handdator

Visa fullständig version : Vad heter låten?

PyToN
2005-03-08, 17:14
Har försökt att finna namnet på en låt under en längre period nu, dock utan resultat. Det kanske finns någon här som kan hjälpa mig?
I låten sjungs någonting i stil med "...kommer inte änglarna att landa, kommer inte snövit snart..." :confused:

Baan
2005-03-08, 17:21
hittade en dikt med just dom orden dock ingen låt.. närmast liknande låt är väl en av ulf lundell Snart Kommer Änglarna Att Landa

Yankeee
2005-03-08, 17:22
Ulf Lundell - Snart Kommer Änglarna Att Landa?

Edit: *cry* Baan vann

PyToN
2005-03-08, 17:29
Nej det är inte den låten...
Har för mig att låten var med i en TV-serie på SVT för en massa år sedan.
Har också för mig att en kille hoppade (eller tänkte hoppa) från en lyftkran som stod uppställd vid en hamn i serien.
Det verkar inte vara någon låt som det är lätt att hitta namnet på det här, jag har som sagt letat en hel del.

Baan
2005-03-08, 17:32
alltså är det en låt som har vart med i en tv-serie så är det garanterat en dikt, som dom eventueltl knarkat ner lite komp till osv

bladhet
2005-03-08, 17:34
Har också för mig att en kille hoppade (eller tänkte hoppa) från en lyftkran som stod uppställd vid en hamn i serien.
Det verkar inte vara någon låt som det är lätt att hitta namnet på det här, jag har som sagt letat en hel del.

De var ingen serie utan en film, vet att filmen spelades in i luleå men just nu kommer jag inte på vad filmen heter.

tigerofsweden
2005-03-08, 17:35

Är det inte en film med massa tonåringar som pluggar och ska sätta upp en pjäs typ? Har för mig att vi såg den i skolan för ett antal år sedan?!

bladhet
2005-03-08, 17:41
Filmen heter vildängel men de var svårare att hitta låten.

tigerofsweden
2005-03-08, 17:42
Filmen heter vildängel men de var svårare att hitta låten.

Så var det ja :thumbup:

tigerofsweden
2005-03-08, 17:47
Jag hitta låten, skicka ett pm om du vill ha den :naughty:

bladhet
2005-03-08, 18:26
Jag hitta låten, skicka ett pm om du vill ha den :naughty:

Vad heter låten och vem har gjort den?

tigerofsweden
2005-03-08, 18:28
Vad heter låten och vem har gjort den?

Vildängel - Dvärgen :D