handdator

Visa fullständig version : Snyggaste kropparna

tequilla
2005-02-19, 20:19
En av dom snyggaste killkropparna jag har sett på länge. Om jag hade tid och kunskap att satsa seriöst så skulle detta vara målet.

Baan
2005-02-19, 20:21
det måste vara pepsodent leendet du faller för :D

skämt åsido, jo dom såg hyffsade ut.... känns dock inte som särskitl realistiska mål för mig

Patriarch K
Båda har ganska sjuka magrutor, resten var skitsnyggt.

bear.flowertwig
Jag vill veta vad Slartibart tycker? Gärna jämförelser! :D

Personligen tycker jag det är för stort. Se för jävligt ut med andra kläder än "byggarkläder". Och såna är vidriga... Men det är min åsikt det :)

Kan dock inte låta bli att imponeras över hur enormt många duktiga det finns under toppskiktet. Det där har krävt en hel del att få fram...

raZmus
2005-02-19, 20:22
Tid och kunskap är det väl inte frågan om. Har du inte tid eller kunskap har du helt enkelt inte den tillräckliga motivationen, och jag säger inte att det är något dåligt. ;)

tequilla
2005-02-19, 20:22
det måste vara pepsodent leendet du faller för :D

skämt åsido, jo dom såg hyffsade ut.... känns dock inte som särskitl realistiska mål för mig

Siktar man mot stjärnorna... *flex*

tequilla
2005-02-19, 20:23
Tid och kunskap är det väl inte frågan om. Har du inte tid eller kunskap har du helt enkelt inte den tillräckliga motivationen, och jag säger inte att det är något dåligt. ;)

Jobbar mellan 08-16.00 sen mellan 17-21.00 vardagar
På helger så dömer jag fotboll... Förslag?

raZmus
2005-02-19, 20:27
Det jag menade var att om du verkligen vill göra det så lägger du annat åt sidan. Nu väljer du tex att rangordna att döma fotboll högre. Det var bara så jag menade, jag menade inte att lägga in någon värdering i vad som är för dig eller inte :)

Baan
2005-02-19, 20:31
alltså dom killarna ligger på en ganska hög nivå på min eminenta veteskapliga "vilkennivåliggerbyggarenpå"-skala, så att säga att man kan sig dit bara man har viljan (och självklart kör ren) ja, ska inte alls påstå att det är omöjligt men dte känns svårt..

Löjtnant Blank
2005-02-19, 21:27
Det jag menade var att om du verkligen vill göra det så lägger du annat åt sidan. Nu väljer du tex att rangordna att döma fotboll högre. Det var bara så jag menade, jag menade inte att lägga in någon värdering i vad som är för dig eller inte :)
Exakt. Det mesta i livet handlar om att prioritera och kompromissa. Jag har själv dragit ner träningen till ett absolut minimum de senaste sex månaderna för att jag har andra intressen. Gymet lockar inte lika mycket längre.

tequilla
2005-02-20, 00:30
Det krävs mycket mycket mycket träning mm för att se ut sådär..
Starkt imponerad av axlarna och magen.

Loke
2005-02-20, 00:39
Usch, jag gillar inte osymmetriska magmuskler. Hoppas mina inte ser ut så, när de väl kommer fram.

dude
2005-02-20, 00:47
alltså dom killarna ligger på en ganska hög nivå på min eminenta veteskapliga "vilkennivåliggerbyggarenpå"-skala, så att säga att man kan sig dit bara man har viljan (och självklart kör ren) ja, ska inte alls påstå att det är omöjligt men dte känns svårt..

Dumma As inte en chans på jorden att du når dit ren även hur hårt du kör. Du måste trycka för att klara det. Och tror inte det är många som kommer klara det fast de trycker heller för den delen. Hur naiv får man bli?

Fors
2005-02-20, 00:52
Dumma As inte en chans på jorden att du når dit ren även hur hårt du kör. Du måste trycka för att klara det. Och tror inte det är många som kommer klara det fast de trycker heller för den delen. Hur naiv får man bli?

