Visa fullständig version : Bäst före-markeringen på Fairing 1 kg-påsar
Var hittar jag bäst före-datumet på Fairings 1 kg-påsar av Complete Protein och Sloow Protein?
På framsidans etikett står det "Bäst före: se baksidan".
Men jag hittar verkligen ingenting på baksidan. Inte på NÅN av påsarna! :confused:
Exakt VAR på baksidan ska dessa uppgifter finnas?
Var hittar jag bäst före-datumet på Fairings 1 kg-påsar av Complete Protein och Sloow Protein?
På framsidans etikett står det "Bäst före: se baksidan".
Men jag hittar verkligen ingenting på baksidan. Inte på NÅN av påsarna! :confused:
Exakt VAR på baksidan ska dessa uppgifter finnas?
Det är typ intryckt i platsen. På sidan ca 1 dm från botten. Iaf på min.
Hittar fan ingenting :) Är det tydligt?
Hittar fan ingenting :) Är det tydligt?
Jag upptäckte det av en slump när jag handskades med påsen, så nog synns det. Är ca 3 cm bred och 0,5 cm hög stämpel. Texten är liksom inpräntad i plasten. Kika i bra ljus och vrid och vänd på påsen så kommer det nog fram.
Kan ju tillägga att jag kollar på en påse Sloow.
Haha nä du, det finns inget på mina påsar hur många ggr jag än vrider o vänder - o trots stark spotlight!
EDIT: Nu hittade jag det på 2 av Sloow-påsarna jag drog fram ur ett skåp! Men fortf. inget på Complete-påsarna *screwy*
Haha nä du, det finns inget på mina påsar hur många ggr jag än vrider o vänder - o trots stark spotlight!
EDIT: Nu hittade jag det på 2 av Sloow-påsarna jag drog fram ur ett skåp! Men fortf. inget på Complete-påsarna *screwy*
:thumbup: Du kunde blivit galen.
Pellefant
2005-03-07, 18:24
Du måste använda UV-lampa för att se det.
Pellefant
2005-03-07, 23:25
Du måste använda UV-lampa för att se det.
Skojade bara...
Kan vara svårt att se bäst före datumet och ibland sitter det på sidan av påsen ganska långt ner
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.