Visa fullständig version : Bikta dina synder här..
Vad har du gjort för elakt idag ?
Vi lyssnar och förlåter...
Okej , jag har idag skickat upp en pinsam bild utan tillåtelse.
Gått över gatan , vidare har jag mobbat lite folk på ett konkurerande forum.
Det var allt , men dagen är inte över än.
Gått mot rött kanske 6ggr.
Släppt vikterna på golvet så det lät, men det är plastgolv så kanske är ok då?
Mobbat medlemmar på olika forum :(
Jag har haft en ovanligt snäll dag..kan inte komma på något dumt/elakt som jag har gjort på hela dagen! :D Jag är en snäll flicka! *innocent* :booty:
Gått mot rött kanske 6ggr.
Släppt vikterna på golvet så det lät, men det är plastgolv så kanske är ok då?
Du är förlåten..
Skolkade från tyskan och tog en jävla massa gratisgodis på en mässa.
Jag har haft en ovanligt snäll dag..kan inte komma på något dumt/elakt som jag har gjort på hela dagen! :D Jag är en snäll flicka! *innocent* :booty:
Lögnen du jusst gjorde borde kvalificeras ..
Ja du får du faktiskt sluta med det..Tänk på att jag är känslig *cry* *slap* :D
Lögnen du jusst gjorde borde kvalificeras ..
Lögn? Det är faktiskt dagens sanning :angel:
Ja du får du faktiskt sluta med det..Tänk på att jag är känslig *cry* *slap* :D
Va dig har jag ju t.om berömt!! Min alldeles egna BB/stalker uppe i sundsvall! *kissass*
Va dig har jag ju t.om berömt!! Min alldeles egna BB/stalker uppe i sundsvall! *kissass*
Ok,då så.. :love:
puss på dig! :D *kissass*
Herkulez
2005-03-11, 17:00
skjutit upp dammsugandet.
JustinCredible
2005-03-11, 17:12
Jag skulle egentligen till stockholm, men resan blev inställd. sen kom min morfar och gav mig 5000 kr att ha kul med i sthlm. Jag sa inte att resan blivit inställd utan tog emot pengarna :em:
det är ju typ hemskt egentligen..
Jag skulle egentligen till stockholm, men resan blev inställd. sen kom min morfar och gav mig 5000 kr att ha kul med i sthlm. Jag sa inte att resan blivit inställd utan tog emot pengarna :em:
Usch, tom jag hade tyckt det var jobbigt att leva med :)
mini_Arnold
2005-03-11, 17:14
Inget elakt idag :)
Men som Piranha sa, dagen är inte över än.
Ge tbax. Så bra som det kmr kännas är nästan värt 5000 kr.
Skämmes!
Hur gammal är du då? 12?
mini_Arnold
2005-03-11, 17:18
Ge tbax. Så bra som det kmr kännas är nästan värt 5000 kr.
FEL så det stänker kebabsås om det!
Det han kan göra är att köpa nåt litet/roligt/uppskattat till sin morfar och säga att han köpte det i stockholm. Då halverar han skuldkänslorna åtminstone OCH är några tusen rikare..
5000?! va fan... inte lite fickpengar få bara sådär
mini_Arnold: Det var ett bättre förslag :)
ja jag har till exempel dödat en kille
(med David Batra- uttal i kvarteret skatan)
Idag har jag inte lyft ett finger när det gäller jobb eller skola.
Jag cyklade 30min inomhus istället för morgonpromenaden då det var snöstorm.
FEL så det stänker kebabsås om det!
Det han kan göra är att köpa nåt litet/roligt/uppskattat till sin morfar och säga att han köpte det i stockholm. Då halverar han skuldkänslorna åtminstone OCH är några tusen rikare..
Men han fortsätter ljuga.
Hmm, min synd idag är att jag körde 110 på 70-väg på väg hem från willys.
Jag har planerat att stöta på en tjej som är lite för ung för mig. Jag blir 20 i år, hon blir (är?) 16. Och hon är dessutom bara halvsnygg.
Jag har planerat att stöta på en tjej som är lite för ung för mig. Jag blir 20 i år, hon blir (är?) 16. Och hon är dessutom bara halvsnygg.