Givetvis kan man bli sådär stor utan att trycka. Killen på bild 2 är inte alls särskilt imponerande ubergrov.

Och sluta med personangrepp.

Yankeee
2005-02-20, 01:16
Givetvis kan man bli sådär stor utan att trycka. Killen på bild 2 är inte alls särskilt imponerande ubergrov.

Jag tror att killen på bild nr.2 är betydligt större än du tror. Och nej, trådstartaren skulle med största sannolikhet inte att kunna bygga en fysik som deras.

dude
2005-02-20, 01:20

Och sluta med personangrepp.

Nej inte en chans att man kan...

So STFU ;)

Fatalist
2005-02-20, 01:41

Hoppas du skojar och bara glömde ;)-smilen (om än ett dåligt skämt..)

dude
2005-02-20, 01:51
Ska jag vara ärlig nej, tror inte man kan nå dit ren. Du kan ju alltid tro det men jag tror inte det...

kimonque
2005-02-20, 01:54
jag tror inte det är produktivt att tänka "spelar ingen roll hur hårt jag tränar osv, jag kan inte öka mer än 0,000005kg muskler på år", se möjligheterna inte begränsningarna

sen om du ändå inte når ända fram har du nog kommit en bra jävla bit ändå :devil:

dude
2005-02-20, 01:58
jag tror inte det är produktivt att tänka "spelar ingen roll hur hårt jag tränar osv, jag kan inte öka mer än 0,000005kg muskler på år", se möjligheterna inte begränsningarna

sen om du ändå inte når ända fram har du nog kommit en bra jävla bit ändå :devil:

Helt klart du kan sikta mot det, men jag tror inte att du kommer nå dit(ren)

men vad är det man säger sikta mot stjärnorna så ....

Helt klart rätt tänkt av dig.

påven
2005-02-20, 02:24

Har du testat? Eftersom du vet borde du ju ha gjort det. Tränat seriöst i en 10-15 år. Eller det kanske du inte har? I

Doctor Snuggles
2005-02-20, 02:54

Titta mamma, det är pojken som ropade steroider!

jebu
2005-02-20, 05:55
klart man kan få den fysiken utan aas, de använder juh muscletech. det är juh muscletech kreatinet som gör att man växer som ogräs, flera hunda % bättre än allt annat *rolleyes*

på tal om muscletech hur gick det med stämmningen de lämnade in mot elitefitness forumet pga. några medlemmar tyckte att det var skit och mest uphaussad reklam. ?

dude
2005-02-20, 10:54
Har du testat? Eftersom du vet borde du ju ha gjort det. Tränat seriöst i en 10-15 år. Eller det kanske du inte har? I

kom tillbax om 10-15år utan att ha preppat och visat upp den fysiken så tror jag på dig!

Nope har inte testat. Tränat kanske 5år :) Men jag tror fortfarande ínte att det är möjligt utan att ta prepp.

Men jaja nu får man väl hela forumet mot sig.

Allan
2005-02-20, 10:59
Den här bilden av George Eiferman är tagen i början av femtiotalet, då vetskapen och bruket av otillåtna preparat var obefintligt, liksom kunskapen om kost och träning. För att inte tala om vilka redskap de hade till sitt förfogande.
Ta den kroppen och lägg till vad vi vet och har tillgång till idag - så är det definitivt möjligt att uppnå "ren".

http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/georgeeiferman/georgeeiferman3.jpg

allan

AnimalGen
2005-02-20, 11:00
Jag fattar fortfarande inte hur Mike Platz kunne vinna super heavyweight klassen.

Allan
2005-02-20, 11:04
Observera dock att ALLA naturligtvis ändå inte kan få den kroppen; det handlar om förutsättningar också. Precis som i alla andra idrotter är det bara ett fåtal som blir bra . de flesta blir bara medelmåttor oavsett vilken arbetsinsats de lägger ner.

allan

mystic[-_-]
2005-02-20, 11:04
kom tillbax om 10-15år utan att ha preppat och visat upp den fysiken så tror jag på dig!

