handdator

Visa fullständig version : Inställningen till tjejjer på nätet / forumet

Piranha
2005-02-25, 13:23
Hur många av er är generellt intresserade och svarar av rent träningsintresse när en tjej postar en kommentar eller en fråga på forumet, och hur många av er har en baktanke och vill limma eller fjäska ..

Av ren erfarenhet så vet jag att om en tjej postar en fråga så bara öser det in svar säkert det dubbla emot om en kille skulle ställa samma fråga .. så svara ärligt nu ..

stridis
2005-02-25, 13:26
Jag svarar på frågor egalt av kön. Är det en bild som denne har postat så kan väl intresset ibland variera...

Yankeee
2005-02-25, 13:27
Är det ett vettigt inlägg och en bra fråga så svarar jag oavsett om det är en tjej eller en kille.

Nitrometan
2005-02-25, 13:31
En poll kanske?

Själv svarar jag på frågor om jag känner att jag har nåt att tillföra. Fakta eller humor, men iallafall nåt.

palme
2005-02-25, 13:31
Man har sina favoriter helt enkelt.

Jet
2005-02-25, 13:37
Fan vad många lögnare här är....

Cinna
2005-02-25, 13:39
Intressant fråga ... fråga hur ärliga svaren blir dock ??? Kul att öppet erkänna att man är en desperat jävlel som tar alla chanser :D

Men tråden föjls med intresse *popcorn*

z_bumbi
2005-02-25, 13:39

:D

TTT
2005-02-25, 13:41

Nja, jag finner faktiskt inte intresse i att ragga på töser på ett träningsforum. Speciellt inte då jag har flickvän.

Att det sen är ovanligt med tjejer som går in hårt för träning gör ju att man kanske intresserar sig mer för just deras journaler, resultat m.m... Kul med tjejer som tränar.

christian
2005-02-25, 13:41

.. så jag svarar vad de egentligen vill svara.. :thumbup:

JustinCredible
2005-02-25, 13:47
Har aldrig skrivit till en tjej på kolozzeum.

Det finns inga tjejer under 15 här helt enkelt.

edit; föressten jag svarade då en skrev i min tråd i medlemsbilder.

mangemani
2005-02-25, 13:55
jag var så förut,att så fort det var en tjej som postade så var jag på henne direkt och det var i "stöta på" syfte.

numera småflörtar jag med dom(alltså på skämt och med bara sånna som vet att jag skämtar så det inte blir nå missförstånd).

jag har ingen baktanke om jag nån gång skulle ge en tjej en possitiv kommentar.

svarat ärligt.

Loke
2005-02-25, 14:01
Det är faktiskt ganska sällan jag raggar på internet. Det är 10 gånger roligare att göra det i verkligheten. De få gånger jag gör det, sker det antingen över msn eller på nåt "community". Tycker inte det passar sig att flirta här.

pellepedal
2005-02-25, 14:04
Jag... Öhh..Hmmm.. :em:

JustinCredible
2005-02-25, 14:04
jag var så förut,att så fort det var en tjej som postade så var jag på henne direkt och det var i "stöta på" syfte.

numera småflörtar jag med dom(alltså på skämt och med bara sånna som vet att jag skämtar så det inte blir nå missförstånd).
.

varför stötte du på dom? alltså vad skulle du få ut av det? Vet att du inte gör det fortfarande så jag gnäller inte. Jag undrar bara.

Nitrometan
2005-02-25, 14:09
Fast alla som verkligen är desperata och hugger på allt kommer ju att svara sista alternativet för att inte verka desperata inför nästa "hugg".

Metal_boy_
2005-02-25, 14:13
Kan skojsa lite me tjejerna, men inte i syfte att ragga eller nått

Brukar uppföra mig på skoj som att jag raggar men det är inget seriöst och det vet nog dom me...

Baan
2005-02-25, 14:13
jag är knapapst någon nätraggare då nätraggning inte är särskilt effektivt, jämfört med the real deal... sen orkar jag inte.