Ingen synd i det. Only kåthet ;)
Lasse Kongo
2005-03-11, 17:47
En kille på gymmet fråga om ja kunde passa när han körde böj, det var drygt 2 månader sen ja träna på det gymmet och träffa han, så ja ställde mig bakom under tiden han ladda upp och sa "har du inte blivit starkare än såhär än"
Det var väl lite elakt då ja plocka ner lite av hans mentala styrka =/
Ingen synd i det. Only kåthet ;)
Jo, det håller jag faktiskt med om. Inte så farligt heller med tanke på att jag har haft sex med hennes klasskamrat. Men vissa stör sig på sånt, och det är ju omgivningen som avgör vad som är synder :)
Byggare Bob
2005-03-11, 17:52
Det var en kund på jobbet idag.. som inte vill handla av mig... En gammal gubbe var det...
Så jag talade snäll tom för honom att han minsann skulle handla av mig.. Till slut gjorde han det.
RobbeliRobban
2005-03-11, 17:55
klockan är bara 17:43 och jag har redan ätit alla panodil jag får äta på en dag. Dessutom har jag varit riktigt barnslig (värre än vanligt) på diverse internetforum.
Jo, det håller jag faktiskt med om. Inte så farligt heller med tanke på att jag har haft sex med hennes klasskamrat. Men vissa stör sig på sånt, och det är ju omgivningen som avgör vad som är synder :)
Det har du faktist rätt i men jag tror inte det finns många sådanna här på kola(hoppas jag iaf) Tycker det är så onödigt att bry sig om sånt. Good luck iaf ;)
Det har du faktist rätt i men jag tror inte det finns många sådanna här på kola(hoppas jag iaf) Tycker det är så onödigt att bry sig om sånt. Good luck iaf ;)
Haha, tack för dina uppmuntrande ord, nu behöver jag inte känna skam när jag parkerar utanför högstadiet för att ragga fjortisar ;)
Haha, tack för dina uppmuntrande ord, nu behöver jag inte känna skam när jag parkerar utanför högstadiet för att ragga fjortisar ;)
Hahaha :D :booty:
mini_Arnold
2005-03-11, 18:03
Men han fortsätter ljuga.No shit sherlock?
- a little.. (haha)
Ett skämt you see.
Sen så spelar det ingen roll då han får förlåtelse av piranha ändå ;)
Jag har fått betalt i 12 h utan att LYFTA ETT FINGER under hela dagen, det jobbigaste jag gjort är när jag körde och handlade läsk till mig själv!
christian
2005-03-11, 18:52
Jag fick reda på idag av min boss varför en av mina konsultkollegor blivit av med uppdraget, han vet inte exakta orsaken och jag sa inget.
Har låtit mina tekniker jobba hårt idag medans jag bara satt på röven och surfade och jobbade knappt något.
Släppt en del prottefisar.
Och sen ett par andra saker som jag kommer att hamna i helvetet för.. :devil:
Jag hissade flagstång idag och det var ju en synd enligt det där kristna testet. *screwy*
Är jag förlåten för att jag höll på att kapa av kabeln till gipsskruvdragaren när jag kastade sågen på den?
edit: och för att jag tog lite 8a skruvar med plugg från mitt "lovjobb"?
Jag har varit jävligt taskig mot mig själv efter som jag egentligen borde vart klar med det talet jag nu sitter och skriver igårkväll, och att jag istället skulle ha sutitt och pluggat på en tenta idag............
jag har helt enkelt för dålig diciplin........
(och stavar som en kråka..) *grr27*
jag har slickat en upptagen kvinna i aslet idag *kissass* och lite till..
huu vad hemsk jag är *slap*
lagt en hårddisk under arbetskompisen bilen, sen skickade vi iväg den genom att spinna loss med backen tyvärr lättade den inte så pass att den gick över staketet in till vårat grannföretag, men det blev bränd gummimasssa som täckning över det ivarjefall (vad gör man inte för en fredag?)
oj. nej jag har varit snäll.
förutom att jag hela dagen mobbat mina klasskamrater. råkade fälla en snubbe på skolan i matkön. en kille i min klass frågade efter rätt tal på matteprovet hans, jag gav han fel tal.
lovat iväg mig på whikseydrickeri i samma snubbes husvagn där han bor, skiter i det.
