Visa fullständig version : I.M.C Nya Gym på hylliekroken i Malmö
FUn-tex SSwinger
2005-02-25, 18:11
Nån som har varit nere o checkat utrustningen ?
Mccartney
2005-02-25, 18:15
kan bara vara bra
Nån som har varit nere o checkat utrustningen ?
ska vi dra dit ngn dag o glo?
FUn-tex SSwinger
2005-02-25, 19:06
Jense - vi gör det, skruvar loss skruvar o sånt, skicka mail när du har tid.
Jense - vi gör det, skruvar loss skruvar o sånt, skicka mail när du har tid.
Jag tar med mig en hylsnyckelsats.
glöm inte hjälm och stålhätteskor
När öppnar det? Hemsida? Priser?
/V.
FUn-tex SSwinger
2005-02-25, 19:50
Vastrix - http://www.imc-malmo.com gymmet öppnades nu i dagarna, men där ingen vidare information som sagt.
FUn-tex SSwinger
2005-02-28, 13:29
Sry Jense old chap, gymmet är nu synat. Om nån är intresserad så skriver jag en kort sammanfattning av mitt intryck. "tar ej ansvar för ev felskrivningar"
2 styck raka skivstänger "tjockt grepp" 1 st curlzstång, hantlar upp till 36 kg , lösa vikter runt 200 kg , cc 70kg,
Maskiner "alla med fasta magasin samt skydd" - latsdrag 100kg, bröstpress 100 kg,kicks/curlz, axelpress, rodd, 2 st vibrator plattor.
Alla maskiner av märket Pulse
Negativt - ingen benpress,ingen kabelrodd, endast 200 kg i fria vikter, ingen smith, ingen vadpress" kan vara att jag missat den annars är det ju absurt", hantlar endast 36 kg, inget squat rack, ingen lutandepress, priset, inget intresse av att köpa in dessa prylar heller ... and so on
Positivt - Rätt skön lokal efter ombyggnaden, kunde bli ett soft hardcore gym om intresse funnits.
200 i fria vikter totalt på hela gymmet?
FUn-tex SSwinger
2005-02-28, 13:33
exakt.
Det var riktigt uselt. Men de slipper ju "anabola-killarna" *rolleyes*
FUn-tex SSwinger
2005-02-28, 13:52
Precis, det var ju hans argument " detta är ju inget byggargym, vi riktar oss inte till den målgruppen " haha alla nya gym skyr byggare som pesten, fattar inte riktigt den mentaliteten, varför inte göra sitt gym komplett så det vänder sig till ALLA målgrupperna så skiten kan gå med vinst + det är fjortisarna som sabbar gymmen och inte byggarna.
Köttbullen
2005-02-28, 15:21
"fitnesss gym"
tränar själv på kokums oxo ett jävla fitness gym..
Mccartney
2005-02-28, 16:07
Dem som inte vet vad IMC håller på med så kan jag berätta att dem hjälper till med Rehab träning och människorna som arbetar för IMC besitter kunskaper som inte många andra människor har.
Kan tänka mig att gymmet är för deras kunder.....elitidrottare.Och kanske inte är byggt för att dra till sig "byggare".
Har man hälsenproblem m.m så prova IMC dem har en vibrationsapparat som är mycket bra för rehab träning.
Kan tänka mig att gymmet är för deras kunder.....elitidrottare.Och kanske inte är byggt för att dra till sig "byggare"..
Hur kan en elitidrottare träna där om de bara har 200 kg i fria vikter?
nordlander
2005-02-28, 16:25
Byggare skrämmer bort vanliga smålortar som mig...Powerbear var dock trevlig så jag vågade stanna kvar på USM :)
Mccartney
2005-02-28, 17:35
Kör man rehab....lär man inte ligga på max.....IMCs kunder är mestadels rehab kunder.
FUn-tex SSwinger
2005-02-28, 18:06
Kör man rehab....lär man inte ligga på max.....IMCs kunder är mestadels rehab kunder.
Gymmet är dock inte utformat som ett rehab "gym" utan ett halv flashigt fitness gym, i samtal med personalen kom det aldrig upp att detta gym var rehab orienterat " gymmet i sig är enbart bemannat några timmar om dagen", så det tvivlar jag starkt på.
Mccartney
2005-02-28, 18:11
ok
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.