Nope har inte testat. Tränat kanske 5år :) Men jag tror fortfarande ínte att det är möjligt utan att ta prepp.

Håller med dig. Att lyckas träna sig till en fysik som Dugdale(bild 1) ren är inte många som kan. Dugdale är 170 cm lång och väger strax under 100 kg i tävlingsform.

finns säkert några genetiska freaks som kan klara det

Baan
2005-02-20, 12:37

nej dte är självrklat att alla som är större än dig är anabola monster och självklart har du rätt. Tro mig DET finns människor som har tränat och som du säkerligen skulle kallat för steroidnissar p g a av att du har för dig att du har världens kunskap exakt hur stor du kan bli, var istället lite öppen.

Förresten om du förstod något av det jag skrev så förstår jag inte alls hur du kommer fram till att jag påstår att nå till den nivån på något sätt skulle vara enkelt (ren)?

slutsats: lägger du begräninsgar för dig själv så skapar du bara ursäkter för att misslyckas

tequilla
2005-02-20, 12:39
Nej, troligtvis inte men jag tycker ändå att de är bland dom snyggaste killkropparna jag har sett.
Ni kanske har ngn bättre bild?

Arne Persson
2005-02-20, 12:48

Här har du i alla fall en totalren fysik! Det blir nog tungt för dig att svälja! Ursäkta alla andra men jag kunde inte låta bli! :) :)
http://www.exhale.us/exhalemag/tavlingsavdelning/2004_SM/tavlande2/pages/DSC_4388.htm

http://www.exhale.us/exhalemag/tavlingsavdelning/2004_SM/tavlande2/pages/DSC_4393.htm

Rataxes
2005-02-20, 12:51
Killen som Slartibartfast la upp bilder på i ideala fysiken-tråden, Nick Auger eller vad han hette, har den fysik jag strävar efter.

Runda Grodan
2005-02-20, 13:16
Jag vet inte riktigt vad jag skall tro, om det går att skaffa sig en kropp som Mike Platz uppvisar på ren väg.

Han vann som sagt Super Tungvikten på kanadensiska mästerskapen 2001 och 2002. I sistnämnda tävlingen vann han även overall och sitt proffskort. För att kvalificera sig till supertungvikten var man tvungen att väga minst 225 pounds eller 102,1kg. Mike Platz vägde ungefär 235 pounds (eller 106,6kg) på 2002 års kanadensiska mästerskap och han var tydligen i tillräckligt bra form för att vinna.

Bara som en sidenote... Vad vägde Arnold S. när han var som tyngst på tävling?

Herkulez
2005-02-20, 13:21
Jag fattar fortfarande inte hur Mike Platz kunne vinna super heavyweight klassen.
För att hans form och linjer var bättre än Scott Milnes som även han kom in superhård på nästan 295pounds, Mike vann då kanadensiska mästerskapen 2002 med raka ettor genom protokollet, Scott hade t.o.m några treor på sig. Förstår du nu? =)

http://www.cbbf.net/photos/2002_canadians/platz_with_trophy.jpg

tequilla
2005-02-20, 13:23
Här har du i alla fall en totalren fysik! Det blir nog tungt för dig att svälja! Ursäkta alla andra men jag kunde inte låta bli! :) :)
http://www.exhale.us/exhalemag/tavlingsavdelning/2004_SM/tavlande2/pages/DSC_4388.htm

http://www.exhale.us/exhalemag/tavlingsavdelning/2004_SM/tavlande2/pages/DSC_4393.htm

Vem är han? Väldigt smal midja, bra kropp!

Herkulez
2005-02-20, 13:24
Vem är han? Väldigt smal midja, bra kropp!
Arnes pojkvän Ronny Runesson, svenskmästare -80kg 2004 =)

Yankeee
2005-02-20, 13:26

Han har så perfekt kropp, har sagt det förut, men det tåls att säga igen :D

Arne Persson
2005-02-20, 13:28
Arnes pojkvän Ronny Runesson, svenskmästare -80kg 2004 =)

:thefinger :thefinger :thefinger Du glömde även 1997!

