Visa fullständig version : LOTR älskare kolla hit
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/frodo2hq.gif
Har nog varit uppe förut fast utan bild. :)
s_himself
2005-02-27, 19:01
*suck* :D
Tricklev
2005-02-27, 19:01
Sett den förut, men ändå :laugh:
"Äh, kom igen nu, jävla mes" :laugh:
s_himself
2005-02-27, 19:03
bäste bilden är ju på gandalf när han säger "duh" :laugh:
Herkulez
2005-02-27, 19:17
så bra :laugh:
//Osten
victor_n
2005-02-27, 19:44
gammal men ack så jävla rolig :laugh:
Hahahaha
Det här var nog det roligaste jag har sett på det här forumet :laugh:
Fatalist
2005-02-27, 20:12
såå braa :laugh:
Lasse Kongo
2005-02-28, 19:47
haha va fult
måste vara det låga kolhydratintaget... jag tyckte inte det var så kul ;)
Shadow Warrior
2005-03-01, 08:57
*uppdate*
FRODO CATAPULT!! :D
http://www.fuegan.pwp.blueyonder.co.uk/catapult1id.gif
http://www.fuegan.pwp.blueyonder.co.uk/catapult7kc.gif
catapulten var MYCKET roligare :D
catapulten var MYCKET roligare :D
Instämmer helt!
AngelLove
2005-03-01, 12:37
häda inte.... *grr27* *grr27* *grr27*
häda inte.... *grr27* *grr27* *grr27*
De driver iaf inte med boken,det vore att häda,filmerna sög ju så hårt att de inte ens behöver parodiseras för att vara skämt
Katapult? Vad? Länka!
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=766247&postcount=14
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=766247&postcount=14
Hähä! Skadade personer det finns.
filmerna sög ju så hårt att de inte ens behöver parodiseras för att vara skämt
ja visst gjör dom det *screwy* *bs*
ja visst gjör dom det *screwy* *bs*
Påstår du att du tyckte att de var bra?
Efter att ha sett va de gjorde med Gandalf och det där satans dåligt gjorda trollet i Moria höll jag på att spy.
Boken var fantasy/äventyrssaga,filmerna var sketen action
Visst får man tycka vad man vill. Men att säga att filmerna suger *spy*
Visst får man tycka vad man vill. Men att säga att filmerna suger *spy*
Ja,jag kan inte påstå att jag fann något jag tycker om i filmerna,alltså suger dem
henke1001
2005-03-01, 15:28
hahaha så jävla bra! :laugh: :hbang:
Shadow Warrior
2005-03-01, 17:13
*uppdate* NR 2
One does not simply walk into Mordor!
http://www.hongfire.com/gallery/data/528/20860mordor_1_.gif
AngelLove
2005-03-01, 17:43
Vad i filmerna är det ni inte gillar ?? Och följdfrågan blir givetvis om ni sett de förlängda filmerna (Extended Edt) som är helt annorlunda (sammanlagt på de 3 filmerna nästan 2timmar extra film).
Jag har läst böckerna typ 15-20 ggr och har sett filmerna 3ggr eller fler (förutom Konungarnas Återkomst) och är förälskad i båda.
Visst är böckerna på det hela bättre men de innehåller ju mer än filmerna.
Men filmerna är ju bland det absolut bästa som gjorts :thumbup:
Ragnar_Dalgardh
2005-03-01, 17:59
Verkar vara någon liten fjortis som gjort den med tanke på språket / "humorn". Antar de som skrattar är antingen gravt utvecklingsstörda eller fjortisar själva.
Shadow Warrior
2005-03-01, 19:28
Verkar vara någon liten fjortis som gjort den med tanke på språket / "humorn". Antar de som skrattar är antingen gravt utvecklingsstörda eller fjortisar själva.
Och du är en trångsynt gammal gubbstrutt?
s_himself
2005-03-01, 19:38
Du är kastrerad va?
Shadow Warrior
2005-03-02, 13:12
;)
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/linguica2us.jpg
haha Wok hade jag inte sett :laugh:
Shadow Warrior
2005-03-02, 13:31
keep ém comming! :D
Tricklev
2005-03-02, 13:36
Sant, det var bättre på din tid, då det inte fanns några invandrare, fanns inget slang, alla riktiga män var rödhåriga och snusade medan kvinnor lagade sockerkaker vid spisen ;)
Ragnar_Dalgardh
2005-03-02, 17:53
Sant, det var bättre på din tid, då det inte fanns några invandrare, fanns inget slang, alla riktiga män var rödhåriga och snusade medan kvinnor lagade sockerkaker vid spisen ;)
Du växer nog ikapp lillen.. både vad gäller den mentala biten (humor) och så småningom även fysiskt, det tar bara lite längre tid för vissa än för andra.
Tricklev
2005-03-02, 18:00
Du växer nog ikapp lillen.. både vad gäller den mentala biten (humor) och så småningom även fysiskt, det tar bara lite längre tid för vissa än för andra.
Oj, jag glömde att humor är något man växer ifrån, aja, blir väll självmord vid 32 då ;)
*slap*
Hahaha, ännu en internethårding :laugh:
Triceps är en mäktig hästsko, eh? ;)
Tricklev
2005-03-02, 18:12
Hahaha, ännu en internethårding :laugh:
Triceps är en mäktig hästsko, eh? ;)
Det roligaste är att istället för att vara 15 år, så är han 62 :laugh:
62årig internet hårding, vi kravlar vid dina fötter i avund :laugh:
Herkulez
2005-03-02, 18:36
eller så är det bara nån som jälvas med er ;)
Sanslöst roligt :) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Shadow Warrior
2005-03-04, 08:05
*uppdate*
LVL UP!
http://data.4chan.org/b/src/1109916910139.gif
Katapulten är riktigt kul, fast den slår inte parodin med Jack black :thumbup:
Vad i filmerna är det ni inte gillar ??
