Visa fullständig version : Massage
Arnesson
2005-03-15, 10:19
Några av er som går på massage regelbundet?
Där jag jobbar extra får man gå på 30min för 125kr (en massagefirma kommer till jobbet). Så det kanske kan vara värt det?
mini_Arnold
2005-03-15, 10:57
Kostar 70 här och ja det är värt det.
Pellefant
2005-03-15, 11:00
En kompis jobbar på datafirma, där blev alla till sig när de fick höra att de skulle få massage en gång i veckan, nästan alla skrev upp sig, sen när det visade sig att det var en kille som kommer så var ingen intresserad längre. :D
En kompis jobbar på datafirma, där blev alla till sig när de fick höra att de skulle få massage en gång i veckan, nästan alla skrev upp sig, sen när det visade sig att det var en kille som kommer så var ingen intresserad längre. :D
Du skojar?
mini_Arnold
2005-03-15, 11:05
Haha deras förlust.
En kille masserar i regel bättre än en tjej ;)
AngelLove
2005-03-15, 11:18
På mitt jobb kommer en massör varannan måndag och det kostar oss inget utan det bjudet jobbet på. Är kanongött och vad spelar det för roll om det är en kille eller tjej, det är utbildade personer som utövar sitt yrke...
Pellefant
2005-03-15, 11:25
Du skojar?
Sant.
Haha deras förlust.
En kille masserar i regel bättre än en tjej ;)
ena tjejen där jag hade praktik ville inte massera killar alls eftersom det var så jobbigt för händerna.
oh, massage av arne, :thumbup:
ena tjejen där jag hade praktik ville inte massera killar alls eftersom det var så jobbigt för händerna.
Men dig var det inga problem med eller ? :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.