När det gäller diskussioner i övrigt så visst jag har inget mot kön osv, när det gäller träning, kommentera bilder/tränignsjournaler så tycker jag det är svårt att kommentera tjejer, man ju självkalrt inte jämföra vikter mellan killar/tjejer så jag har svårt själv som kille tänka mig vad som är bra vad som är illa osv, så jag brukar inte ge några kommentarer varken positiva eller negativa för att inte göra bort mig :em:

mmartin
2005-02-25, 14:18
ha ha vilka dj-la poller ni lägger upp!! :D

Alltså visst lite roligare på nått sätt kanske att svara tjejerna, sen om det beror på att de är söta och gulliga på nått kort eller för att det endast är ca 2% av dem här går ju inte at säga :D

Pez
2005-02-25, 14:20
Bara sådär lite offtopic så vet jag flera som har både raggat och "hookat" upp genom Kollo.. ett tag var det ju nästan så man funderade på om det var träningsvärldens svar på spraydate (nja...nu överdrev jag lite..) på gång här.. :D

Piranha
2005-02-25, 14:21
Bara sådär lite offtopic så vet jag flera som har både raggat och "hookat" upp genom Kollo.. ett tag var det ju nästan så man funderade på om det var träningsvärldens svar på spraydate (nja...nu överdrev jag lite..) på gång här.. :D

Nej för Exhale är kroppsdejting no:1

z_bumbi
2005-02-25, 14:27
"hookat" upp genom Kollo..

Kan man göra sånt? :D

Pez
2005-02-25, 14:29
Nej för Exhale är kroppsdejting no:1
Frågan är väl om det inte precis som i trådarna där är "all talk and no action"?
För lyckat könsumgänge leder nog Ko(ppleri)llo i.. :D

För att svara på trådens fråga.. jag kan nog lägga mer vikt vid svar på tjejers frågor, inte för att ragga (det får Jarod ta hand om) men för att vi i staffen tycker att det är kul att få dom "få" tjejer som är medlemmar att stanna och vara aktiva. Även de aktiva tjejer vi har här är väldigt duktiga på att få nya tjejer att känna sig hemma genom att skriva i varandras journaler osv.. vilket vi uppskattar.

Fan vad moget. Usch. :)

Baan
2005-02-25, 14:34

jag är faktiskt också väldigt nyfiken :D

tinus
2005-02-25, 14:35
jag är faktiskt också väldigt nyfiken :D

Ja jag med..vad menar han.. :D

Pez
2005-02-25, 14:50
Fråga inte mig.. bara nåt jag hört.. :D

Lasse Kongo
2005-02-25, 14:52
Fråga inte mig.. bara nåt jag hört.. :D

Tss vadå hört?

Sverker
2005-02-25, 14:58
Tjejers frågor är oftast bättre och mer genomtänkta. Oftare av mer allmän natur än " hur många gram maltodextrin kl 19.38 innan pingisträningen ? "

Mitt intryck är att tjejer tänker INNAN de skriver och frågar.

Piranha
2005-02-25, 15:27
Sjukt vad folk ljuger här på forumet ..

påven
2005-02-25, 15:35
när jag var singel så raggade jag som fan på alla möjliga forum. mina 2 senaste flickvänner har jag faktist träffat genom nätraggning så det funkar om man gör på rätt sätt ;)

Yankeee
2005-02-25, 15:35

Det är väl ungefär samma sanningsgrad nu som på frågan "vad tar du i övning x".
Lite lamt att folk inte ens kan vara ärliga på internet.

christian
2005-02-25, 15:41

Hey Mister "Könet på personen är helt ointressan jag svarar enbart av intresse för träningen.".. yeah right. :D

RobbeliRobban
2005-02-25, 15:44
Jag raggar som fan på både tjejer och killar här på Kolozzeum, tyvärr är jag så dålig på det att jag inte vet om det märks? Jag får iaf ingen positiv respons.

Baan
2005-02-25, 15:45
Jag raggar som fan på både tjejer och killar här på Kolozzeum, tyvärr är jag så dålig på det att jag inte vet om det märks? Jag får iaf ingen positiv respons.

det kanske är din mysiga avatar? vad vet jag ;)

Piranha
2005-02-25, 15:46
Hey Mister "Könet på personen är helt ointressan jag svarar enbart av intresse för träningen.".. yeah right. :D

Jag menar ju det ... hadde jag ifs vart singel så hadde jag kryssat en annan ruta ..

Oatmeal
2005-02-25, 15:49
Jag skriver nog inte mer till någon tjej än till någon kille, känns inte som om det ger så mycket faktiskt, plus att man haft flickvän i snart 2 år så känns det som om man har sitt på det torra där istället :D

christian
2005-02-25, 15:49
Jag menar ju det ... hadde jag ifs vart singel så hadde jag kryssat en annan ruta ..

