handdator

Visa fullständig version : Dolce Vita igår med Marcus Schenkenberg?

GymTT
2005-02-25, 12:00
Var det någon som såg det? Vilken bruuud han fick posa med :)
Nåväl, vad tycker ni om hans kropp rent "bygg" mässigt, på tok för liten?

MVH TT

påven
2005-02-25, 12:01
vad jag vet så är han ingen bodybuilder

GymTT
2005-02-25, 12:03
vad jag vet så är han ingen bodybuilder

Nejnej?, men tänkte bara vad ni tyckte om hans kropp, kan ju gärna kommentera brudens för övrigt också :)

TTT
2005-02-25, 12:03
haha.. Du är oförbätterlig. ;)

ot: han har ingen bra kropp ur byggarsynpunkt. ;)

Yankeee
2005-02-25, 12:04
Han har en juste kropp, bättre än de flesta på forumet. Varför ska man bedömma den ur byggningssinvinkel?

GymTT
2005-02-25, 12:05
Han har en juste kropp, bättre än de flesta på forumet. Varför ska man bedömma den ur byggningssinvinkel?

okej det var fel sagt, rent av vad tycker ni om den då? Hur mycket har han tränat tror ni? Hur länge?
Man ser ju att han har besökt ett gym ett antal gånger liksom, men kan han verkligen ha hållt på SÅ länge? *screwy*

MVH TT

Officer
2005-02-25, 12:07
Tror du att alla som går på gym gör det för att bli massamonster? Jag känner folk som tränat i sisådär 20 år som endast ser ut som Marcus liksom.

Han ser bra ut annars, både estetiskt och kroppsmässigt, ingen byggare men "fit".

Yankeee
2005-02-25, 12:09
okej det var fel sagt, rent av vad tycker ni om den då? Hur mycket har han tränat tror ni? Hur länge?
Man ser ju att han har besökt ett gym ett antal gånger liksom, men kan han verkligen ha hållt på SÅ länge? *screwy*

MVH TT

Hans kropp ser ut som en man "bygger" med sin egen kroppsvikt. böj-sträck, pull-ups, situps osv. Men jag har ingen aning egentligen.

Lasse Kongo
2005-02-25, 12:13
Jag tror Marcus skulle hävda sig på en internationell tävling, em eller vm, vad jag har hört så har han preppat friskt de sista 12 åren, han är en sån kille som ser liten ut i kläder, men när han tar av sig o pumpar upp så sväller han enormt.

Vet att han ansökt om proffslicens, men fått den avslagen flera ggr pga av hans modellbakgrund, (gillas ej i bbvärlden) så vi får se, ryktas om att han tränar med Herkulez och förebereder sig på Luciapokalen, och eventuellt parvm med RobinssonEmma, den som lever får se :D

Arne Persson
2005-02-25, 12:22
Jag tror Marcus skulle hävda sig på en internationell tävling, em eller vm, vad jag har hört så har han preppat friskt de sista 12 åren, han är en sån kille som ser liten ut i kläder, men när han tar av sig o pumpar upp så sväller han enormt.

Vet att han ansökt om proffslicens, men fått den avslagen flera ggr pga av hans modellbakgrund, (gillas ej i bbvärlden) så vi får se, ryktas om att han tränar med Herkulez och förebereder sig på Luciapokalen, och eventuellt parvm med RobinssonEmma, den som lever får se :D

Han är självklart portad på Decembercupen pga av hans oerhörda volym som kan verka totalt knäckade på övriga medtävlande! Huga!

Piranha
2005-02-25, 12:23

Släpp Crackpipan nu Lasse !!

Lasse Kongo
2005-02-25, 12:29
Han är självklart portad på Decembercupen pga av hans oerhörda volym som kan verka totalt knäckade på övriga medtävlande! Huga!

Haha bra, här har vi en till som förstår :D

Lasse Kongo
2005-02-25, 12:30
Släpp Crackpipan nu Lasse !!

I helvete heller *screwy*

palme
2005-02-25, 12:33
Han är grövre än man tror! Såg han på NK en gång, satan vilken bröstkorg!
För att inte tala om hans pytonbiceps! *flex*

Dipshit
2005-02-25, 12:46
Tror de flesta skulle byta med värdlens största manliga modell..
Skulle jag iaf.. :em:

Men en sån här tråd är väl inte fullständig utan lite bilder? ;)

http://www.laplatavive.com/servicios/wallpapers/wallpapers/marcus_schenkenberg/640x480.jpg

sorry.. :em:

palme
2005-02-25, 12:57
Skulle inte vilja ha hans kropp, gillar inte tunna kroppar.

Men jag skulle inte banga på att banga några han bangat :hbang:

RobbeliRobban
2005-02-25, 13:01
:D Han är fan klenare än mig, och det säger inte lite.

TPS
2005-02-25, 13:15
bögvarning på denna tråd? Haha..

Hur som haver. Han är ju satans liten. Muskler har han med hur mkt är det?

Löjtnant Blank
2005-02-25, 13:24
bögvarning på denna tråd?
Homofobvarning på detta inlägg?

Mighty
2005-02-25, 13:24
Ryktet säger, och visst är det bara ett löst rykte, att han ska ha opererat in implantat under bröstmusklerna.
Jag tycker inte det låter helt orimligt ändå. Såg honom på Fångarna på Fortet för massa år sedan och där var han riktigt klen. Dansaren Karl Dyall var bra mycket starkare än Marcus.

Så egentligen har han en riktigt slimmad kropp med låg BF%, men annars inte speciellt mkt muskler.

TPS
2005-02-25, 13:26
Homofobvarning på detta inlägg?

Ironi my friend, ironi :D

Jet
2005-02-25, 13:36
Var det någon som såg det? Vilken bruuud han fick posa med :)
Nåväl, vad tycker ni om hans kropp rent "bygg" mässigt, på tok för liten?

MVH TT

Han får knu--a mig vilken dag som helst!!!

Kanske sant också
:laugh: :laugh:

Bigbulka
2005-02-25, 13:38
Han är för grov.Ser ju grotesk ut.Hans armar mäter säkert minst 37 cm.Han har säkert tryckt i sig jättemycket fuffens för att nå den volymen. *rolleyes*
Bahhhhh!

Jay-Z
2005-02-25, 13:56
Var håller Slarti hus? :D

m1cke
2005-02-25, 15:04
Har han större biceps an Brad Pitt tror ni? *innocent*

bladhet
2005-02-25, 15:22
Skulle inte vilja ha hans kropp, gillar inte tunna kroppar.

Men jag skulle inte banga på att banga några han bangat :hbang:

Håller med till fullo :)