Logga in

Visa fullständig version : Låt fantasin rulla lite vad gör du ?

Piranha
2005-03-18, 10:19
Det är vecka 30.

Du har precis ankrat upp i Visby , efter en vecka runt i skärgården.

Du är skitbrun , dieten lyckades i år , du väger nu 105 med 6% Bf, gasp hotpantsen sitter som gjutna.

Herkan sitter på fördäck och förtöjer , Megatuttarna står redan på kajen med första biran i handen och har redan lockat fram lite teens.
Allan är under däck och testar stringbadbrallorna, Grubben ligger utslagen på aktersoffan en kombination av vätskedrivande och sprit i solen men han repar sig snart .. det gör han alltid.

Du skjuter ner dina Valentino design solbrillor a 7000 över ögonen och kliver ner på kajen..

Vad händer ?

http://www.bricomar.com/M-44.jpg

Andvänd din fantasi nu.

Herkulez
2005-03-18, 10:35
sitter på däck och förtöjjer.

hangatyr
2005-03-18, 10:37
jag är nog itne bjuden.
men ha det så kul ni andra, medan jag sliter vidare i gruvan.

mini_Arnold
2005-03-18, 10:38
bajsar i wcn utan att spola

Trassel
2005-03-18, 11:00
Reser mig sakta från min plats som kuttersmycke och tittar frågande på Allan som hoppar, och jag menar, hoppar upp och ner, helt exalterad och pekar mot horisonten..

Grahn
2005-03-18, 11:02
Funderar på när jag började klä mig i hotpants och varför.

Trassel
2005-03-18, 11:07
*suck* givetvis därför att du är ute och lanserar det nya materialet, som sitter lite tightare, glänser lite mera och ger rumpan den där extra lyftet som får pumorna att dreggla av exaltering..

Piranha
2005-03-18, 11:07
Funderar på när jag började klä mig i hotpants och varför.

Av samma anledning som tjejjerna bär push-up eller alldeles för liten thong ..

Inte för de sitter bekvämt alltså.

Grahn
2005-03-18, 11:12
Isf går jag nog och tar på mig vigselringen och ngt bekvämt igen och funderar på om det var Pirahna eller Herkules som hade sämst inflytande på mig. *innocent*

tinus
2005-03-18, 11:16
Pirre bara en liten försynt fråga..Du har väl inte börjat knapra små piller man blir lite *screwy* av? Eller har du rent av påbörjat en smygdiet och är inne i någon "brist på kolisar dimma"?? :D
Du har nämligen varit mer *screwy* än vanligt..hur sjutton det nu går till *yourock*

Piranha
2005-03-18, 11:17
Jag glömde skriva i första posten , Grahn är inlåst i motorrummet , för han satt hela ditresan och visade ur sitt fotoalbum på tjejen och deras senaste kärleksresa till maldiverna , till slut ruttnade dem och låste in honom på obestämd tid.

Vad ser Allan i horizonten ?

Piranha
2005-03-18, 11:18
Pirre bara en liten försynt fråga..Du har väl inte börjat knapra små piller man blir lite *screwy* av? Eller har du rent av påbörjat en smygdiet och är inne i någon "brist på kolisar dimma"?? :D
Du har nämligen varit mer *screwy* än vanligt..hur sjutton det nu går till *yourock*

Tvärtom jag har trappat ner på medicineringen.

Grahn
2005-03-18, 11:19
Jag glömde skriva i första posten , Grahn är inlåst i motorrummet , för han satt hela ditresan och visade ur sitt fotoalbum på tjejen och deras senaste kärleksresa till maldiverna , till slut ruttnade dem och låste in honom på obestämd tid.

Vad ser Allan i horizonten ?

Coolt...har motorrummet internet?

Piranha
2005-03-18, 11:22
Coolt...har motorrummet internet?

Nej men du hittar ett nummer av Fib Aktuellt ifrån 91 , och till din förvåning så ser du Samantha Fox på mittenuppslaget , din gamla tonårsförälskelse
du greppar en näve med trassel och kulagerfett och går loss.

Trassel
2005-03-18, 11:23
Långt långt borta syns en liten liten prick, jag kan inte förstå att Allan blir så till sig i trasorna men så blir han ju lätt exalterad och vild.

Vad ingen vet är att Allan sitter inne med vetskapen om vad som komma skall.. han har egenmäktigt sett till att hela kollos muslimelit ska anlända till visby, med båten fylld med sprit :) och tokiga hamstrar.