Du vill, men vågar inte? :booty:

Du är ursäktad. Har man 2½ ben så är man bara så, tjejer är det bästa som finns. Speciellt söta, vackra, underbara, vältränade... oj, kom jag av mig. O så brunbrända. :hbang:

ivandrago
2005-02-25, 15:51
Jag svarar hellre på tjejers träningsfrågor för att jag tycker det är riktigt kul med tjejer som verkligen går in för träningen och vill ha kunskap från annat håll än alla tjejtidningar och aftonbladet hälsa. Att ragga på nätet har jag inget intresse av, dels för att det inte är min grej, dels för att jag har en flickvän.

tinus
2005-02-25, 15:58
Jag svarar hellre på tjejers träningsfrågor för att jag tycker det är riktigt kul med tjejer som verkligen går in för träningen och vill ha kunskap från annat håll än alla tjejtidningar och aftonbladet hälsa. Att ragga på nätet har jag inget intresse av, dels för att det inte är min grej, dels för att jag har en flickvän.

Vad är det för påhopp?!? *grr27* *slap* :D Har svårt att tro att det är någon av oss tjejer här som läser träningsråd i "tjejtidningar" eller Aftonbladet hälsa,.. *rolleyes* jag gör det DEFINITIVT inte iaf! *flex*

30cm
2005-02-25, 16:53
Könet på personen är helt ointressan jag svarar enbart av intresse för träningen.

Det är klart att man varit lockad att nätragga vid vissa tillfällen men sen kommer man på sig själv. Det här är inte lunarstorm.

Zakath
2005-02-25, 17:00
Jag svarar när det är en fråga jag tycker är intressant eller som jag kan ge ett bra svar på. Men självklart är jag medveten om det är en tjej/kille som frågar och jag är trots allt singel så resten kan ni räkna ut själva :)

mangemani
2005-02-25, 17:03
varför stötte du på dom? alltså vad skulle du få ut av det? Vet att du inte gör det fortfarande så jag gnäller inte. Jag undrar bara.

tja,sometimes you win and sometimes you lose.
fick faktiskt nått ut av det....hälften av dom som jag har varigt ihop med är från internet och typ hälften av dom som är från internet blev jag ihop med med den här patetiska tekniken.

men i dagsläget så flörtar/stöter jag bara på dom för skojs skull och jag gör det ENBART med tjejer som vet att det bara är på skoj och som ser det roliga i det hela,så jag inte råkar såra någon osv.

RobbeliRobban
2005-02-25, 17:05
tja,sometimes you win and sometimes you lose.
fick faktiskt nått ut av det....hälften av dom som jag har varigt ihop med är från internet och typ hälften av dom som är från internet blev jag ihop med med den här patetiska tekniken.

men i dagsläget så flörtar/stöter jag bara på dom för skojs skull och jag gör det ENBART med tjejer som vet att det bara är på skoj och som ser det roliga i det hela,så jag inte råkar såra någon osv.

Råkar man inte ut för en hel del psychos om man raggar på internet?

mangemani
2005-02-25, 17:17

jo,och det är därför jag inte gör det längre.

Herkulez
2005-02-25, 17:18
var genom kolo jag fixade en dubbelmacka med tinus och no1fitness :thumbup:

palme
2005-02-25, 17:22

Najs!

Pez
2005-02-25, 17:27
Är det därför du kallas "osten"?
Jag som trodde att det berodde på din 30% fetthalt, att du luktar lite unket och ger en stor del av befolkningen illamående och diarre regelbundet...

bear.flowertwig
2005-02-25, 17:30

Ja för det är ju bara nördar på internet... *rolleyes* *slap*

Herkulez
2005-02-25, 17:30
Jag som trodde att det berodde på din 30% fetthalt, att du luktar lite unket och ger en stor del av befolkningen illamående och diarre regelbundet...
lol :D

då trodde du fel salamin

spacedog
2005-02-25, 17:37
Jag var ärlig när jag svarade att jag inte svarar på frågor i syfte att ragga. Att jag sedan skulle kunna tänka mig att forum-ragga på annat sätt är en annan fråga. :D

Fatalist
2005-02-25, 17:48
Könet på personen är helt ointressan jag svarar enbart av intresse för träningen.

Finns inget löjligare än folk som raggar på kollo, och nu menar jag inte de skämtsamma inläggen utan de som verkligen är seriösa

Det är så man :laugh:

Löjtnant Blank
2005-02-25, 18:06
Finns det ens några att ragga på? Vad jag vet finns det fyra och en halv tjejer som skriver aktivt nuförtiden - och alla har pojkvän. Good luck there.