ölobrännvin
2005-03-11, 19:51
Jag har nyss druckit en öl och rökt ciggar och jag planerar att spela gitar till så ska det låta snart. Jag har oxå snackat skit om en jobbar kompis fast bara lite sakligt konstaterande att han är en lat jävel som vill få sparken och stämpla istället. Jag är kanske inte så ond ändå, jag har städat och tagit hand om grabben och pussat frugan samt sagt snälla saker till henne med. Jag får väl slå sönder nåt kanske och skriva igen då !
Jag har nyss druckit en öl och rökt ciggar och jag planerar att spela gitar till så ska det låta snart. Jag har oxå snackat skit om en jobbar kompis fast bara lite sakligt konstaterande att han är en lat jävel som vill få sparken och stämpla istället. Jag är kanske inte så ond ändå, jag har städat och tagit hand om grabben och pussat frugan samt sagt snälla saker till henne med. Jag får väl slå sönder nåt kanske och skriva igen då !
la en sträng på en snubbes svetsthandske idag. dwa50 tråd, 23v 7,2m/min matning :D FEST
ölobrännvin
2005-03-11, 19:53
Jag är en tönt tror jag minsann ! Eller så är det 30 års kris !
Sorry !
Det räknas inte som en synd här , men prova med katolska kyrkan !!
jag har slickat en upptagen kvinna i aslet idag *kissass* och lite till..
huu vad hemsk jag är *slap*
AnimalGen
2005-03-11, 20:21
Krönat esteter på skolan, "slant" med en nyckel på en BMW, tat sönder en postlåda m.m
varit ganska snäll idag
gjorde ett kollage som bakgrund åt min bror. på en tjej han gillar. som har en kille, en bild på mig då jag skrattar. och en bild på en av hans klasskamrater då han skrattar. sen påmindre jag honom att han fortfarande förlorar mot morsan i armbrytning och att han inte har tagit 50i bänk ännu
yeee haaaw!
kommer inte på något.. dagen har vart gå upp äta träna studa.. så det har inte vart något större utrymme för några synder. äh fan man är ju rätt snäll/mesig. Det värsta kanske var och det är inte så farligt i sig, var att jag gick på någon snubbe som på mataffären (som för övrigt är trång som fan) som inte insåg att jag skulle förbi, sen sa jag ursäkta efter jag gått på honom (alltså inte mycket men lite) hehe.. men det är ganska light weight på den.
=strongman= Smirnuff
2005-03-11, 20:39
Gjorde slut med fjällan idag. hon blev jätteledsen o gråter timme efter timme.
+ jag tackla en idiot på gympan rätt bra så när han skulle ge igen så blev läraren sur på HONOM :D
"slant" med en nyckel på en BMW
Det där om något är en storjävla dödssynd!!!
av mig får du iaf ingen förlåtelse...
Hade jag sett ngn göra det på min bil så *grr27* *flex* :whipped:
ja precis så djävla lågt att förstöra för andra bara för man själv har problem. Mitt förslag är att man får en KSP58B (alternativt den nya varianten med räls där man kan fästa allt möjligt.) med en bättre bil så man kan försvara den!
AnimalGen
2005-03-11, 20:54
Killen förtjänade det så mitt hjärta är rent.
ölobrännvin
2005-03-11, 20:54
I mina yngre dagar så sparka jag brevlådor och högg sönder bildäck en hel höst bara för att det var roligt så nog har jag gjort hemska saker i mina dagar men inte på de senaste 10 åren. Men varje dag så svär jag och tänker våldstankar och det är väl fruktansvärt oxå ? Jag tycker de flesta kompisar är dumma i huvet oxå !
AnimalGen
2005-03-11, 20:58
+ jag tackla en idiot på gympan rätt bra så när han skulle ge igen så blev läraren sur på HONOM :D
a.k.a du fick stryk.