Baan
2005-02-20, 13:30
Han har så perfekt kropp, har sagt det förut, men det tåls att säga igen :D

hehe jo.... enda felet är att han ler för lite *slap* :D

Yankeee
2005-02-20, 13:31

Bättre sådär än att stå och fake-le som en annan fjant :)

Arne Persson
2005-02-20, 13:33

Vissa behöver inte göra sig till för att vinna. :)

sunkan
2005-02-20, 13:34

hehe...jo de är ju leendet som ger bra plassering :booty:

Baan
2005-02-20, 13:35
hehe...jo de är ju leendet som ger bra plassering :booty:

jo, det är självklart! det är bara ni som inte vet bättre som klagar på politik på t ex olympia, medan vi insatta vet att det är leendet som avgör :booty:

;)

Herkulez
2005-02-20, 13:37
:thefinger :thefinger :thefinger Du glömde även 1997!
sant, läste B&K nummret där dom har reportaget från det sm:et senast igår. Marko S och Dorian var gästposörer det året =)

Har den mannen missat formen nångång??!!

Arne Persson
2005-02-20, 13:38
sant, läste B&K nummret där dom har reportaget från det sm:et senast igår. Marko S och Dorian var gästposörer det året =)

Har den mannen missat formen nångång??!!

Aldrig! inte ens off :) season!

Fartman
2005-02-20, 14:15
jo, det är självklart! det är bara ni som inte vet bättre som klagar på politik på t ex olympia, medan vi insatta vet att det är leendet som avgör :booty:

;)

men isåfall borde ju Gunter vunnit allt?

http://www.gunters.net/Prom_files/Model-H2.jpg

Baan
2005-02-20, 14:17
men isåfall borde ju Gunter vunnit allt?

nja men räcker väl inte hela vägen :)

men å andra sidan är det alltid många som klagar och undrar hur han kan placera sig så högt som han gör på olympia, men ja, där har ni svaret!

Allan
2005-02-20, 14:31
För mig känns det lite fel att dra upp toppen i Olympia i en tråd som handlar om "snyggaste kropparna". Det finns ett motsatsförhållande däri.

allan

Beast
2005-02-20, 14:52
perfekt.

Thony
2005-02-20, 14:57
perfekt.

visst shyssta kroppar, men vem fan vill vara 1,60 låg :D

dude
2005-02-20, 15:04

Visste väl att den skulle komma upp, det var väl han som tog tor i overall? Vad vägde han in på?

Erpa
2005-02-20, 15:15
den här grabben har rätt schysst fysik, både snyggt. Stark är han också:
http://www.jeffcervero.com/index.htm

Herkulez
2005-02-20, 15:20
Visste väl att den skulle komma upp, det var väl han som tog tor i overall? Vad vägde han in på?
Micke Andersson vann Overallen

Jorgen
2005-02-20, 15:21
Micke Andersson vann Overallen
Och Micke tävlar i -70. :hbang:
Som han fö vann för tionde gången. :hbang: igen.

//Jörgen

Arne Persson
2005-02-20, 15:24

Åja! JAg ursäktade mig faktiskt! ;) Förresten så är väl han också fulltankad enligt dig, eller?

dude
2005-02-20, 16:13
Åja! JAg ursäktade mig faktiskt! ;) Förresten så är väl han också fulltankad enligt dig, eller?

kan väl egenligen ingen veta, Men det är nog möjligt att han är ren. Men av vad jag hört är väl han en av de få som hävdar sig vara ren? Men skulle vilja vet vad han vägde in på.

Snackade med in kille inne på gymmet(sm 2an i -85) och han sa först när tor och han stod brevid varandra innan de slagit av en pose så så han liten ut men sen när han spände upp sig så var det avgjort. Att han hade väldigt bra flex.