Trassel
2005-03-18, 11:24
Nej men du hittar ett nummer av Fib Aktuellt ifrån 91 , och till din förvåning så ser du Samantha Fox på mittenuppslaget , din gamla tonårsförälskelse

Eh, blanda inte in mig tack...

Grahn
2005-03-18, 11:25

OOOOOOoooo Sam Fox!

Hades
2005-03-18, 11:32
Vad händer ?

Jag halkar omkull och slår huvudet i relingen, faller medvetslös ner i vattnet och drunknar.

christian
2005-03-18, 11:36
Jag glider in i salongen och börjar blanda lite sköna, iskalla, groggar som jag sedan delar ut till samtliga på båten. Efter det är det dags att glida upp på ringmuren och se solnedången och ragga lite fler teens innan restaurangbesöket tar vid.

Lasse Kongo
2005-03-18, 11:45
Ja sätter mig ner och joinar gruben, blir bjuden på lite renat o vätskedrivande,vi slänger lite senare i oss ett par lugnande tabbar (vet inte vad, gruben säger de är bra så ja tar skiten) blir helt väck ett tag och däckar på däck :D

solen börjar steka i ansiktet när jag plötsligt får en hink vatten över skallen, det är gruben och han säger lugnt, ey, kom igen nu, vi tar ett dop!

vi badar lite, verkar som alla andra har dragit, eller allan står fortfarande och provar ut stringisarna *geopardmönster eller latex* fan vilka ska ja ta!

när vi badat går vi upp på båten igen o busvisslar till ett par pumor som går förbi, jag envisas med att göra helikoptern, men gruben får mig att skärpa till mig han säger -vänta med att släppa ut kossan på grönbete mannen, låt dem suktas lite.

Aight säger ja o ber om mer tabbar, gruben fiskar upp ett par som ska va riktigt starka, ja tvekar lite men efter ett tag tar jag 1, eller vafan tänker ja tar 4 på en gång!

*smack* där minns jag inte så mkt mer, men vaknar till på mcdonken ett par timmar senare o tänker vafan händer?, gruben har beställt in ett par burgare och en cola light till mig, han klappar mig på axeln o säger: det är lugnt kongo, det kan hända den bästa. Vafan syftar du på säger jag?

Nja, du vet vi gick av båten o drog in mot stan, sen mötte vi et par pumor och du drog ner brallorna o körde helikoptern, men du hade svårt att hålla tätt om man säger.... fan va ja skämdes kongo, men vi glömmer det, tror inte vi träffar de där tjejerna mer.. kan ju alltid hoppas.

Vadå, säger ja, så du mena att ja? o shit, är ju blöt därnere, (skäms som en gris här)

Sen tittar ja på medan grub trycker i sig minst 4000kcal bara sådär, men bara ser varenda åder poppa upp, ta av tröjan då säger ja, fan visa chicksen!

Likt en chippendalare ställer han sig upp och sliter av sig tröjan o shortsen, där under blottar ett par minimala hotpants och den 60åriga damen brevid ramlar ihop, AMBULANS hör jag ngn skrika, vi drar!

Väl tillbaka känner ja mig lite nere och säger till grub: kolla en puma? var var säger han? när han tittar tar ja hans lilla påse och mumsar i mig lite mer lugnande, sen säger ja oo kolla du tappa den här, gruben bara ler och säger: kongo, din skojare :naughty:

Väl tillbaka på båten ser vi allan gör armhävningar, det blev latex kan vi konstatera, när han ser oss tar han sin vattenflaska och flippar över relingen ner på kajen o säger: lets rock this place dudes!!!

Sen kilar han iväg....

Gruben o jag forstätter att ha en riktigt najs dag hela dagen och efter att besökt alla barer o ställen hamnar vi slutligen på en nattklubb som heter *Phink Thong*

Vi anländer väl runt klockan 01, bra då har vi två timmar på oss att rocka tänker vi, MEN GUD VILKEN KÖ!!! tänker vi, fyfan, har vi tur kommer vi in kl halv tre!

Ja har ett par camobyxor och fliflopp och en vit TAJT lycratröja med texten: byggare är dryggare (jo den ska va felstavad) och kingen har ett par slitna jeans, trasiga vid knäna och men kan skåda lite av den tajta glutten där bak, även flippflopp på han, på överkroppen bör han ett slitet byggarlinne ala 80tal, svart med texten: Be Big, Play Large I´m in Charge på bröstet, bakåtslickat hår och kongo har såklart inget hår alls på skallen.

