handdator

Visa fullständig version : Var beställer ni era kläder?

pellepedal
2005-03-17, 11:21
Var beställer ni era träningskläder ifrån?

Jag har gjort en beställning på lite olika kläder från Pro performance (Sorry moddarna om detta är emot reglerna. men de är ju knappast nån konkurerande verksamhet till Kollo... Radera tråden om den är för mycket mot reglerna).
Enligt deras sida skulle allt finnas i lager, och jag fick en bekräftelse att de skulle skickas inom 1-3 dagar...
När jag inte fått nåt på en och en halv vecka ringer jag upp dem och frågar var kläderna tagit vägen. Personen som svarar verkar inte direkt glad att behöva prata med nån mänsklig varelse. (Förlåt så mycket för att jag undrar var mina kläder tagit vägen). Då får jag höra att de var slut i lager i alla fall.(Rätt meningslöst att ha den funktionen på deras sida, när den inte stämmer för fem öre)..Jag anser ju att man borde meddela kunden om detta, men men...
Efter att jag gått med på att få kläderna i andra färger, så sa de att de skulle skicka dem på en gång...
Nu har det gått en och en halv vecka till, och fortfarande ingenting!!!!!

Det var sista gången jag hade med Pro Performance att göra.

Var beställer ni er akläder? Får ni ok bemötande när ni beställer?

Hades
2005-03-17, 11:24
Jag beställer inte träningskläder. Mode känns inte högsta prioritet när jag tränar.

The Somberlain
2005-03-17, 11:29
Konserter/festivaler alt. Gratis av div. företag.

Pez
2005-03-17, 11:36
Jag beställer inte träningskläder. Mode känns inte högsta prioritet när jag tränar.
Wörd. Köper jag träningskläder så blir det från polare som säljer sånt.

z_bumbi
2005-03-17, 11:38
Ellos

Ska jag köpa något särskilt så går jag till en butik så jag kan prova kläderna innan och därmed vet att jag får vad jag vill ha, mässor i samband med tävlingar är bra om man vill prova. När jag väl har provat det och vet att det passas finns det ingen anledning att inte köpa det på plats.

mini_Arnold
2005-03-17, 11:40
Jaha..
budofitness och nutrition outlet och stadium men jag tränar inte i dem.
Och så kan jag gå så jag beställer heller inte ;)

påven
2005-03-17, 11:59
brukar köpa ett 3pack med tshirts för 99spänn o en billig byxa för 2-300spänn.

skulle ALDRIG betala 500spänn för en tröja eller 1000spänn för byxor bara för att det finns ett häftigt namn på dom

palme
2005-03-17, 12:00
Wörd. Köper jag träningskläder så blir det från polare som säljer sånt.

Vem vill va polare med dig?

Du drar ju ner medianvikten på alla dina kompisar ;)

Pez
2005-03-17, 12:15

Du får läsa mellan raderna - jag menade ju att jag "köper polare" såklart. *whatever*

Lasse Kongo
2005-03-17, 12:18

hahahahaha *yourock* Palmetto

TPS
2005-03-17, 12:28
Ett par mjukisbyxor och en t-shirt, nja, beställde det utav morsan...

boxsquat
2005-03-17, 13:31
Jag vill vara så snygg som möjligt när jag tränar (för att kompensera för hur liten och svag jag är) så jag åker till Paris och handlar mina träningskläder hos Prada och Yves Saint Laurent den första helgen på månaden...

jwzrd
2005-03-17, 13:33
Jag vill vara så snygg som möjligt när jag tränar (för att kompensera för hur liten och svag jag är) så jag åker till Paris och handlar mina träningskläder hos Prada och Yves Saint Laurent den första helgen på månaden...

Är det så dina sugar daddies heter?

