Visa fullständig version : Är du besatt av att väga dig ofta?
Ja hur ofta väger sig folket på kolo egentligen. Själv måste jag väga mig minst en gång om dagen för att kontrollera att jag verkligen inte tappat i vikt. ;)
Varje gång jag ser en våg! :)
Varannan, var tredje dag sådär.
mystic[-_-]
2005-03-18, 11:16
På fredagar för att se om jag måste dra ned eller öka på maten :)
Slartibartfast
2005-03-18, 11:17
Japp. Jag har nojja. Måste kolla att jag inte går ner för snabbt.
Ser inte nån större mening eftersom jag inte ska kvala in i en specifik viktklass.
Låter hellre spegeln och passformen på kläderna tala.
Karl_alfred
2005-03-18, 11:21
Mer sällan än så. En gång efter deffen har jag vägt mig, kollar i spegeln istället.
Nej den enda vågen jag har tillgång till är den på jobbet , och den har slutat räcka till :(
Nej den enda vågen jag har tillgång till är den på jobbet , och den har slutat räcka till :(
Haaaa ha ha ... säg inte att du kliver upp på en sådan där paketvåg som de har på posten :D
Niclaaas
2005-03-18, 11:29
äger ingen våg. vägt mig kanske 3-4ggr de senaste 8 månaderna
Herkulez
2005-03-18, 11:29
var 6:e månad.
Haaaa ha ha ... säg inte att du kliver upp på en sådan där paketvåg som de har på posten :D
Ooooops .. de är exakt vad vi har..
Äger ingen själv så det blir när jag hittar ett ställe som har en våg.
Brukar bli ca en gång i veckan, å dummt nog alltid dagen efter man käkat lite mer å känner sig allmänt stoppad *spy*
Piranha får hädanefter kallas för kolli. Respekt. ;)
Har en sån där löjlig "fitness-våg" som säger sig kunna räkna ut kroppsfettet. Hmm.. hade den stämt hade jag vägt 75 kg deffad.
AcidSleeper
2005-03-18, 11:40
Japp, väger mig på morgonen varje dag för att se om jag minskar något i vikt
Kan aldrig motså den stora fina vågen på gymmet, riktig sån stor som brukade stå på badhus förr i tiden :thumbup:
Varje dag, är ganska så besatt av att inte gå upp för snabbt nu när bulken har börjat. Men trots minutiös koll verkar den för tillfället skena okontrollerat *cry* :D
Dagligen för att ha koll på deffen.
En gång i veckan för att ha koll på deffen. Dagligen skulle vara ett stressmoment, samtidigt som viktangivelser kan fluktuera ganska häftigt under dagen. Om man väger sig ska man ha samma förutsättningar som under förra vägningen tycker jag.
King Grub
2005-03-18, 13:07
Jag har inte vägt mig i år.
jag väger mig i stort sett dagligen, en tvångstanke :D
Äger ingen så det blir när man är bortbjuden å lyckas se en, då kan jag inte låta bli :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.