Sjukt att en i de mindre klasserna kan ta sig an tungviktarna stor bragd!

Jorgen
2005-02-20, 16:16
Micke hade i mina ögon den klart bästa/snyggaste/mest kompletta fysiken av alla som tävlade på SM. :thumbup:

//Jörgen

Arne Persson
2005-02-20, 17:22
kan väl egenligen ingen veta, Men det är nog möjligt att han är ren. Men av vad jag hört är väl han en av de få som hävdar sig vara ren? Men skulle vilja vet vad han vägde in på.

Snackade med in kille inne på gymmet(sm 2an i -85) och han sa först när tor och han stod brevid varandra innan de slagit av en pose så så han liten ut men sen när han spände upp sig så var det avgjort. Att han hade väldigt bra flex.

Han vägde in precis under 80 kg. Han var i stort sett lika hård på 83 kg.

bear.flowertwig
2005-02-20, 17:29

:thumbup:

Lasse Kongo
2005-02-20, 17:32
Micke hade i mina ögon den klart bästa/snyggaste/mest kompletta fysiken av alla som tävlade på SM. :thumbup:

//Jörgen

Den här mannen är helt otroligt grym, HELT OTROLIGT ATT KARLN VÄGER IN UNDER 70 PANNOR KVALITEEEEEEEEEEE!!!!

Han ser så jefla liten ut i gymmet, spec strax innan tävling, men så fort han tar av sig, KA-BOOM, det är fan respect *flex*

Lasse Kongo
2005-02-20, 17:33
Lägger in en på den här karln med, OTROLIGT grym och trevlig!

Arne, när du träffar han, hälsa från fettot backstage som fick tips om brunfärgen haha *screwy*

Jet
2005-02-20, 17:40
haha, tränande sina ballerina steg.....

Arne Persson
2005-02-20, 17:41
Lägger in en på den här karln med, OTROLIGT grym och trevlig!

Arne, när du träffar han, hälsa från fettot backstage som fick tips om brunfärgen haha *screwy*

Det skall jag! Han är förövrigt 171 cm lång.

Arne Persson
2005-02-20, 17:42

Ha ha! JAg minns! :)

Slartibartfast
2005-02-20, 17:43
Jag vill veta vad Slartibart tycker? Gärna jämförelser! :D

Jag tycker det ser jävligt bra ut. Väldigt imponerande. Osymmetriska rutor på den ena snubben, dock. Själv skulle jag inte vilja se ut så, men jag hade gärna tatt deras gener. (och då menar jag förstås inte att de skulle få spruta mig i arslet *rolleyes* )

Och vad ska jag jämföra? Brad är helt klart mindre än de snubbarna. Lite mindre. ;)

Jet
2005-02-20, 17:45
Ha ha! JAg minns! :)

Han ser hård och lång ut :hbang:

Arne Persson
2005-02-20, 17:48

Han var, så att säga, BRUTAL!!!! ;)

palme
2005-02-20, 17:52

Riktigt snygg är han, har idolposter på rummet.

Jorgen
2005-02-20, 19:09
Minst sagt. :hbang: :hbang:

//Jörgen

Lasse Kongo
2005-02-20, 19:34

Wtf!

Ser ju inte så illa ut det dära, jag var på den tävlingen då 2 polare tävla i samma klass, visst var det samma line med bla Lundsten?

Så jag såg killen live isf :hbang: :D

spacedog
2005-02-20, 20:50
Han vägde in precis under 80 kg. Han var i stort sett lika hård på 83 kg.

Hur lång är han?

Arne Persson
2005-02-20, 21:09
Hur lång är han?

