handdator

Visa fullständig version : Midja och styrketräning

tigerofsweden
2005-02-22, 16:45
Ni som har följt mig sen början vet att jag tänkte först deffa bort lite kilo. Idag kom jag i storlek 31 i jeans, även om det var precis :D vilket var ett av mina mål, dvs gå ner 3 storlekar! Nu hade ja tänkt börja bygga och förhoppningsvis en dag bli lika stor som er *flex* Har inhandlat massa protein o kreatin, från kolo givetvis :hbang:
Tror ni det går att bygga ordentligt utan och lägga på massa kilo och cm kring midjan?, vet att det gärna sätter sig där på oss män *grr27*

Hades
2005-02-22, 17:10
Ni som har följt mig sen början vet att jag tänkte först deffa bort lite kilo. Idag kom jag i storlek 31 i jeans, även om det var precis :D vilket var ett av mina mål, dvs gå ner 3 storlekar! Nu hade ja tänkt börja bygga och förhoppningsvis en dag bli lika stor som er *flex* Har inhandlat massa protein o kreatin, från kolo givetvis :hbang:
Tror ni det går att bygga ordentligt utan och lägga på massa kilo och cm kring midjan?, vet att det gärna sätter sig där på oss män *grr27*
En del fett får du räkna med om du vill bygga effektivt, men om du håller koll på kosten och kör dina cardiopass så kan du minimera fettökningarna.

zimz
2005-02-23, 01:42
gott att höra. keep up the good work :). började du på strl 36 i jeans eller?

blekfet2
2005-02-23, 05:10

en fråga:
varför "smöra" så j*vla mycket?
*slap*

Tolkia
2005-02-23, 08:13
En fråga: Dåligt morgonhumör, månne ...? ;)