handdator

Visa fullständig version : Detta behövs redas ut "GOA"

Pdaddy
2005-03-01, 20:48
Nu är det inte så att jag är en inbiten "TV Serie" tittare.

Däremot är frugan en inbiten soffsittare när de gäller serier *popcorn*

JAg smygtittade lite på GOA idag, å ja säger bara en sak.... JA KLARAR FAAAN INTE AV DET !!!!

NALLE e bara för mycke, hur kan han va så där, han skämmer faan ut hela Svea rike *grr27*

JUGGE e faan inte bättre han, han utstår som en blåst tjockis. Han me sin jädrans moppe (scooter) me krom å stört kruka.

Ghaaa ja blir tokig när ja ser dem, men ja klarar bara inte utav Nalle å Jugge..

Va tycker ni, är de avrättningsvarning på dem :D

M

John M
2005-03-01, 20:53
Haha jag tycker att den där serien är underbar, ett gäng idioter som ska driva en restaurant, och det är inte mycket som blir rätt :laugh: :hbang:

Pdaddy
2005-03-01, 21:01
Ja menar också rent allmänt annars...

Inte bara på GOA, men typ Nalle å Jugge i real life.

Nalle e ju sådär annars också så vitt jag har luskat ut.

Jugge kan man se om man bor i botkyrka/fittja.
En praktikant som ja hade hade sett han vid Willys i Fittja. 4 feta matkassar å sen hans kromade scooter me vindruta, han hängde 2 kassar på vardera sida av styret :D ..

Ingen som kommer ihåg programmet som gick för nå år sen då man fick möta jugge å nåra andra (halv komedi va de). När hgan skrivit nån låt.. lalalala laaajde lajde of mine.. :laugh:

M

JustinCredible
2005-03-01, 21:25
alltså, är jugge verkligen på riktigt? Han är ju helt bäng *screwy*

om han gör till sig så är han iaf grym skådespelare.. helt frånvarande blick.. hans hjärna verkar vara helt bortkopplad ibland när han pratar.

Pdaddy
2005-03-01, 21:26
alltså, är jugge verkligen på riktigt? Han är ju helt bäng *screwy*

om han gör till sig så är han iaf grym skådespelare.. helt frånvarande blick.. hans hjärna verkar vara helt bortkopplad ibland när han pratar.

Sant, han filmar ej :D , han e riktigt borta..

:laugh:

M

Jay-Z
2005-03-01, 21:40
Nu är det inte så att jag är en inbiten "TV Serie" tittare.

*host* yeah right *host* :D