Vakten skriker direkt, EY killar, ja precis ni därbak, det är bara att gå in, gå förbi kön bara, det är lugnt, fan ser ju direkt vilka coola snubbar ni är, jag sträcker på mig och går coolt förbi kön samtidigt som ja snubblar på en matta, harklar mig lite och springer in....

Gruben går förbi vakten och viskar *ey, kan du fixa ngt så ja kan få din fysik* gruben säger bara: ja ett nytt liv kanske och går in.

Väl inne på pink thong ser vi då detta:

Den höga musiken ljuder och det moderna discodunket vrålar ur högtalarna, Piranha står uppe på ett par högtalare och dansar FRENETISKT, det enda man ser är en rakad skalle och en bling bling som svänger, killen står i ett par MINIMALA jeansshorts och när han får syn på oss: VARFAN HAR NI VARIT KILLAR WIIOOOOAAAAAAAAH HELVETE VA DET ROCKAR HÄR!!!

Piranha dansar och det ser ut som att han i ett epileptiskt anfall försöker plocka ner äpplen från ett träd och stampa vindruvor, men vi gläds åt att vår vän har kul.

Allan, softar runt lite och försöker ragga folk till kolo, *här får du en fairing bar, och adressen är www.kolozzeum.com* det märks tydligt att åldern tagit ut sin rätt då allan inte svänger på höfterna så mkt, men vi gläds även där, han ser ut att trivas och han ser svårt salongsberusad ut, när han ser oss åker munnen upp och han blinkar lite åt oss...

Sen har vi då herk, vi letar och letar, ingenstans.... varfan är kanonen från boden tänker vi.... han verkar inte finnas ngnstans....

Efter mkt om och men så här vi lite applåder bakom bardisken, vi beslutar oss för att ta en titt, vi närmar oss och hör: froooooont biceps, och sedan vrål och applåder...., vi öppnar dörren, DÄR står säkert ett 20-30tal teens och på ett podium står herkulez, uppumpad, insmord och slår en dubbel biceps, som konferencier nere i hörnet står megatuttarna och ser allmänt kåt ut, herkan vrålar: EY grabbar, va tycker ni o drar en most, vi häpnas över hans tryck och noterar att han stoppat in en 100servetter innanför badbrallan, vi ler lite och inser att även dessa två pojkar har det bra, sen går gruben o jag till baren och beställer varsin drink, slår oss ner i ett hörn och ser pumorna dras till oss likt bin till honung... där slutar min berättelse.....

Hoppas ingen tar illa upp :D

idag är fredag och ja har mkt tid över som märks haha!

edit: för fridens skull, de lugnande tabbarna kan mkt väl vara från naturapoteket!!!

Grisen
2005-03-18, 11:49
Lasse Kongo

:laugh: :laugh:

*screwy*

Herkulez
2005-03-18, 11:51
:laugh:

palme
2005-03-18, 11:57
Sjuk mannen, sök hjälp.

Piranha
2005-03-18, 11:58
Jag älskar dig Lasse !

*kissass*

RobbeliRobban
2005-03-18, 11:59
Det är vecka 30.

Du är skitbrun , dieten lyckades i år , du väger nu 105 med 6% Bf, gasp hotpantsen sitter som gjutna.

Herkan sitter på fördäck och förtöjer , Megatuttarna står redan på kajen med första biran i handen och har redan lockat fram lite teens.
Allan är under däck och testar stringbadbrallorna, Grubben ligger utslagen på aktersoffan en kombination av vätskedrivande och sprit i solen men han repar sig snart .. det gör han alltid.

Du skjuter ner dina Valentino design solbrillor a 7000 över ögonen och kliver ner på kajen..

Vad händer ?

Andvänd din fantasi nu.

Jag glider obemärkt och griper en båtshake. Sen hoppar jag av och ställer mig på kajen, och visslar lite i solens sken. När den första "teenen" kommit inom räckhåll, hugger jag ut som en orm.

Jag svingar båtshaken i en vid båge, och träffar hennes tinning, aluminumet är hårdare än hennes skallben, och med en torr knall, liknande låtet när någon piskar mattor krossas ben och trycker in i hennes hjärna. Hon är död innan kroppen fallit på bryggan.

Jag ger upp ett gällt orgiastiskt tjut, och går lös på hela folksamlingen, vilt svingandes med båtshaken, mina bekanta på båten kastar loss och trycker ut båten från kajen, deras skräckslagna, förvånade skrik dränks av mitt vansinniga ylande.

