Visa fullständig version : Rutor på ryggen?
http://forum.bodybuilding.com/photo/data/2/70632backstage6.jpg
Vad är det där för nåt?
Fatalist
2005-02-27, 12:43
Cooolt :D Borde vara Erector Spinaes fibrer som syns jätteväl, oder?
Vad är det som forma "julgranen" då? På anatomi bilder jag har sett så finns det ju någon separation på eretor spinael?
Suck, jag var rädd för att den bilden skulle komma ut...Ville inte avslöja formen inför Bästa Fysiken...men men...
dem där "rutorna" har jag också men det där var ju freakigt som fan...mina syns inte på långa vägar så där mycket :bow:
Patriarch K
2005-02-27, 20:44
Snyggt var det i alla fall.
Herkulez
2005-02-28, 06:46
Richard Jones 2veckor (?) från när han han vann USA´s och blev proffs, han var otroligt hård då.
TrasMannen
2005-02-28, 08:20
Suck, jag var rädd för att den bilden skulle komma ut...Ville inte avslöja formen inför Bästa Fysiken...men men...
Jobbat på solbrännan? :D
Vic_1981
2005-02-28, 10:10
dem där "rutorna" har jag också men det där var ju freakigt som fan...mina syns inte på långa vägar så där mycket :bow:
Var inte så ödmjuk..jag tror dina syns minst lika mycket om inte mer.
Så där har jag med 22% bf. I tävlingsform är jag ruggig :D
haha :D
Haha, så ägd.
:em:
Matte_Maiden
2005-02-28, 16:33
:D
By the way: Tränade du på CityGym idag?
Vic_1981
2005-03-01, 07:39
By the way: Tränade du på CityGym idag?
Jepp, det gjorde jag. Fet kille som döljer sin övervikt med collagetröja, det e jag. :thumbup:
Jag förstår inte riktigt.. låter som att du skryter med din fysik? Vi bor i samma stan och den enda bild jag har från dig är ungefär.. axelbred som en huggorm. Inget negativt, fortsätt träna på :booty:
Jag förstår inte riktigt.. låter som att du skryter med din fysik? Vi bor i samma stan och den enda bild jag har från dig är ungefär.. axelbred som en huggorm. Inget negativt, fortsätt träna på :booty:
jag skröt inte om min fysik...den suger å de vet jag :em:
mini_Arnold
2005-03-02, 10:24
Efterbliven tolkning av kolomedlemmarna som vanligt.
Antagligen har ni fått i er för mycket salt och för lite protein.
sunkan sa som det var. Musklerna som julgransbiffen har på första sidan är muskler vi alla har, men olika stora/synliga. Vas bist the problem?
Jag har fyra såna "rutor" på nedre ländrygg, oooo se upp ronnie!!
haha.. :D
Ironbabe
2005-03-02, 11:34
Jepp, det gjorde jag. Fet kille som döljer sin övervikt med collagetröja, det e jag. :thumbup:
Dig har jag sett flera ggr tror jag..Röd skärmkeps eller hur?? *rolleyes*
du mena att han e tjock :D
Vic_1981
2005-03-02, 11:45
Och? tror du jag bryr mig om du sett mig? Du tror väl säkert att jag skulle bry mig bara för att du vunnit SM i athletic fitness eller? tänk om för helvete. *screwy*
Ironbabe
2005-03-02, 11:45
du mena att han e tjock :D
aaa, har nog aldrig sett någon tjockare när jag tänker efter *innocent*
Röd skrämkeps.. undrar var han fick den idén ifrån.... *screwy*
mystic[-_-]
2005-03-02, 12:57
keps på gymmet *screwy* *whatever*
Herkulez
2005-03-02, 12:59
Vic är en fitnesswannabe tönt bry er inte om fjanten
Vic_1981
2005-03-02, 13:21
Vic är en fitnesswannabe tönt bry er inte om fjanten
så du muckar också. Du måste vara trött på livet..hojta till när du är i sthlmsområdet så ska jag spöa skiten ur dig.
så du muckar också. Du måste vara trött på livet..hojta till när du är i sthlmsområdet så ska jag spöa skiten ur dig.
:laugh:
Ironbabe
2005-03-02, 13:46
Och? tror du jag bryr mig om du sett mig? Du tror väl säkert att jag skulle bry mig bara för att du vunnit SM i athletic fitness eller? tänk om för helvete. *screwy*
Du..Om du tog o taggade ner lite med din attityd o la ner energin på o träna istället för att stå o spegla dig på gymmet så kanske du skulle kunna gå in genom den vanliga ingången på gymmet istället för LASTINGÅNGEN!!! :booty:
Du..Om du tog o taggade ner lite med din attityd o la ner energin på o träna istället för att stå o spegla dig på gymmet så kanske du skulle kunna gå in genom den vanliga ingången på gymmet istället för LASTINGÅNGEN!!! :booty:
Säger då de , ni fitnessmänniskor har sånt hävdelsebehov , om ni kunde ta ell energi ni lägger ner på att gnabba och kivas och la dem på träningen så skulle ni inte se ut som streck , och kanske våga visa er i lokalen på normala tider ..