171 cm. Midjan är 75 cm offseasomn och 67 cm i tävlingsform. Här snackar vi svällbuk ala Ruhl och Fux mfl! ;)

spacedog
2005-02-20, 21:12
171 cm. Midjan är 75 cm offseasomn och 67 cm i tävlingsform. Här snackar vi svällbuk ala Ruhl och Fux mfl! ;)

Ok, så som liten knatte på 173 cm är det alltså dit man skall sikta...midjemåtten hoppas jag gäller en spänd och indragen mage, annars... :cryout:

Jorgen
2005-02-20, 21:13
Han har fortfarande planer på SM i år hoppas jag.
Kan bli en riktigt vass klass. Rogge skall också upp i år hade han tänkt. Ronny, Rogge och Ali på samma scen. Idel mästare. *flex*

//Jörgen

mr ruhl
2005-02-20, 22:44

hur mäter han midjan? är inte så att jag misstror, är bara nyfiken, mäter själv avslappnat och på det tjockaste stället och har inte ens samma midjemått när jag är på scen som han har off (hade 77 tror jag) det är genetik det! världen är orättvis :cryout:

edit: snyggaste fysiken har enligt mig norsken kai andre kakenes, riktigt snygg! sen hade jag ju givetvis inte grinat om jag vaknat upp en morgon och sett ut som marcus ruhl heller=)

Arne Persson
2005-02-20, 22:51
hur mäter han midjan? är inte så att jag misstror, är bara nyfiken, mäter själv avslappnat och på det tjockaste stället och har inte ens samma midjemått när jag är på scen som han har off (hade 77 tror jag) det är genetik det! världen är orättvis :cryout:

edit: snyggaste fysiken har enligt mig norsken kai andre kakenes, riktigt snygg! sen hade jag ju givetvis inte grinat om jag vaknat upp en morgon och sett ut som marcus ruhl heller=)

Jag vet inte detaljerna hur han mäter sin midja. Jag vet bara att det är problematiskt för honom vid tunga djupa knäböj. Har problem med bältena.

mr ruhl
2005-02-20, 22:53
Jag vet inte detaljerna hur han mäter sin midja. Jag vet bara att det är problematiskt för honom vid tunga djupa knäböj. Har problem med bältena.

haha dom problemen hade man kunnat stå ut med :thumbup:

Beast
2005-02-20, 23:17

När krympte Levrone till 1.60 ? Dexter är väl inte så jävla kort heller.
Nu snackar vi inte om längd för den delen heller ;)

Herkulez
2005-02-21, 09:52
no shit, en mupp här på kolo gick precis bakom han för några veckor sen i norge.....coolt va :D

http://www.bk-sportsmag.se/bilder/lillestrom/Kakenes2.jpg

Lasse Kongo
2005-02-21, 09:59
no shit, en mupp här på kolo gick precis bakom han för några veckor sen i norge.....coolt va :D

Haha muppen tyckte Kai kolla lite typ "shit ett framtida proffsämne" *screwy*

Fisen
2005-02-21, 10:14
För att bli sådär måste man ju näsan köra med "kreatin"!!!

mr ruhl
2005-02-21, 12:33

fyfan vad lycklig den lille muppen ska vara, platsar ju i "jag mötte lassie tråden"

Slartibartfast
2005-02-21, 15:17

Ganska stor balle för att vara BB.

Mikeman
2005-02-21, 20:40
Ganska stor balle för att vara BB.

Det är bara pungen som är stor. ;)

AnimalGen
2005-02-21, 20:45
[QUOTE=Herkulez]För att hans form och linjer var bättre än Scott Milnes som även han kom in superhård på nästan 295pounds, Mike vann då kanadensiska mästerskapen 2002 med raka ettor genom protokollet, Scott hade t.o.m några treor på sig. Förstår du nu? =)
QUOTE]

Jag menar mer att han ser inte ut som en super hevy, men han var klart bäst då.

Allan
2005-02-21, 20:50
Återigen...vad har jättebyggare med snygga kroppar att göra?

allan

Löjtnant Blank
2005-02-21, 22:19

allan
Jag är med dig, herr Allan.

