handdator

Visa fullständig version : Inzza posar fitness..

Inzza
2005-02-28, 19:15
Inzza posar fitness ! ;)
http://it.hule.harryda.se/itda03/matols/O1/fitnessskit.JPG

pellepedal
2005-02-28, 19:38
Ser väl kanske bra ut... Vad vet jag...
Vad är målet?
Var startade du? Hur mycket har du ökat? Hur länge har du tränat?
Sorry om jag är hård, men bara den bilden säger inte så mycket...

Inzza
2005-02-28, 20:07
Ser väl kanske bra ut... Vad vet jag...
Vad är målet?
Var startade du? Hur mycket har du ökat? Hur länge har du tränat?
Sorry om jag är hård, men bara den bilden säger inte så mycket...

Började träna för lite mer än ett år sedan, vägde då 70kg, väger 80.2 idagsläget.

Mitt mål är väl egentligen inget speciellt... stranden som gäller. Tävling har jag inte i huvudet.. Bilden är egentligen itne till för att jag skall få en bedömmning av min fysik. bara skoj att lägga upp.

har en träningsdagbok där det finns fler bilder och även mer fakta.

pellepedal
2005-02-28, 20:26
Började träna för lite mer än ett år sedan, vägde då 70kg, väger 80.2 idagsläget.

Mitt mål är väl egentligen inget speciellt... stranden som gäller. Tävling har jag inte i huvudet.. Bilden är egentligen itne till för att jag skall få en bedömmning av min fysik. bara skoj att lägga upp.

har en träningsdagbok där det finns fler bilder och även mer fakta.

Ok.
drygt 10 kg på ett år är rätt bra. Du verkar ju inte ha lagt på dig så mycket fett heller.
Kör hårt fram till sommaren, så kommer du rock apå stranden. :thumbup:

Grisen
2005-02-28, 21:28
Yviga bröst! :thumbup:

Ser bra för att vara nybörjare..

_Jonte_
2005-02-28, 23:46
Ok.
drygt 10 kg på ett år är rätt bra. Du verkar ju inte ha lagt på dig så mycket fett heller.
Kör hårt fram till sommaren, så kommer du rock apå stranden. :thumbup:

Själv har jag då gått upp nästan 15kg på ett halvår :)! Men är forfarande inte nöjd" :)

muddler
2005-03-01, 01:11
Yviga bröst! :thumbup:

Ser bra för att vara nybörjare..

haha vilket klockrent ordval "yviga" :=) ojojoj vad jag kommer börja missbruka det ordet nu :laugh:

Inzza
2005-03-01, 16:10
Själv har jag då gått upp nästan 15kg på ett halvår :)! Men är forfarande inte nöjd" :)

Beror ju lite på vad man har för förutsättningar. att gå upp är inget svårt. dock att gå upp muskelmassa..

Klo
2005-03-01, 16:35
Kan nog bli nått, fortsätt så.

pellepedal
2005-03-01, 18:53
Beror ju lite på vad man har för förutsättningar. att gå upp är inget svårt. dock att gå upp muskelmassa..

Precis.... Det är inte kul att gå upp för fort när det mest bara blir fett av det...