Pyttsan !!
Säger då de , ni fitnessmänniskor har sånt hävdelsebehov , om ni kunde ta ell energi ni lägger ner på att gnabba och kivas och la dem på träningen så skulle ni inte se ut som streck , och kanske våga visa er i lokalen på normala tider ..
Pyttsan !!
:bow:
Ironbabe
2005-03-02, 13:52
Pyttsan !!
Jag försöker ju.. :cryout: Inte lätt om man inte har såna freakgener som du att bygga lite muskler :furious:
DU ÄR DUM..nu går hem till mamma o tröstar mig i hennes famn..
Tricklev
2005-03-02, 13:53
Alla över 70kilo är feta *flex*
Jag försöker ju.. :cryout: Inte lätt om man inte har såna freakgener som du att bygga lite muskler :furious:
DU ÄR DUM..nu går hem till mamma o tröstar mig i hennes famn..
Skall du säga med dem där bollarna nu har på axlarna ..
Nu tar du mister under armen och kommer ner på ett benpass på fredag klockan 17:15 , Isse och jag väntar.
Ironbabe
2005-03-02, 14:19
Skall du säga med dem där bollarna nu har på axlarna ..
:) Nu tycker jag om dig lite igen!! *slap*
Vic_1981
2005-03-02, 14:29
Bla bla bla, där kommer den igen, den här Sm-Etta attityden, "störst, bäst och vackrast" ta och spola ner den i toaletten är du snäll.
Bla bla bla, där kommer den igen, den här Sm-Etta attityden, "störst, bäst och vackrast" ta och spola ner den i toaletten är du snäll.
Tycker den där Vic börjar låta som en skivspelare som hakat upp sig ..
Vic_1981
2005-03-02, 14:33
Tycker den där Vic börjar låta som en skivspelare som hakat upp sig ..
Du, bara för att du väger 120 kg och är brutalt stor så ska du inte tro att jag är rädd för dig.
Det här är ett tjafs mellan mig och Ironbabe, håll dig utanför.
Du, bara för att du väger 120 kg och är brutalt stor så ska du inte tro att jag är rädd för dig.
Det här är ett tjafs mellan mig och Ironbabe, håll dig utanför.
:D *popcorn*
kottovic
2005-03-02, 14:49
Förstår inte varför folk tränar tills dom ser ut som fittnyllen. Tagga ner
Rockhard
2005-03-02, 14:50
Varför är du så uppenbart avundsjuk då?
Vill inte alla se ut som det ? :thumbup:
du tror inte han är sarkastisk eller ?
Ironbabe
2005-03-02, 15:40
Hoppla, hoppla...inget vettigt att komma med va??
Grabben..kram på dig *kissass*
Rockhard
2005-03-02, 16:18
du tror inte han är sarkastisk eller ?
Skiter i vilket :)
editera snabbt innan han ser det
kottovic
2005-03-02, 17:51
Vill inte alla se ut som det ? :thumbup:
min vän, lagom är bäst. Annars får du bara fula gymbrudar efter dig :hbang:
Varför är du så uppenbart dum?
Runda Grodan
2005-03-02, 18:02
Dom behöver kärlek dom med :kinky: .
Tricklev
2005-03-02, 18:02
Annars får man bara fula rökare efter sig :hbang:
RobbeliRobban
2005-03-02, 18:04
:laugh: Lite stingslig idag?
Matte_Maiden
2005-03-02, 18:05
Vik: Blir väl att hälsa nästa gång. Jag är den smala fan som tror att han är biff. *spy*
Tricklev
2005-03-02, 18:10
Ska vi slå ner sunkan pga att han tror att han är Ronnie?
Runda Grodan
2005-03-02, 18:12
Varför skulle man vilja ha spö? :confused: Fast det är klart vissa kanske gillar det. Jag såg en bit på "Fråga Olle Dokumentären" där människor gillade att piska på varandra. Det är inget jag skulle vilja prova fast folk får väl hålla på med vad dom vill antar jag...
kottovic
2005-03-02, 18:13
Annars får man bara fula rökare efter sig :hbang:
Hellre en tajt brud som röker än en slyna med rutor och stora armar *kissass*
mystic[-_-]
2005-03-02, 18:16
Hellre en tajt brud som röker än en slyna med rutor och stora armar *kissass*
du vill helt enkelt inte känna dig liten? :D
kottovic
2005-03-02, 18:18
']du vill helt enkelt inte känna dig liten? :D
Finns inga brudar som är större än mig, 194cm 100kg hård som coleman. Men jag gillar när brudens röv är tajt och inte så bred. Rocco style :hbang:
Finns inga brudar som är större än mig, 194cm 100kg hård som coleman. Men jag gillar när brudens röv är tajt och inte så bred. Rocco style :hbang:
då är du ju en tunnis.
kottovic
2005-03-02, 18:20
då är du ju en tunnis.