PopEye2
2005-03-17, 13:37
beställer från en kompis som säljer för gym grisen

Baan
2005-03-17, 14:03
köper massa billiga turskiska märkesvarorkopior, typ "Adibas" och liknande när jag åker till Bosnien :D synd bara att XS och XL är lika stora i princip och krymper som fan i tvätten.

nä men vanliga t-shirts annars och shorts som tål att strechas, dvs bomullsshorts annars går dom lätt sönder :em:

Big_Vik
2005-03-17, 14:09
gamla urtvättade t-shirtar med hål överallt och grånande mjukisbyxor också med hål i. Ibland har jag en grossen-t-shirt. :kickass: Beställt av? Det vetefan, haft dem så länge jag kan minnas. :D

daja
2005-03-17, 14:16
brukar inhandla mina hotpants på Lindex.

- ante
2005-03-17, 16:44
Tränar i en gammal sur t-shirt och mjukisbrallor, vem fan bryr sig om hur kläderna ser ut på gymet?

AnimalGen
2005-03-17, 17:00
Har handlat på pro performance, fick inga problem.

aliquis
2005-03-17, 17:01
men en del av det är kanske snyggt även när man inte tränar.

palme
2005-03-17, 17:02
Lasse kongo shoppar på polarn&pyret.

Boxsquat såg jag inte på h&m's damunderklädesavdelning, han sa att han handla grejer till herkulez men jag förstår inte varför han provade skiten själv isf? *bs*

Metal_boy_
2005-03-17, 17:46
tränar i skitkläder på gymet, lägger inte ner pengar på kläder som frätes sönder av min pungsvett.

Dipshit
2005-03-17, 17:54
ebay.com
abercrombie.com
hollisterco.com

pTr
2005-03-17, 18:05
gammkläder som man inte använder till vardags längre?

Tomas W
2005-03-17, 18:29
Brukar få en trikå av klubben, den + en t-shirt brukar räcka , de vågar ni inte ha på era "inne-gym" va? :D

pellepedal
2005-03-17, 18:57
tränar i skitkläder på gymet, lägger inte ner pengar på kläder som frätes sönder av min pungsvett.Är det du som brukar springa omkring på gymet med ett stort hål i skrevet så att juvelerna hänger ut?

Klämmer du dom aldrig i nån maskin?

Hades
2005-03-17, 22:26
men en del av det är kanske snyggt även när man inte tränar.
Träningskläder är väl per definition kläder man tränar i? Eller har jag fattat det fel?

Doctor Snuggles
2005-03-18, 01:00
Ellos

Ojoj... lite white trash varning. Var har du parkerat husvagnen? :D
Men seriöst. Vem fan beställer kläder? Om jag vill ha kläder som har dålig kvalite, inte passar, och är fula skulle jag be morsan handla åt mig. *innocent*

Metal_boy_
2005-03-18, 01:07
Är det du som brukar springa omkring på gymet med ett stort hål i skrevet så att juvelerna hänger ut?

Klämmer du dom aldrig i nån maskin?

hahah har faktiskt hål i skrevet på en del :D

Grahn
2005-03-18, 09:54
Ojoj... lite white trash varning. Var har du parkerat husvagnen? :D
Men seriöst. Vem fan beställer kläder? Om jag vill ha kläder som har dålig kvalite, inte passar, och är fula skulle jag be morsan handla åt mig. *innocent*

Orka handla kläder.....

Arnesson
2005-03-18, 10:01
Kläder är skoj, dock så skiter jag fullständigt i vad jag tränar i :D
Brukar bli mjukisbyxor och reklam t-shirt för mig.

z_bumbi
2005-03-18, 10:22
Ojoj... lite white trash varning.

Jag hittar t-shirts som passar på Ellos, skulle jag kunna ha storlekarna de säljer billigt på sportaffärer skulle jag kanske handla där istället men jag har bara hittat XXL där. Det viktiga för mig är att jag vet att det inte spelar någon roll om skivstången "äter upp" tröjan när jag tränar och att de är sköna. Finns det några andra krav på träningskläder?