Fatalist
2005-03-11, 21:29
Krönat esteter på skolan, "slant" med en nyckel på en BMW, tat sönder en postlåda m.m
Hoppas han får tag på dig och får dig att pröjsa *screwy*
Jag har varit snäll hela dagen
Metal_boy_
2005-03-11, 21:38
Va på panikmöte, igår visserligen. När jag satt där och pratade me dom så blev det lite tyst, och den ena tantens mage kurrade. Oups! sa jag då. Sen så kurrade den andra tantens mage också, och då sa jag: Suroundljud hör jag ...sen inge mer :devil: va kanske inte så roligt att man påpekade att deras mage kurrade(kan va lite pinsamt) men som sagt :devil:
Metal_boy_
2005-03-11, 21:41
Gjorde slut med fjällan idag. hon blev jätteledsen o gråter timme efter timme.
vadå! ingen ger väl sig på dig!!! du e väl biff för fan, det hoppas jag, ingen rubbar biffen!!! :D
Killen förtjänade det så mitt hjärta är rent.
Modigt av dig att ta ut ilskan på hans bil istället för att ta det öga mot öga!
Metal_boy_
2005-03-11, 21:48
Bara hoppas på att snubben ville ha ny lack för en billig självrisk i vilket fall :)
christian
2005-03-11, 23:01
AnimalGen: Hardcore attitude, pussycat courage.. :D
nordlander
2005-03-11, 23:59
Seriöst...inget någon nånsin kommer skriva i den här tråden kommer att vara värre än det där. Man jävlas inte med folks bilar. Din jävla idiot!!! *grr27*
=strongman= Smirnuff
2005-03-12, 00:08
a.k.a du fick stryk.
najj najj jag slakta han :D
=strongman= Smirnuff
2005-03-12, 00:10
vadå! ingen ger väl sig på dig!!! du e väl biff för fan, det hoppas jag, ingen rubbar biffen!!! :D
ähh han e en mesig brottare, verkligen skolans bråkstake..
+ redan en kille som blitt dömd för misshandel på skolan, så man får välla ta de litta lungt med de små liven.
Så underbart om killen med bwm'n hittade dig och bar med sig en basebollträ. Då skulle min dag blivigt bättre tror jag.
Jag tänkte en elak tanke idag, det var väl allt.
Rockhard
2005-03-12, 00:48
Så underbart om killen med bwm'n hittade dig och bar med sig en basebollträ. Då skulle min dag blivigt bättre tror jag.
Jag tänkte en elak tanke idag, det var väl allt.
hehe..pajad lack och mord är väl lite skillnad *rolleyes*
vad som var värre är stackars postens brevlåda som han hade sönder. för dom hade väl inte gjort dej ngt animal?
nordlander
2005-03-12, 01:13
Seriöst...jag blir så jävla förbannad. Vad har killen gjort dig? Kallat dig vegan? Vet du vad en ny lack kostar!! Kan inte släppa det här. *grr27*
vad som var värre är stackars postens brevlåda som han hade sönder. för dom hade väl inte gjort dej ngt animal?
nä visst mördar man inte någon för det men det är så djävlaaa onödigt och kostar nog en del fixa med sen hur snyggt är det? man gör inte sånt helt enkelt.
Ni vet ju inte ens varför han repade biljäveln?
skäms på dig! kanske kan vara bra att ha för framtida resor kanske?? ;)
nordlander
2005-03-12, 01:23
Ni vet ju inte ens varför han repade biljäveln?
Även om killen så nitat honom så ska han väl fan ta upp det med honom. Man ger sig inte på en killes bil. Det är fegt och fult. Sen kan ju killen ha nitat honom av en anledning.
Tricklev
2005-03-12, 01:30
Även om killen så nitat honom så ska han väl fan ta upp det med honom. Man ger sig inte på en killes bil. Det är fegt och fult. Sen kan ju killen ha nitat honom av en anledning.
Äsh, om någon är fysisk överlägsen så har man inte mycket att göra åt det, men klart som fan man ska få hämnas ändå ;)
"Vara en riktigt man" för ihelvete, välkeommen till femtio-talet.
nordlander
2005-03-12, 01:34
Äsh, om någon är fysisk överlägsen så har man inte mycket att göra åt det, men klart som fan man ska få hämnas ändå ;)
"Vara en riktigt man" för ihelvete, välkeommen till femtio-talet.
Man behöver ju inte nita honom. Finns andra sätt att ge igen. Men ge fan i bilen!
heltzonicka
2005-03-12, 03:03
Man behöver ju inte nita honom. Finns andra sätt att ge igen. Men ge fan i bilen!
JAg tycker det var bra gjort OM killen förtjänade att få bilen repad, vad skulle animaljens göra i annat fall? - skickat virus på msn?
