Visa fullständig version : Missar Pm?
Är det fler än jag som ofta inte ser sina PM,dom försvinner lätt där uppe i hörnan.Man skulle fått ett mail hem eller någonting,annars kan dom ligga olästa i flera dagar!Kanske bara jag som är lite *screwy* :D
Är det fler än jag som ofta inte ser sina PM,dom försvinner lätt där uppe i hörnan.Man skulle fått ett mail hem eller någonting,annars kan dom ligga olästa i flera dagar!Kanske bara jag som är lite *screwy* :D
Går att ställa in dels att få ett e-mail skickat, dels att man får upp en ruta i webläsaren, när man fått nya meddelanden. Kolla User CP -> Edit Options.
Pellefant
2005-02-21, 00:03
Är på ett forum där "X Unread" blinkar om det finns olästa, fungerar toppen, syns direkt.
User CP > Edit options > Messaging & Notification > Private Messaging > kryssa i "Receive Email Notification of New Private Messages" och/eller "Show New Private Message Notification Pop-up".
Svårare än så är det inte.
Okej! Tack har gjort det nu! :em:
RobbeliRobban
2005-02-21, 08:58
Jag får nästan aldrig några pm *grr*
AcidSleeper
2005-02-21, 11:01
Det är så synd om dig.. skickar ett PM direkt så du blir lite gladare! :D
Har inte det problemet; får nästan aldrig några! :D
Har inte det problemet; får nästan aldrig några! :D
Inte jag heller. *mutter* :MrT: *grr27*
reinholdsson
2005-02-21, 13:49
PM är överskattat, allt roligt går ju att läsa på de publika sidorna
(säger en som heller aldrig får några ;) )
Det kan var väldigt trevligt ibland! :love: *innocent* :D
Men Leon du vet ju att jag alltid skickar det obligatoriska tisdags PM:et till dig så då ser du ju veckans inkomna pm!
:D
Men Leon du vet ju att jag alltid skickar det obligatoriska tisdags PM:et till dig så då ser du ju veckans inkomna pm!
:DJa visst,där har du det! :laugh: :D
Sparrisen
2005-02-22, 13:26
Jag känner samma sak, men ändå är inboxen ständigt full *screwy*
Jag får aldrig PM's *cry*
King Grub
2005-02-22, 13:40
Jag får aldrig PM's *cry*
Nu ljög du allt. :nono: Du har fått minst fem av mig. *slap* :D
Inte jag heller :cryout:
Å andra sidan är jag van, överskattar alltid min popularitet :em:
bear.flowertwig
2005-02-22, 13:56
Får inte heller några *grr* Tycker man borde vara tvungen att dela med sig av pm till övriga *grr27*
Nu ljög du allt. :nono: Du har fått minst fem av mig. *slap* :D
1 varning sen ban är det väl? :confused: ;)
bear.flowertwig
2005-02-22, 14:20
Får inte heller några *grr* Tycker man borde vara tvungen att dela med sig av pm till övriga *grr27*
*uppdate*
Nu har jag fått en dikt av Robbelirobban, räknas det? :confused:
*uppdate*
1 varning sen ban är det väl? :confused: ;)
Hahaha! Vi pratade om vad som var optimalt ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.