Visa fullständig version : Nanny akuten...
Seriöst. Morsan skriker åt ungarna precis hela tiden, och hon undrar varför de skriker tillbaka? Vafan är det för nötter de har samlat ihop? Blir arg när jag ser föräldrar "vanvårda" sina barn som de gör. Det är trots allt föräldrarnas fel att de har blivit som de är.
Jag har visserligen inga barn själv. Man jag har svårt att tro att ungarna blir så där om föräldrarna har lite vett.
s_himself
2005-03-01, 20:08
Seriöst. Morsan skriker åt ungarna precis hela tiden, och hon undrar varför de skriker tillbaka? Vafan är det för nötter de har samlat ihop? Blir arg när jag ser föräldrar "vanvårda" sina barn som de gör. Det är trots allt föräldrarnas fel att de har blivit som de är.
Jag har visserligen inga barn själv. Man jag har svårt att tro att ungarna blir så där om föräldrarna har lite vett.
Dom har inte Damp då? Fast det ursäktar ju inte föräldrarnas beteende.
Skulle mina framtida barn växa upp och sitta och se ett program som Nanny-akuten skulle jag skrika åt dem. Sen ta gift.
Sorry, kunde inte hålla mig.
Skulle mina framtida barn växa upp och sitta och se ett program som Nanny-akuten skulle jag skrika åt dem. Sen ta gift.
Sorry, kunde inte hålla mig.
Du trodde väl inte att jag skulle skapa en sån här tråd utan en "flyktväg"? :)
Brorsan kollade på big brother, sen drog han på träning och lämnade tv:n på. Så :)
J.Saarela
2005-03-01, 20:24
Dom har inte Damp då? Fast det ursäktar ju inte föräldrarnas beteende.
Dom verkar ha ADSL,FBI.SÄPO och abcd,men morsan e ju en j---la gaphals
Men kan inte morsan fatta att det är henne det är fel på, inte barnen?
Fan, hatar att bli irriterad på sånt här :D
Du trodde väl inte att jag skulle skapa en sån här tråd utan en "flyktväg"? :)
Brorsan kollade på big brother, sen drog han på träning och lämnade tv:n på. Så :)
Hmmm, nejdu. Panelen är något skeptisk till din flykts trovärdighet.
Dom verkar ha ADSL,FBI.SÄPO och abcd,men morsan e ju en j---la gaphals
ADSL...bredband? *screwy*
Fultjack
2005-03-01, 20:56
seriöst?
tyckte janne var rolig =P
men så är programet från USA med ......
Japp naturligtvis speglas ungarna av föräldrarnas fostran, EXAKT likadant som med hundar, ägarna skyller på hundens olydnad eller kanske tom aggressivitet- men HALLÅ! vems fel är det?
Och yankee: nej, vi tror dig inte, erkänn att du sitter där bänkad till nanny-akuten varje dag ;)
Förresten, nån som sett "one tree hill"?? kolla brooke i den serien, shit!!! eventuellt den vackraste jag sett!!
Peyton och Haley är inte så dumt heller. ;)
J.Saarela
2005-03-01, 21:49
hmm fler drabbade här inne?
men så är programet från USA med ......
va det inte från england? som alla andra sådana gråa skitprogram är.
usa gör med "gift dig med en dildo i 2 meter, så får du e lögn och 2 stora hål" , så är där en storbystad blondin, 2 kändisar och en tiger med i showen
Vad är nu det för program?
Jag såg en reklem för det programmet eller något liknande.
Så sa en kärring om uppfostran på sina ungar "jag visste inte vad jag skulle göra.. så jag gjorde ingenting". Herregud.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.