Visa fullständig version : Midja och styrketräning
tigerofsweden
2005-02-22, 16:45
Ni som har följt mig sen början vet att jag tänkte först deffa bort lite kilo. Idag kom jag i storlek 31 i jeans, även om det var precis :D vilket var ett av mina mål, dvs gå ner 3 storlekar! Nu hade ja tänkt börja bygga och förhoppningsvis en dag bli lika stor som er *flex* Har inhandlat massa protein o kreatin, från kolo givetvis :hbang:
Tror ni det går att bygga ordentligt utan och lägga på massa kilo och cm kring midjan?, vet att det gärna sätter sig där på oss män *grr27*
Ni som har följt mig sen början vet att jag tänkte först deffa bort lite kilo. Idag kom jag i storlek 31 i jeans, även om det var precis :D vilket var ett av mina mål, dvs gå ner 3 storlekar! Nu hade ja tänkt börja bygga och förhoppningsvis en dag bli lika stor som er *flex* Har inhandlat massa protein o kreatin, från kolo givetvis :hbang:
Tror ni det går att bygga ordentligt utan och lägga på massa kilo och cm kring midjan?, vet att det gärna sätter sig där på oss män *grr27*
En del fett får du räkna med om du vill bygga effektivt, men om du håller koll på kosten och kör dina cardiopass så kan du minimera fettökningarna.
gott att höra. keep up the good work :). började du på strl 36 i jeans eller?
blekfet2
2005-02-23, 05:10
en fråga:
varför "smöra" så j*vla mycket?
*slap*
En fråga: Dåligt morgonhumör, månne ...? ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.