005-03-21, 19:00
Plastraket? Näe, väx upp och skaffa dig en RIKTIG leksak :thumbup:
Pellefant
2005-03-21, 22:15
Jag stoppade en MYCKET folkkär komiker för några år sedan då han dyngrak ville ha med sig kvällens kap, en 16-årig blond sak in på krogen... DET trodde jag inte om honom, men man ska aldrig sluta förvåna sig.
Kanske var dottern?
Kanske var dottern?
Då bedrev han incest offentligt, vilket jag knappast vill tro (samt att de har olika efternamn och inte var ett skit lika)
avundsjuk för att du inte får doppa i grytan eller ? :booty:
Jag har aldrig förstått mig på manliga lärare som raggar bland tonåriga elever, väl medvetna om sin attraktionskraft. Det är lite samma sak här. Vilken sopa.
Tycker det var jävligt kul att alla svalde den här med hull och hår. Det räcker ju för fan att två personer står i samma bankomatkö för att Aftonbladet ska börja sprida romansrykten.
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,620286,00.html
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.