Visa fullständig version : Ryggsäck eller bag?
Pellefant
2005-03-14, 22:43
Hejsan!
Frågan vänder sig till er som inte är bilburna, som får släpa runt på väskan en del.
Använder ni ryggsäck eller bag? :confused:
Nu använder jag ryggsäck men funderar på att byta till bag då en sån rymmer mer utan att bli sådär jobbigt proppfull.
Jag använder Ica-kasse till böcker och andra mindre viktiga saker ;) Till träningsgrejorna en bag.
Skaffa större ryggsäck
Min Berghaus rymmer en del =)
Ryggsäck. Eftersom jag ofta har ganska mycket saker med mig blir jag så stel och sned av bag.
ryggsäck ffs.. bag är klumpigt
Ryggsäck + Kasse.
Den jackan jag har är snygg, men ganska stel, så det funkar egentligen inte bra med ryggsäck... Men jag har bestämt mig att låta jackan gå hellre än att byta till bag. Bag är för klumpigt.
Så nu ska du köpa en ny, ful jacka?
Så nu ska du köpa en ny, ful jacka?
du behöver inte nödvändigtvis dra slutsatsen att samtliga snygga jackor inte går ihop med ryggsäck från det han säger :)
Nej, jag ska köra utan jacka så fort det blir någorlunda varmt om nån vecka eller två. Hur det blir nästa vinter har jag inte bestämt än...
victor_n
2005-03-14, 23:56
kör min gucci väska med matchade kläder till min lilla foffo :booty:
neh bag till å från gymmet annars ryggsäck=)
http://www.recon.se/images/Ryggsack2000%20sm.jpg
:hbang: Klockren ryggsäck.
Lätt bag,om man ska bära med sig alla böcker plus diverse träningsgrejer så går ryggsäck bort
internethjälten
2005-03-15, 08:20
...bag såklart !!!
...ryggsäck är sear då det man ska ha alltid ligger i botten *grr27*
King Grub
2005-03-15, 08:31
Ryggsäck för mig.
Semiramis
2005-03-15, 08:56
Ryggsäck om jag tränar i anslutning till jobbet, bag annars. Större delen av mitt vakna liv går åt till att transportera träningskläder och tillbehör fram och tillbaka känns det som ibland!
Självfallet ryggsäck, en bag går inte att bära vettigt.
Själv har jag en sådan som man kan öppna framifrån, behöver man inte ta ut allt för att komma åt botten :thumbup:
Yes rygga , släpa på en bag på en promenad funkar inte.
självklart bag! Och om man tycker de e så svårt att bära en bag kanske inte felet ligger i bagen.
http://www.recon.se/images/Ryggsack2000%20sm.jpg
:hbang: Klockren ryggsäck.
om man skall campa ja.
Nu när jag inte har några tävlingar planerade så har jag med mig en lite väska med skor, flaska och grippersväska (som jag aldrig plockar upp) :) . När det är tävlingar i närheten så har jag bagen som innehåller: 3 böjdräkter, 3 bänktröjor, 4 par lindor, 2-3 bälten, 2 par skor, grippersväskan, talk eller vad det heter, vattenflaska, handledslindor. Tror det är allt... ;)
Arnesson
2005-03-15, 10:15
Jag kör med "axelväska", det är ju ingen bag :)
Ryggsäckar är ju sjukt mycket skönare, men ser oftast ut som skit.. och funktion kommer ju sist :D
internethjälten
2005-03-15, 10:50
Yes rygga , släpa på en bag på en promenad funkar inte.
klen ? *kissass*
Ryggsäck för allt utom träningsgrejor.
För träningen är det bra med flera fack på väskan och det saknar de flesta ryggsäckar i lagom storlek.
AnimalGen
2005-03-15, 14:28
Bag+ryggsäck, annars får jag inte plats med skiten.
Hardcore_pb
2005-03-15, 15:23
Bag helt klart, när det kommer ryggsäckar som är snygga och passar till vanliga kläder dvs. inte skidjackor osv. då ska jag fundera på att köpa en ryggsäck tills dess bag !
/Hardcore
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.