Sensmoral: Jag har offrat allt för denna formen jag är i, även mitt förstånd. Dont use drygs, mmmmkay.

jwzrd
2005-03-18, 12:01
:laugh: :laugh:
GHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :bow:

Hades
2005-03-18, 12:06
Robban! :laugh: :laugh: :laugh:

Lasse Kongo
2005-03-18, 12:07
Sjuk mannen, sök hjälp.

Bara så ni vet så kan det mkt väl dyka upp en fortsättning som heter "efterfesten" där vi bla ser palme som den stirriga milfhuntern och där även mental boy dyker upp i ett panikattackgästspel, det kan mkt väl tänkas att det dyker upp fler på kolo där, vi får se :naughty:

Nismo
2005-03-18, 12:13
"dansar och det ser ut som att han i ett epileptiskt anfall försöker plocka ner äpplen från ett träd och stampa vindruvor, men vi gläds åt att vår vän har kul."

*yourock*

Piranha
2005-03-18, 12:14
Efter en sisådär 45 minuters poserande börjar badbrallorna kännas tunga för Herk , servetterna har börjat ansamla svett ifrån allt hårt poserande och de början numera hänga längre och längre ner efter låren.

Eiiii Storpattarna hur mycke deg har vi hojtar Herkan,
Megatuttarna svarar med mannen vi har nog nu skall vi dra till röda rummet eller ?

De båda hingstarna tackar damerna för tiden och samlar ihop sedelbunten som Megatuttarna håller i handen. Herkan börjar gå ner i varv så de söker upp Kingen i baren och 10 minuter senare är de på topp igen , med ögon uppspärrade som tefat och harmoniska som aldrig förr.

De går bort emot den röda dörren där de plötsligt känner igen ett bekant ansikte ifrån brädan, Hmmm

Flexonline utbrister dem ! de gör ett par feta handskakningar och snackar lite med biffen, Flex jobbar tydligen som dörris på sommrana i Visby .
Flex ser ut att vara i ypperlig form, och de gratuleratr honom till placeringen på SM.
Flex ler stort med sina kritvita tänder och frågar eiii grabbar vill ni in i röda eller, vip de är fett där inne. jag släpper in er gratis så kan ni köra hårdare där inne väl på plats..

Grabbsen utbyter telefonnumer och bestämmer sig för att sluta upp senare på natten när Flex klivit av passet.

De träder in genom dörren in i det röda rummen.

Herk tappar fan hakan av blotta uppsynen på vad som finns där inne, Megatuttarna nickar instämmande ... nu har vi kommit rätt , skriker de extatiskt !

Rocco
2005-03-18, 12:55
Grubben ligger utslagen på aktersoffan en kombination av vätskedrivande och sprit i solen men han repar sig snart .. det gör han alltid.

Hehe... Bara här har vi fantasi så det räcker till och blir över ;)

muddler
2005-03-18, 13:45
haha kongo du är min idol! :laugh: :laugh:

RobbeliRobban
2005-03-18, 13:48
Neeeeh min förra var osmaklig, och riktigt usel, jag kör en till, ännu sämre.

"-Du ger fullständigt fan i att lägga till" Min befallning skär som ett piskrapp genom den heta sommarluften.
"-Äh, whatz up, niggah?" Megatutten replikerar snabbt, med rädsla i tonen, han har lagt märke till att jag fått något galet i rösten och har lagt mig till med en stirrande blick, Megatutten är nervös, och resten av gänget börjar även de skruva nervöst på sig på soldäcket. Till och med Allan, som både sett och hört det mesta, tar blicken av de hägrande kvinnorna på bryggan, och tittar nervöst, ömsom på Megatuttarna, ömsom på mig.
"-Gör fan som jag säger, ut med båthelvetet till havs istället!" Min röst skär sig av ilska, går upp i falsett. Några av de unga kvinnorna på bryggan börjar fnittra, men ingen av besättningen vågar göra detsamma, de slår ner blicken i däcket och håller tand för tunga.
"-Fo sho´niggah" Säger Megatutten kort, och lägger ut.

Den fabriksnya yachten drar ut till havs igen, efter en halvtimmes färd i hög fart rakt ut på östersjön vaknar Grub till sans igen, han sätter sig käpprakt upp, dimmig i blicken av drogerna och säger med grötig torr hals:
"-Varé brudarna?"
Något av tonen, dryckenskapen eller det långvariga steroidbruket i kombination med själva chocken av att Grub öht säger något, efter mer än en veckas total medvetslöshet retar mig, går mig verkligen på nerverna. Jag har haft den nerstoppad i Gasp-fillingarna hela tiden, köpt enkom för det här ändamålet, en revolver. Jag drar den, och i en enda rörelse avfyrar jag den. Kulan krossar Grubs knäskål, och stänker ner däcket med djuprött blod. Grub skriker i smärta, Herculez svimmar av chocken.