Sparrisen
2005-02-25, 18:18
Jag letar FORTFARANDE efter den där fitnessbruden... *popcorn*

*innocent*

William
2005-02-25, 18:18
Raggar inte...punkt!

Förövrigt är det rätt märkligt att det ens förekommer raggning här då Lt. Blank har en bra poäng ovan :)

ivandrago
2005-02-25, 18:48
Vad är det för påhopp?!? *grr27* *slap* :D Har svårt att tro att det är någon av oss tjejer här som läser träningsråd i "tjejtidningar" eller Aftonbladet hälsa,.. *rolleyes* jag gör det DEFINITIVT inte iaf!

:D

Har mina kvinnliga bekanta som referens. Hör ofta grejer som "Jag kör den där GI-dieten där man inte äter kolhydrater. Det går skitbra - jag har gått ner 2 kilo på några veckor". Eller "Jag kör inte spinning för då får man stora lår".

Jag överdriver inte. Tycker det är så synd att så många tjejer är så otroligt måna om att träna och äta "rätt" men där de pga fel information i bästa fall står stilla, men i värsta fall förstör sina kroppar. Därför är det kul när tjejer hittar hit och förhoppningsvis får lite bättre info.

Allan
2005-02-25, 19:02
Under en period fick man smacka nätraggarna på fingrarna stup i kvarten; speciellt i Bildforumet. Nu är det nästan så man saknar lite av det där gnabbet. När det gäller PM - nå, vi har hängt av folk som använt sina PM på "lite fel" sätt..

allan

tinus
2005-02-25, 19:07

:laugh: Vad har vi sagt om att ta de där rosa pillren??! Du drömmer alltid massa saker som du tror är sant då *slap* :D

Herkulez
2005-02-25, 19:11
:laugh: Vad har vi sagt om att ta de där rosa pillren??! Du drömmer alltid massa saker som du tror är sant då *slap* :D
fan förstör inte min image nu, håll bara med *innocent*

tinus
2005-02-25, 19:15
fan förstör inte min image nu, håll bara med *innocent*

Vissst! *innocent* Herk var grym!! :kinky: Får ni chansen att uppleva en natt med honom,så ta den! :naughty:

psst..bättre så? :D

Piranha
2005-02-25, 19:21
Vissst! *innocent* Herk var grym!! :kinky: Får ni chansen att uppleva en natt med honom,så ta den! :naughty:

psst..bättre så? :D

Fick du klämma på stomi-påsen ?

X-Change
2005-02-25, 19:26
fan förstör inte min image nu, håll bara med!

Med smeknamnet "Osten" är det nog rätt kört redan! :laugh: :D

RobbeliRobban
2005-02-25, 19:47
var det inte mer damer här förr? (för typ ett år sedan) har "nätraggarna" (eller avsaknaden av nätraggare) skrämt bort dem?

clash
2005-02-25, 20:15
Beror fan helt och hållet på hur hon ser ut.

Men är det en seriös fråga som handlar om nått som har med träning o göra brukar jag generellt skita i det =)

Metal_boy_
2005-02-25, 20:49

Den enda osten Herk har, är flensost :D

Herkulez
2005-02-25, 20:58
Den enda osten Herk har, är flensost :D
har faktiskt ett oöppnat cheddarost paket i kylen, ska laga hamburgare imorgon. Måste bara köpa dressing glömde faktiskt det när jag handlade tidigare på dagen. Vet bara inte om jag ska gå till domus eller hemköp, den senare ligger faktiskt närmare. Blir nog Rydbergs orientdressing som vanligt tror jag om jag nu inte "spexar" lite och köper nåt annat märke, undra hur det skulle smaka om man gjorde en egen, tyvärr har jag inte intresse att göra det så jag köper färdiggjord istället. Blir nog till att köpa en Cola eftersom jag snart druckit upp den jag köpte idag. Analsex är trevligt.

tinus
2005-02-25, 21:00
har faktiskt ett oöppnat cheddarost paket i kylen, ska laga hamburgare imorgon. Måste bara köpa dressing glömde faktiskt det när jag handlade tidigare på dagen. Vet bara inte om jag ska gå till domus eller hemköp, den senare ligger faktiskt närmare. Blir nog Rydbergs orientdressing som vanligt tror jag om jag nu inte "spexar" lite och köper nåt annat märke, undra hur det skulle smaka om man gjorde en egen, tyvärr har jag inte intresse att göra det så jag köper färdiggjord istället. Blir nog till att köpa en Cola eftersom jag snart druckit upp den jag köpte idag. Analsex är trevligt.