Ja eftersom jag inte vill se ut som en grotesk chimp. Många killar verkar gilla det men jag gör det inte. Brudarna klättrar på min *** ändå. *kissass*
Ja eftersom jag inte vill se ut som en grotesk chimp. Många killar verkar gilla det men jag gör det inte. Brudarna klättrar på min *** ändå. *kissass*
mun? gom? fot?
klart du gillar det! erkänn. det är därför du tränar
kottovic
2005-03-02, 18:24
mun? gom? fot?
klart du gillar det! erkänn. det är därför du tränar
Tränar för att min rygg har alltid varit usel. Att man sen har kungliga gener och kan bygga fint. Det tar man.
Rockhard
2005-03-02, 18:25
hehe det är inte jag som kallar mig "grisen" tönt
Tränar för att min rygg har alltid varit usel. Att man sen har kungliga gener och kan bygga fint. Det tar man.
haha... tillåt mej små le
Kungliga gener, 194 - 100 kg.. wow du ser ut som.. Långben ?
hehe det är inte jag som kallar mig "grisen" tönt
Han kanske är grisigt snygg ?
kottovic
2005-03-02, 18:28
haha... tillåt mej små le
Kungliga gener, 194 - 100 kg.. wow du ser ut som.. Långben ?
Le på min vän, tränar inte för att bli grotesk. Vill se normal ut :booty:
Herkulez
2005-03-02, 18:29
du och vilken armé....åhnej ska du ta med din kompis Benén va rädd jag blir
Le på min vän, tränar inte för att bli grotesk. Vill se normal ut :booty:
Jag ler fortfarande.
Definiera ordet "normal" tack .
RobbeliRobban
2005-03-02, 18:29
de klättrar för att du påminner om "Jaws" i James Bond filmerna, chicks dig a celebrity. :hbang: ;)
Härlig stämning i tråden fö.
WTF... 5 sidor nosense som har ingenting att göra med min fråga. :confused:
kottovic
2005-03-02, 18:32
Jag ler fortfarande.
Definiera ordet "normal" tack .
Eftersom jag vet hur "byggarvärlden" fungerar så går det inte att prata om vad som är normalt. :)
WTF... 5 sidor nosense som har ingenting att göra med min fråga. :confused:
haha... kallas pack 6
framifrån kallas det 6-pack, men inte här ;)
Herkulez
2005-03-02, 18:48
de klättrar för att du påminner om "Jaws" i James Bond filmerna, chicks dig a celebrity. :hbang: ;)
Härlig stämning i tråden fö.
:laugh: :laugh: :laugh:
Du har alltså titulerat tråden "Rutor på ryggen" och under har du ställt frågan "Vad är det där för nåt?".
Jag skulle säga att det är rutor på ryggen men det verkar du ha förstått själv.
Hoppas det hjälper. :)
En annan fettfri, schysst rygg fast utan rutorna.
JO, jag har förstått att det heter julgran och det ser ut som rutor på ryggen. Men på anatomi bilder jag har sett så finns det inte såna separation.
http://www.maxx.nu/IMAGES/BILDER/GALLERI/ANATOMI.GIF
Löjtnant Blank
2005-03-02, 19:06
Hans triceps ser ut som torra kycklingfiléer.
christian
2005-03-02, 19:11
*myys* underhållning.
*popcorn*
Runda Grodan
2005-03-02, 19:18
JO, jag har förstått att det heter julgran och det ser ut som rutor på ryggen. Men på anatomi bilder jag har sett så finns det inte såna separation.
Det verkar inte vara så vanligt att människor är i sådan form som Richard Jones är på den bilden. Jag har egentligen inget annat att tillföra än att säga att han är i fantastisk form och att det är därför han ser ut som han gör.
Människor har väl i allmänhet likadana muskler även om de skiljer i storlek och utformning? Ett undantag var dock Gunnar Rösbo där de upptäckte att han hade en extra muskel som vi andra saknar (denna muskel fanns i käken har jag för mig att jag läst)
Fan vill också bli sådär hååååååård...och torr!:) Om jag hade en önskning så skulle jag önska mej ner till 3-4% BF!
Det verkar inte vara så vanligt att människor är i sådan form som Richard Jones är på den bilden. Jag har egentligen inget annat att tillföra än att säga att han är i fantastisk form och att det är därför han ser ut som han gör.
Människor har väl i allmänhet likadana muskler även om de skiljer i storlek och utformning, ett undantag var dock Gunnar Rösbo där de upptäckte att han hade en extra muskel som vi andra saknar (denna muskel fanns i käken har jag för mig att jag läst)
haha tufft! :laugh: Fan va grymt att kunna gå fram till ronnie o säga "jag har en muskel mer än dej! Såg på den du ditt groteska monster!"
Han kanske är grisigt snygg ?
Hur visste du..?
Fatalist
2005-03-02, 22:28
Vissa har turen att vara genetiskt betingade med s.k. "fittnyllen" redan innan de stiger in i gymmet *rolleyes*
Tråd låses.
En hel hög med folk som ska tänka till lite extra innan dom postar nästa gång - spam, sk. "sarkasmer" (humor - det ska vara kul nånstans också idits), personagrepp, OffTopic osv.. Skärpning tack.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.