"-Nästa som sticker upp får ett skott i pannan, uppfattat! Ingen jävla myteri sålänge jag är kapten!" Jag skriker rakt ut, och riktar revolvern mot Grahn och Allan som krupit ihop till språng för att övermanna mig. När de möts av mynningen på revolvern rinner stridslusten ur dem, och de sätter sig ner. Jag har situationen under kontroll, jag vet vad som kommer hända. Berusad av makt, makten över åtta andra liv är en underbar känsla.

"-Calm down, Niggah..." Försöker Megatutten, men han tystnar med ens när jag riktar revolvern mot honom.
"-Jag sköter skiten nu" Säger jag lugnt och möter stadigt blicken från de andra. Grub skriker fortfarnade i smärta, och solen gassar ner på det blodstänkta däcket.

Hades
2005-03-18, 13:53

Du är en störd man Robban, mycket störd.

enherjer
2005-03-18, 13:53
hahahaha riktigt skön :laugh: :laugh:

tinus
2005-03-18, 13:58
Kongo: :thumbup: :laugh: Helt underbart!! :laugh:

Lasse Kongo
2005-03-18, 13:59
Kongo: :thumbup: :laugh: Helt underbart!! :laugh:

haha, du ska vävas in i del 2, kommer passa perfekt :naughty:

mangs
2005-03-18, 14:40
Ge oss mer av detta!

Fan vad jag skrattar :D

tinus
2005-03-18, 14:41

Ajdå :em: ..eller det kanske är bra för affärerna! All reklam är bra reklam! :D Då kan jag ta ut ett högre pris från kunderna för Piranhas tjänster! :hbang: :angel:

JAM
2005-03-18, 15:05
Hahaha, vilken semester! :D
Vi väntar på fortsättningen!

scythe
2005-03-18, 15:17
Gör en hatt av en tidning. Tillbringar resten av dagen som Napoleon.

Rocco
2005-03-18, 15:24
Det är vecka 30.

Förresten... Är vi inte lite sent ute??? Vecka 30 är det väl Troppan som gäller? Surra Herkan vid rodret och lägg om kursen...

Herkulez
2005-03-18, 15:27
du är en sjuk man Robban, mkt sjuk.

men kul :D

Metal_boy_
2005-03-18, 15:38
Det är vecka 30.

Vad händer ?

http://www.bricomar.com/M-44.jpg

Andvänd din fantasi nu.

Jag står kvar på kajen ett tag, ser grabbarna ombord och brister ut i panik " AAAAAAAHHH mamma snutta tummen", kläderna spricker som om jag vore hulken och gänget brister ut i ett hejdundrans jubel, applåder och busvisslingar när dom sett min klockrena panikattack och hårda muskulatur till entré.

Ser Herk!! trodde han satt ner, men nepp, han stod där raklång på fördäck och log mot mig. Han sa att han blev rörd av att äntligen fått se en panikattack live, och jag kunde se gåshuden på hans bruna, välutvecklade underarmar. Jag slängde upp honom i famnen och viskade i hans öra att jag skulle ge honom en privat show nån gång när vi är ensamma. Efteråt ställde jag ner han igen och klappade han på huvet som var i min midjehöjd.

Där står ju Megatutten med ölen i sin hand, och har nu klivit ombord!! Jag sa " ska jag smörja in dig i sololja tutten?? jag menar du ser ju ut som en alkoliserad pepparkaksgubbe" Megatutten svarar lite bögigt " jag trivs bättre här där jag kan sitta under svenska flagga..snifsniff aaaaahh... och lukta på kebaben" aha jaja sa jag bara. "men om du ändrar dig så säg till"

Hoppar ner under däck och AAAAAAAAAAAAAAAAHH!! Ser ett par dallrande skinkor och undrar vad fan Naken-Janne gör på båten, ser att det blänker till i örat och med ett leende så är det Allan som vänder sig om och säger " Hej Metal_boy" Jag hälsade på han och frågade vart hans muskler har tagit vägen " gosse det va länge sedan jag hade dom, numer är jag glad om jag har större snopp än frugan" Han frågar vad jag tycker om ett par string som han provar, men jag säger att jag tycker att han ska raka sig lite innan han tar på sig nått över huvudtaget, så jag säger " Allan för fan det där kan du fan inte ha så länge du har en stor jävla mohikanfrilla i röven" Allan blir ledsen och ställer sig i hörnet med sur min och armarna i kors.

