Visa fullständig version : Kolozzeum memberlist-hjälp?
RobbeliRobban
2005-03-11, 14:20
Hur gör man för att sortera fram enbart bannade medlemmar?
Hur gör man för att sortera fram enbart bannade medlemmar?
Det gör du inte. Hur så?
RobbeliRobban
2005-03-11, 14:27
Det gör du inte. Hur så?
ok. För att de (bannade medlemmar) ofta bjuder på underhållande läsning. Jag är alldeles uttråkad och har 39,5 graders feber så jag behöver muntras upp.
King Grub
2005-03-11, 14:34
Hursomhelst kan du inte göra det. Och inläggen som föranledde banning är oftast borttagna.
ok. För att de (bannade medlemmar) ofta bjuder på underhållande läsning. Jag är alldeles uttråkad och har 39,5 graders feber så jag behöver muntras upp.
*KRAM* :D
RobbeliRobban
2005-03-11, 14:37
*KRAM* :D
Tack, får nog roa mig med att leta upp dem i varje fall genom att gå igenom hela memberlist.
King G: Men det finns säker några kvar man kan gotta sig åt.
Tack, får nog roa mig med att leta upp dem i varje fall genom att gå igenom hela memberlist.
King G: Men det finns säker några kvar man kan gotta sig åt.
AnimalGen är inte ens bannad, läs hans första 100-200 inlägg. Nu har han dock kammat sig och är knappt ens irriterande längre. Snudd på trevlig :D
AnimalGen är inte ens bannad, läs hans första 100-200 inlägg. Nu har han dock kammat sig och är knappt ens irriterande längre. Snudd på trevlig :D
hehe inte för att vara taskig men kollade lite i din tränignsjournal på en del gamla inlägg från dig, du verkar ha vart betydligt trevligare då än du är nu. :D :booty:
AnimalGen
2005-03-11, 15:11
Har bara en liten pause, kommer snart igen. Och då ska hela skiten upp. :cool:
hehe inte för att vara taskig men kollade lite i din tränignsjournal på en del gamla inlägg från dig, du verkar ha vart betydligt trevligare då än du är nu. :D :booty:
Japp. Jag har anlagt en chip på min axel. Den ligger bra där den är :D
ölobrännvin
2005-03-11, 16:24
Drick öl och spamma kollo när du är full och så läser du det imorgon Robbelrobban :thumbup: (det brukar jag göra av misstag) OBS Detta inlägg är inte allvarligt menat för jag vill inte uppmuntra till till sånt OBS
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.