handdator

Visa fullständig version : Hållning... Träningsvärk..

_Robbie_
2005-03-19, 13:17
Hej.. Jag lever i en mardröm nu.. Jag kan inte ens ta på mig en tröja eller ta upp händerna..
Fick världens värsta tränings värk efter bröst passet och arm passet i torsdags.. Hur ska jag göra för att få bort tränings värken så snabbt som möjligt? Och vilka stretch övningar e bäst för axlar,armar,bröst ?

Jag har en tendens att när jag lyfter upp mina armar så lyfts mina axlar också och jag får då en dålig hållning.. Hur ska jag stretcha och/eller träna för att få en rak linje.. och att axlarna blir avslappnade och klarar av att lyfta upp mina armar.
Skall man träna ryggen för att inte få en kärring rygg? eller hur e det egentligen med hållning osv?

Alltså hur ska jag göra för att få avslappande axlar när jag lyfter upp båda mina armar rakt åt varsitt håll?..

Beast
2005-03-19, 14:12
Träningsverk är inget du kan strecha ut.. bara att njuta.
Jag tar som självklart att du tränar hela kroppen? Då kommer du få bra hållning så småningom. Annars är det mycket axlar och rygg ja.

Vastrix
2005-03-19, 14:16
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=11249

pellepedal
2005-03-19, 14:32
Hej.. Jag lever i en mardröm nu.. Jag kan inte ens ta på mig en tröja eller ta upp händerna..
Fick världens värsta tränings värk efter bröst passet och arm passet i torsdags.. Hur ska jag göra för att få bort tränings värken så snabbt som möjligt? Och vilka stretch övningar e bäst för axlar,armar,bröst ?

Lägg dig och sov en vecka ungefär... Eller njut! :devil:

Jag har en tendens att när jag lyfter upp mina armar så lyfts mina axlar också och jag får då en dålig hållning.. Hur ska jag stretcha och/eller träna för att få en rak linje.. och att axlarna blir avslappnade och klarar av att lyfta upp mina armar.
??? :confused:

Skall man träna ryggen för att inte få en kärring rygg? eller hur e det egentligen med hållning osv?
Du ska träna HELA kroppen. ÄVEN benen! :MrT: