Visa fullständig version : 100 Höjdare, kanal 5
JustinCredible
2005-03-07, 22:10
Håller på nu. Hur kul som helst :D
jag lade av efter första reklampausen.
Innan reklampausen hade jag redan sett tre av klippen sedan tidigare. Araben, musikvideon och LSD-filmen hade jag sett. De är otroligt gamla Buzz Bazooka (sök på google, orkar inte hämta länk) -länkar.
Men i övrigt tyckte jag att Filips och den andres insats var ovanligt dålig. De var föga roliga. I och för sig inte heller Luuk, som dock brukar vara mycket rolig - jag kanske bara inte var i stämning.
Dessutom bara massa internskämt - som "Ebbot?" (läs: tobbe) osv.
Sen tycker jag att dom babblar lite väl mycket mellan klippen.
JustinCredible
2005-03-07, 22:45
Ja störande att dom ska babbla. det är ju klippen man vill se.
personkemin mellan dom och christer ulfbåge var dock kul :) Jag såg det och tyckte att det var hysteriskt.. resten har ju varit rätt så trist..
Jag hade faktiskt förväntat mig mer oxå
Vad mer kan ni begära än en sjungande David Hasselhoff i en blinkande jacka? *popcorn*
s_himself
2005-03-07, 22:56
"tjenare, fan du har nå skit i pannan, vänta lite!" (nåt liknande)
HAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHA
så jävla bra program
victor_n
2005-03-07, 22:56
hahhaha så jäkla klockren :D
Dessutom bara massa internskämt - som "Ebbot?" (läs: tobbe) osv.
Internskämt? Ebbot:
Lyssnar på David Hasselhof - Looking for freedom
Jag tycker det är kul att dom mest sitter och pratar, det gör liksom humorn i programmet lite torrare, sånt gillar jag :)
Problemet är ju att man måste ha någorlunda koll på läget för att hänga med i deras jargong. Filip o Fredrik är ju precis som deras gäster jävligt intrasslade i mediacirkusen och det kommer nog komma mer "mediaskämt".
Men man borde ju veta vem Ebbot är, det gamla fyllot.
Tyckte det var helt ok början på serien tycker jag.
Däremot vart jag besviken när jag skulle se på Discovery kl. 2300 för det var ett prog som hette Superhuman - Body Builders När sedan programmet började insåg jag att det hade stått Baby Builders, ett program om hur man kan ändra generna i ett ofött barn....Vilken miss *slap*
JustinCredible
2005-03-28, 14:09
Ikväll är Linda R0sing och Fadde vahannuheter gäster.
Tänkte bara säga det ;)
22:00
bear.flowertwig
2005-03-28, 17:38
SVT-reportern som på STORT allvar testade polisens elchockpryl vad ju helt underbar! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.