Herkulez
2005-02-22, 09:30
Jag menar mer att han ser inte ut som en super hevy, men han var klart bäst då.

ok var lite svårt att förstå när du skrev ;)

Kanske inte världens snyggaste fysik, men en riktigt cool bild, Jim quinn

http://www.arts.uwaterloo.ca/~kkane/images/manhattan_01/quinn.jpg

mr ruhl
2005-02-22, 11:18

allansmaken är som baken, käre allan, jag tycker att det är riktigt snyggt med en grov fysik medans du kanske har brad pitt eller nån liknande som ideal.. :booty: <----där ser du att den är delad ;)

Bigbulka
2005-02-22, 11:22

En av de mest brutala fysikerna som funnits inom byggning :thumbup:

palme
2005-02-22, 11:25
smaken är som baken, käre allan, jag tycker att det är riktigt snyggt med en grov fysik medans du kanske har brad pitt eller nån liknande som ideal.. :booty: <----där ser du att den är delad ;)

Ouch!

Smala midjor och freakiga lats var det jag älskade som knodd, fast jag inte ens gillade byggning. Sergio var den jag blev mest impad av där. Zanes mage och vaccumpose och hårdhet var grym. Arnold armar och bröstkorg.
Vader måste jag nog dra till med mike matarazzo och ben tom platz. Sergios underarmar oxå.

Så nu har vi plockipinn byggarn klar :D

Arne Persson
2005-02-22, 16:58

Såg honom i USA när han troligen hade varit ifrån grejor ett litet tag. Patetiskt klen! Jag avgudar deas träningsmetoder! :bow: :bow: :bow:

Bigbulka
2005-02-22, 17:04
Såg honom i USA när han troligen hade varit ifrån grejor ett litet tag. Patetiskt klen! Jag avgudar deas träningsmetoder! :bow: :bow: :bow:
Kroppsligt klen eller viktmässigt?

Arne Persson
2005-02-22, 17:09
Kroppsligt klen eller viktmässigt?

Vad ham vägde vet jag inte men det var inte mkt kvar av honom. Ungefär som Kevin Levrone och Paul Dillet när dom varifrån ett tag.

Slartibartfast
2005-02-22, 19:45
Det är bara pungen som är stor. ;)

I Finland är pungen och ballen samma sak.

Jag borde ha friskat upp mitt förråd av rikssvenska könsord innan jag skrev.

RobbeliRobban
2005-02-22, 20:31
Lite reflektioner.

Rätt lustigt att män postar bilder på män, när de visar deras åsikt om den snyggaste kroppen (hehe kunde inte hålla mig).

Arnes rena favorit. Ok han är ren, han har rejäl muskelmassa, men han väger bara strax över 80 (?). Han har säkert tränat i åtskilliga decennier, kanske ett millenie eller mer hehe, är det då så himla, haktappar, dyrkansvärt, ouppnåeligt imponerande? Lika snygg kanske är svårt, men hans massa, och även mer kan nog rätt många få om de får en 20-30 år på sig och lite disciplin. Ge mig 20 år till, och jag är dubbelt så bra, (då vid 46) *flex*

JustinCredible
2005-02-22, 20:42
Vad ham vägde vet jag inte men det var inte mkt kvar av honom. Ungefär som Kevin Levrone och Paul Dillet när dom varifrån ett tag.

& tom prince

http://server3.uploadit.org/files/justincredible-e5h.jpg
http://server3.uploadit.org/files/justincredible-kb.jpg

Brenner
2005-02-22, 21:35
jag tycker knappast att bilder på ådriga muskelberg är snyggt, imponerande men dock inte snyggt, personligen tycker jag att dolph lundgren i rocky 4 har den snyggaste överkroppen, man ser tyvär lite av benen men det har jag för mig inte var så dåliga dom heller

Herkulez
2005-02-22, 21:42
lika patetisk som dina såna kommentarer herr Anus Bärsson ;)
sitter du och hatar större delen av alla tävlande med på DC när du ändå är en av arrangörerna på den tävlingen, för rätt många är ju dopade där med.