Ser Grub som påstått att han inte rört alkohol i hela sitt liv, nån har satt honom i tvångströja och munkorg...Han sitter och mumlar om insulinkänslighet och GI, går inte få kontakt med honom över huvud taget.

Slänger in min packning i mottorrummet där av jag förvåning får syn på Grahn! Vi går inte ens in på vad han gjorde, men han var den enda jag kände lite obehag av att skaka hand med.

Sedan gick jag och tog mig nått att dricka... :D

Piranha
2005-03-18, 16:11
Jag står kvar på kajen ett tag, ser grabbarna ombord och brister ut i panik " AAAAAAAHHH mamma snutta tummen", kläderna spricker som om jag vore hulken och gänget brister ut i ett hejdundrans jubel, applåder och busvisslingar när dom sett min klockrena panikattack och hårda muskulatur till entré.

Ser Herk!! trodde han satt ner, men nepp, han stod där raklång på fördäck och log mot mig. Han sa att han blev rörd av att äntligen fått se en panikattack live, och jag kunde se gåshuden på hans bruna, välutvecklade underarmar. Jag slängde upp honom i famnen och viskade i hans öra att jag skulle ge honom en privat show nån gång när vi är ensamma. Efteråt ställde jag ner han igen och klappade han på huvet som var i min midjehöjd.

Där står ju Megatutten med ölen i sin hand, och har nu klivit ombord!! Jag sa " ska jag smörja in dig i sololja tutten?? jag menar du ser ju ut som en alkoliserad pepparkaksgubbe" Megatutten svarar lite bögigt " jag trivs bättre här där jag kan sitta under svenska flagga..snifsniff aaaaahh... och lukta på kebaben" aha jaja sa jag bara. "men om du ändrar dig så säg till"

Hoppar ner under däck och AAAAAAAAAAAAAAAAHH!! Ser ett par dallrande skinkor och undrar vad fan Naken-Janne gör på båten, ser att det blänker till i örat och med ett leende så är det Allan som vänder sig om och säger " Hej Metal_boy" Jag hälsade på han och frågade vart hans muskler har tagit vägen " gosse det va länge sedan jag hade dom, numer är jag glad om jag har större snopp än frugan" Han frågar vad jag tycker om ett par string som han provar, men jag säger att jag tycker att han ska raka sig lite innan han tar på sig nått över huvudtaget, så jag säger " Allan för fan det där kan du fan inte ha så länge du har en stor jävla mohikanfrilla i röven" Allan blir ledsen och ställer sig i hörnet med sur min och armarna i kors.

Ser Grub som påstått att han inte rört alkohol i hela sitt liv, nån har satt honom i tvångströja och munkorg...Han sitter och mumlar om insulinkänslighet och GI, går inte få kontakt med honom över huvud taget.

Slänger in min packning i mottorrummet där av jag förvåning får syn på Grahn! Vi går inte ens in på vad han gjorde, men han var den enda jag kände lite obehag av att skaka hand med.

Sedan gick jag och tog mig nått att dricka... :D

*kissass* :hbang: *yourock*

Herkulez
2005-03-18, 16:24
Metal: *yourock*

Wooch
2005-03-18, 17:03
Rolig läsning :laugh: .

JoelR
2005-03-18, 17:35
Ni är fan sjuka :laugh: :laugh:

bear.flowertwig
2005-03-18, 17:40
sitter lite tightare, glänser lite mera och ger rumpan den där extra lyftet som får pumorna att dreggla av exaltering..

Får jag citera dig där??? *screwy*

Herrgud du skulle ju kunna paja sommaren hårt för pojkarna här om de börjar lyssna på dig... :D

bear.flowertwig
2005-03-18, 17:46
Sjuk mannen, sök hjälp.

Trodde det var MIG du gillade! Nu visar det sig att du ger samma komplimanger till alla möjliga killar *cry*

raZmus
2005-03-18, 18:33
Haha, fråga mig inte varför. Men den här tråden var ju inspirerande. Så, när åker vi? Haha! :D

Überbiffen
2005-03-18, 23:26
Tittar på min spegelbild i vattnet och konstaterar att jag är ynkligt liten och behöver jobba mer på mina deltoids.