Jag har laddat ner upphovsrättsskyddat material från internet, och den kanske grövsta synden med det är att jag inte känner ånger. Som jag har förstått det så är ånger det viktigaste för en bikt. Så nu ångrar jag att jag inte ångrar.
Hur funkar den katolska bikten egentligen? Uppvägs synder av att man gjort nåt bra, ungefär som karma?
Javisstfan, spelat kort om pengar har jag också hunnit med. Kanske vaknar upp i skärselden imorrn.
Där är en parkering utanför skolan,där det aldrig är plats!Jag har kommit på en egen parkering(som naturligtvis inte är någon)och använder denna flitigt, har alltid parkering nu! :D
nordlander
2005-03-12, 11:45
JAg tycker det var bra gjort OM killen förtjänade att få bilen repad, vad skulle animaljens göra i annat fall? - skickat virus på msn?
Att repa nåns bil är som att kn*lla hans mama. Det ska mycket till innan nån förtjänar det. Kan animalgen inte berätta vad den elaka människan gjort för att förtjäna nåt sånt?
Att repa nåns bil är som att kn*lla hans mama. Det ska mycket till innan nån förtjänar det. Kan animalgen inte berätta vad den elaka människan gjort för att förtjäna nåt sånt?
Att nuppa nåns mamma är ju det bästa som finns
Vänligen, Milfhunter
bosse_brutal
2005-03-12, 12:50
Idiotjävel, hoppas att han med BMWn får reda på att det var du som gjorde det *grr27*
Sade aldrig att han skulle dö, jag sade bara att det vore trevligt att han skulle få stå till svars för sina handlingar.
Det är så jäkla fjortisbeteende att vara avundsjuk på att en annan har en fin bil och repa den.
hahah...Tycker det var modigt av dig animal, att repa bilen sådär *rolleyes*
Sen skröt du väl för polarna att du cuttat han OCH HANS BIL...
Jag har varit så full att jag...
...fått åka ambulans
...fått tillbringa en natt i fyllecell
...spytt i sömnen i sängen(3 gånger)
...slagit ut tänderna på en kille
...gått i sömnen hos ett "one night..." och vaknat upp 3 trappor ner i kallingar.
...hoppat ut i vägen och tvingat en äldre man att köra mig hem.
...blivit ner brottad av vakter när jag sa att jag skulle shoota dom. Jag menade att jag skulle brottas. Dom trodde att jag skulle dra vapen! :D
...kört onykter och fått saftblandare bakom mig. Som tur va ville dom bara åka om.
nordlander
2005-03-12, 14:54
...fått åka ambulans
...gått i sömnen hos ett "one night..." och vaknat upp 3 trappor ner i kallingar.
...blivit ner brottad av vakter när jag sa att jag skulle shoota dom. Jag menade att jag skulle brottas. Dom trodde att jag skulle dra vapen! :D
...kört onykter och fått saftblandare bakom mig. Som tur va ville dom bara åka om.
Grov alkisvarning på dig.
Vad har du gjort för elakt idag ?
...fått åka ambulans
Oj oj oj, stökig dag kan man säga.
Va på panikmöte, igår visserligen. När jag satt där och pratade me dom så blev det lite tyst, och den ena tantens mage kurrade. Oups! sa jag då. Sen så kurrade den andra tantens mage också, och då sa jag: Suroundljud hör jag ...sen inge mer :devil: va kanske inte så roligt att man påpekade att deras mage kurrade(kan va lite pinsamt) men som sagt :devil:
haha:)
Köttbullen
2005-03-12, 16:32
Inget jag har dåligt samvete över.
men bröt nåra regler:
fortkörning
kör mot rött ljus
AnimalGen
2005-03-12, 20:06
Killen är en riktig ny nazist, han sade ganska nyligen för "olyckan" en del saker om vad man ska göra med mina utlänska kompisar. Så jag ristade in en hälsning på moterhuven på hans nya BMW.
Herkulez
2005-03-12, 20:18
Killen är en riktig ny nazist, han sade ganska nyligen för "olyckan" en del saker om vad man ska göra med mina utlänska kompisar. Så jag ristade in en hälsning på moterhuven på hans nya BMW.
du törs inte säga nå direkt till han då?