Men filmerna är ju bland det absolut bästa som gjorts :thumbup:
:laugh:
Va fasiken har du rökt på?
Ettan=hyffsad men inte i närheten av riktigt bra filmer, tvåan=njae, trean=sug
Det räcker inte med lite snygga scener och meningslös action för att göra en bra film... *bs*
Shadow Warrior
2005-03-04, 10:06
Katapulten är riktigt kul, fast den slår inte parodin med Jack black :thumbup:
:laugh:
Va fasiken har du rökt på?
Ettan=hyffsad men inte i närheten av riktigt bra filmer, tvåan=njae, trean=sug
Det räcker inte med lite snygga scener och meningslös action för att göra en bra film... *bs*
Mycket bra filmer i överlag, dock så tycker jag både del 2 o 3 saknade udden lite, men trilogin är ändå långt över förväntan så jag tycker inte man ska klaga alltför mycket, men du kanske är en sån sok gillar Bergman filmer? :laugh:
Mycket bra filmer i överlag, dock så tycker jag både del 2 o 3 saknade udden lite, men trilogin är ändå långt över förväntan så jag tycker inte man ska klaga alltför mycket, men du kanske är en sån sok gillar Bergman filmer? :laugh:
Hah, nått djävla djup eller mening får det allt vara i filmerna, speciellt om man utgår från ett litterärt "mästerverk". Vad finns det i exempelvis ROTK som gör filmen bättre än alla andra skitfilmer med en stor budget, filmen är ju ungefär lika dålig som de två senaste Star Wars filmerna. *screwy*
victor_n
2005-03-04, 14:26
Hah, nått djävla djup eller mening får det allt vara i filmerna, speciellt om man utgår från ett litterärt "mästerverk". Vad finns det i exempelvis ROTK som gör filmen bättre än alla andra skitfilmer med en stor budget, filmen är ju ungefär lika dålig som de två senaste Star Wars filmerna. *screwy*
att gämföra dom filmera e *screwy*
visst dom suger om man gämför med böckerna! men hur lätt tror ni att det är att göra en film på tre böcker om är samanlagt ca 1500 sidor=/
kunde nog inte blivit mycket böttre rulle på dom böckerna!
sen får man hoppas att Peter Jacksson gör en bättre tolkning av "Bilbo" som dom ska enligt rykten börjat små fnula med!
Shadow Warrior
2005-03-04, 14:48
att gämföra dom filmera e *screwy*
visst dom suger om man gämför med böckerna! men hur lätt tror ni att det är att göra en film på tre böcker om är samanlagt ca 1500 sidor=/
kunde nog inte blivit mycket böttre rulle på dom böckerna!
sen får man hoppas att Peter Jacksson gör en bättre tolkning av "Bilbo" som dom ska enligt rykten börjat små fnula med!
Jag håller med, sagan om ringen filmerna är väldigt lyckade om man tänker på hur det kunde ha gått.
Tror inte bilbo kommer blir bättre, snarare lite barnsligare, vet inte rikrigt vad du menar med bättre tolkning, läste boken nyss, det är ju ett typiskt tomtar och troll äventyr. Mer sång, dans o trams kommer ju inte göra saker bättre, vad vi behöver är mer dramatik.
Jag håller med, sagan om ringen filmerna är väldigt lyckade om man tänker på hur det kunde ha gått.
Hmm... jo det är ju svårt att göra en film som enbart bygger på snygga bilder och action när man har en rekordstor summa pengar att leka med. Kan inte säga emot att det är en bra film om det är de enda kraven man ställer. *kissass*
Styrkebyggare
2005-03-04, 21:58
Glöm era sega gif-bildspel och se på en riktig parodi istället
http://www.tuomasheinonen.net/hassujakuvia/videot/
För de som inte sett Swerki så kan jag VARMT rekommendera den med...
rofl ffs
that was ownage :laugh:
Shadow Warrior
2005-03-04, 22:27
Hmm... jo det är ju svårt att göra en film som enbart bygger på snygga bilder och action när man har en rekordstor summa pengar att leka med. Kan inte säga emot att det är en bra film om det är de enda kraven man ställer. *kissass*
Men vafan! Jag sade inte att det var ett mästerverk, kan du inte bara uppskatta ett välgjort och vackert action äventyr?
Shadow Warrior
2005-03-04, 22:28
rofl ffs
that was ownage :laugh:
Inte direkt... filmklippet var ju från typ 1800talet.... *rolleyes*
HAHAHAHA hahaha vilket filmklipp asså :D frodos min där i slutet hahah
victor_n
2005-03-04, 23:32
HAHAHAHA hahaha vilket filmklipp asså :D frodos min där i slutet hahah
ja MTV parodin är för jävla skön asså! garva så jag nästan pissa på mig när jag såg den på galan för första gången :D
ni har fel filmklipet var skit tråkigt
men lotr filmerna o bildspelen var därimot hur bra som helst nån som har någe mer sånt att bidra me?
Tricklev
2005-03-05, 11:15
För att hoppa in i diskussionen, filmerna var tråkiga.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.