Apropå ost och analsex har jag en heeelt sjuk historia om ett par från min gamla gymnasieskola..vet inte om jag vågar ta den här bara..kanske blir bannad :em:

Piranha
2005-02-25, 21:03
Apropå ost och analsex har jag en heeelt sjuk historia om ett par från min gamla gymnasieskola..vet inte om jag vågar ta den här bara..kanske blir bannad :em:

PMa gärna en kopia till mig pliz ....

Pez
2005-02-25, 21:16
Äh - "kör hårt".. det är ju fredag.

wintersnowdrift
2005-02-25, 21:16
Eftersom majoriteten på det här forumet är killar (de flesta med mer eller mindre muskelmassa dessutom ;) ) så borde du väl snarare fråga oss tjejer varför vi hänger här? :D Som någon skrev verkar det inte finnas så extremt mycket brudar på kolozzeum för er grabbar att ragga på. Däremot är ju det här forumet rena köttmarknaden för kvinnfolk och gaymän, det förvånar mig faktiskt att inte fler ur dessa kategorier söker sig hit... ;).

Haha, och nu verkar det som att den enda anledningen till att JAG är här är för att ragga :naughty:. Nåja, riktigt så illa är det faktiskt inte.. jag ÄR främst intresserad av att få tränings- och kostråd, då jag insett att jag kan/har kunnat alldeles för lite om detta. Här verkar finnas i princip obegränsad kunskap (plus lite annat också, men det får man sila bort...). Dock är och kommer kolozzeum aldrig att bli VeckoRevyn eller Aftonbladet Hälsa, vilket (tror jag) beror mycket på att så många här är styrketräningsintresserade killar! Jag vill inte ha tips om den senaste Hollywood-dieten, jag vill ha fakta från folk som vet vad det innebär att träna! Och det känner jag att jag får här *yourock*.

//Kristin

tinus
2005-02-25, 21:22
Äh - "kör hårt".. det är ju fredag.

Ok! Här är den då:

Följande utspelade sig på min lilla gymnasieskola i Timrå:
Har från mkt säkra källor hört(jag och hela skolan) att det här tillsynes lugna paret hade efter en fest(jag var inte där,(tränade naturligtvis..eller hade match eller hur det var) fått för sig att testa analsex,eftersom ingen av dem hade gjort det tidigare..Så de åkte hem till tjejen,de bodde fortfarande hemma och upptäckte att de inte hade något glidmedel!Och utan det funkar det ju inte! Då kommer de på den eminenta idén att använda RÄKOST,,just det räkost!! :MrT: Jag kan väl på rak arm komma på en hela massa saker man har hemma som skulle passa bättre Och det absolut värsta med det hela är att killen glatt berättade allt för sina kompisar dagen efter *screwy* Efter den kvällen tittade de flesta mkt snett på dem..

Snipp,snapp snut..så var sagan slut!

Herkulez
2005-02-25, 21:27
:laugh: *screwy*

JJ
2005-02-25, 21:29
:laugh:

Yankeee
2005-02-25, 21:31
Varför sabba något så fint med räkost? *spy*

christian
2005-02-25, 22:26
Ok! Här är den då:

Följande utspelade sig på min lilla gymnasieskola i Timrå:
Har från mkt säkra källor hört(jag och hela skolan) att det här tillsynes lugna paret hade efter en fest(jag var inte där,(tränade naturligtvis..eller hade match eller hur det var) fått för sig att testa analsex,eftersom ingen av dem hade gjort det tidigare..Så de åkte hem till tjejen,de bodde fortfarande hemma och upptäckte att de inte hade något glidmedel!Och utan det funkar det ju inte! Då kommer de på den eminenta idén att använda RÄKOST,,just det räkost!! :MrT: Jag kan väl på rak arm komma på en hela massa saker man har hemma som skulle passa bättre Och det absolut värsta med det hela är att killen glatt berättade allt för sina kompisar dagen efter *screwy* Efter den kvällen tittade de flesta mkt snett på dem..

Snipp,snapp snut..så var sagan slut!

Nöden har ingen lag...

Finns annat som fungerar också.. har jag hört. *innocent*