Sluta klaga nu, det var en tråd om ens synder inte en där man skulle hänga ut någon som gjort nåt dumt. Att det sedan var en ny-nazist som blev drabbad för att han hotat fredliga invandrare rättfärdigar kanske inte det hela, men nästan iallafall. Jag har personligen ingen sympati för nazister/rasister el. liknande pack.
AnimalGen
2005-03-13, 11:04
du törs inte säga nå direkt till han då?
Jo, har redan gjort det många gånger.
Megatuttarna
2005-03-13, 11:19
Jag var bara allmänt otrevlig mot tjejer igår. Underbart att bara vara otrevlig.
Sedan började jag hata en kompis; rejält, det bolmade hat ur mina porer. Fan vad han var osocial och apatisk, fattar inte ens varför han drar ut om han ska vara tyst som ett lik och bara följa efter mig som om det vore hans plikt att tjänstgöra som min sidekick. Fy fan vad jag hatar sånt.
nordlander
2005-03-13, 12:22
Jag var bara allmänt otrevlig mot tjejer igår. Underbart att bara vara otrevlig.
Samma här...saaatan vad jag drygade mig igår :D
...fått åka ambulans
Åh jävlar :laugh:
Sedan började jag hata en kompis; rejält, det bolmade hat ur mina porer. Fan vad han var osocial och apatisk, fattar inte ens varför han drar ut om han ska vara tyst som ett lik och bara följa efter mig som om det vore hans plikt att tjänstgöra som min sidekick. Fy fan vad jag hatar sånt.
Bra formulerat, har känt detsamma men aldrig satt det på pränt.
Kan du inte utnyttja det förresten, att han är så kär i dig att han hänger efter? Få skjuts, bli bjuden på snacks osv.
Megatuttarna
2005-03-13, 13:50
Bra formulerat, har känt detsamma men aldrig satt det på pränt.
Kan du inte utnyttja det förresten, att han är så kär i dig att han hänger efter? Få skjuts, bli bjuden på snacks osv.
Nää för fan, polare ska vara polare. Hellre skiter jag i personen i fråga bara.
Nää för fan, polare ska vara polare. Hellre skiter jag i personen i fråga bara.
Såklart sant. Tänkte högt.
Det är ju behäftat med svårigheter att säga upp kamratskap. Lättare att göra slut med en tjej, man kan ju inte direkt sänka volymen på stereon och säga "Det är något vi måste tala om" till polaren.
Megatuttarna
2005-03-13, 15:56
Såklart sant. Tänkte högt.
Det är ju behäftat med svårigheter att säga upp kamratskap. Lättare att göra slut med en tjej, man kan ju inte direkt sänka volymen på stereon och säga "Det är något vi måste tala om" till polaren.
Word nigger!
Det är jävligt jobbigt ibland när någon sådan polare ringer som fan. Det enda man gör är att ignorera; ända tills det förflutit så mycket tid att man glömt varför man ens ignorerade personen i fråga. Sedan börjar man hänga igen och sakta men säkert återspelas allt igen. Det är en ond cirkel, helvetes ond.
ölobrännvin
2005-03-13, 16:56
Jag slog sönder min kompis garderobsdörr och gav sen jag han en knuff så han flög flera meter över en fåtölj. Han var skitfull och stod och vifta med en kniv han skulle ta livet av sej och ville att vi skulle tycka synd om han men jag hatar sånt och vart förbannad. Fast egentligen så ångrar jag det inte så mycket men lite syndigt var det väl ! :devil:
Muaytudd
2005-03-13, 17:01
Jag dumpa en tjej idag men det är lugnt för jag har en ny som kommer hem till mig snart.
Vadå? man lever bara en gång..
Megatuttarna
2005-03-13, 17:27
Jag dumpa en tjej idag men det är lugnt för jag har en ny som kommer hem till mig snart.
Visa bara inte det där utslaget du har på knät (som har tagit över hela underkroppen nu?) för då går din plan i stöpet!
Vic_1981
2005-03-13, 17:42
du är min idol.
mobbat de flesta som kommit min väg, jävlats med en brud, druckit på en söndag, kastat sönder tv-kontrollen mot dörren men den studsade och träffade morsan i huvve, drygat mig på msn.....jag har haft en riktig kungdag idag :(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.