Visa fullständig version : Nu har jag sett allt
På gymet i förmiddags:
2 bratkillar kommer in med slickad vaxfrilla, dom senaste träningskläderna och varsin Dagens Industri i handen. Mellan varje set så sitter dom minst 3-4 minuter och läser sin tidning och pratar med varandra om börsen. När dom hade ockupperat sina bänkar i nästan 20 minuter varav dom kanske hade tränat i 5 minuter så kom det fram en instruktör o frågade om dom inte hade gått fel, biblioteket ligger nämligen på andra sidan stan, i dom här lokalerna lyfter vi skrot :D
Ovanligt cool instruktör :)
s_himself
2005-03-15, 12:13
Haha, klockrent :thumbup:
Ovanligt cool instruktör :)
Verkligen! Skön som få! :)
BraTryck
2005-03-15, 12:19
Instruktören. :thumbup:
ÅÅÅÅ va bra, det var det bästa jag hört i år :laugh:
victor_n
2005-03-15, 13:30
hahaha så jäkla bra :thumbup:
en snubbe ida vägra ta av sig sina JL jeans å tiger skärp så han körde me en peak tjocktröjja me sjkorta under.. jl jeans å tiger skärp=/
RobbeliRobban
2005-03-15, 13:44
Ja klenisar får ju inte ockupera bänkar och läsa emellan seten, 20 minuter dessutom! Byggare får däremot ockupera i en trekvart och flexa mellan seten!
Ja klenisar får ju inte ockupera bänkar och läsa emellan seten, 20 minuter dessutom! Byggare får däremot ockupera i en trekvart och flexa mellan seten!
Men börja grina då Plucke.
RobbeliRobban
2005-03-15, 14:07
Men börja grina då Plucke.
:confused:
Idag kan jag stolt meddela att jag ockuperade böjställningen i 52min. sen körde jag lite utfall för att sedan ockupera den i tre min till!
:confused:
Idag kan jag stolt meddela att jag ockuperade böjställningen i 52min. sen körde jag lite utfall för att sedan ockupera den i tre min till!
Tränade du något då? :P Har själv haft böjställningen ifred i kanske 2timmar men då är det ju inne på lyftarflaket där inga motionärer är så glada för att gå in under tiden där är lyftaraktivitet.
RobbeliRobban
2005-03-15, 14:25
Tränade du något då? :P Har själv haft böjställningen ifred i kanske 2timmar men då är det ju inne på lyftarflaket där inga motionärer är så glada för att gå in under tiden där är lyftaraktivitet.
Jajjemen 3set ryck, 10set böj, 5set frivändningar varenda set varvat med chins i ställningen (sån där väggfast böjställning). Jag har så gott som alltid alla stänger, alla hantlar och varenda viktskiva helt ifred, kan vara knökfullt på gymmet men nästan ingen lämnar maskinparken.
Dumleman
2005-03-15, 14:41
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=39925 Samband? :)
Jajjemen 3set ryck, 10set böj, 5set frivändningar varenda set varvat med chins i ställningen (sån där väggfast böjställning). Jag har så gott som alltid alla stänger, alla hantlar och varenda viktskiva helt ifred, kan vara knökfullt på gymmet men nästan ingen lämnar maskinparken.
Ahh okej, det är en jäkla massa ju :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.