Megatuttarna
2005-02-22, 21:47

Ändå slår de dig med hästlängder när det kommer till kritan. Vadfan tagga ner lite nu; ingen kan ta miste på din ståndpunkt angående steroider men när det ligger implicit i varenda inlägg börjar det bli aningen uttjatat och även fruktlöst i det troligen informativa syfte du säger det.

Vi vill ha den roliga Arne tillbaka. Han som berättade om en ådrig hästkuk, badade med sköldpaddor och hotade finniga tonårspojkar för att bara nämna en handfull!

Arne Persson
2005-02-23, 00:11
Lite reflektioner.

Rätt lustigt att män postar bilder på män, när de visar deras åsikt om den snyggaste kroppen (hehe kunde inte hålla mig).

Arnes rena favorit. Ok han är ren, han har rejäl muskelmassa, men han väger bara strax över 80 (?). Han har säkert tränat i åtskilliga decennier, kanske ett millenie eller mer hehe, är det då så himla, haktappar, dyrkansvärt, ouppnåeligt imponerande? Lika snygg kanske är svårt, men hans massa, och även mer kan nog rätt många få om de får en 20-30 år på sig och lite disciplin. Ge mig 20 år till, och jag är dubbelt så bra, (då vid 46) *flex*

Min "favorit" väger hård offseason 92 kg. HAn tävlade och sopade redan -86 efter några års träning.

Arne Persson
2005-02-23, 00:13
lika patetisk som dina såna kommentarer herr Anus Bärsson ;)
sitter du och hatar större delen av alla tävlande med på DC när du ändå är en av arrangörerna på den tävlingen, för rätt många är ju dopade där med.

Jag blir bara besviken på när det är medicinerna och inte träningen som styr framgångarna! Sorry!

Doctor Snuggles
2005-02-23, 00:41
Riktigt snygg fysik. Extrapoäng för den ohyggliga näsbusken! :D
http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/jessegautreaux/jessegautreaux1.jpg

Metal_boy_
2005-02-23, 01:08
Jag blir bara besviken på när det är medicinerna och inte träningen som styr framgångarna! Sorry!

Lite medicin har ingen dött av :D

;)

no1fitness
2005-02-23, 05:55

Jag tränar på samma gym som honom och såg honom senast igår, hade frugan och bäbisen med till gymet. :cool:
Bäbisen hade det fetaste bling-blinget jag någonsin sett en så liten krabat ha. :laugh:

spacedog
2005-02-23, 10:59
Arnes rena favorit. Ok han är ren, han har rejäl muskelmassa, men han väger bara strax över 80 (?). Han har säkert tränat i åtskilliga decennier, kanske ett millenie eller mer hehe, är det då så himla, haktappar, dyrkansvärt, ouppnåeligt imponerande?

Det väl bra om hans fysik känns uppnåelig? Att han dessutom är helt ren gör honom till en alldeles utmärkt förebild. :bow:

Herkulez
2005-02-23, 11:02
förstår =)

är det ok om jag kallar dig Anus Bärsson i framtiden med?

:D

Herkulez
2005-02-23, 11:03
Håller med, grymt snygg fysik

Arne du har inte kvar dom där filmklippen du hade på han, har för mig att du postade en ryggbild från den filmen eller va det nu var?

RobbeliRobban
2005-02-23, 11:19
Det väl bra om hans fysik känns uppnåelig? Att han dessutom är helt ren gör honom till en alldeles utmärkt förebild. :bow:

Absolut, och den är bra, och känns faktiskt som en lätt match att dwarfa, om sådär 20års träning till. :thumbup:

spacedog
2005-02-23, 11:27
Absolut, och den är bra, och känns faktiskt som en lätt match att dwarfa, om sådär 20års träning till. :thumbup:

*sparar inlägget för att ta fram om 20 år*

;)

Herkulez
2005-02-23, 11:39
ett väldigt bra bevis på att det går att bygga muskler utan prepp, många av dagens ungdomar verkar ju inte tro det utan skriker prepp direkt när nån har lite mer muskler än en normal svensson.

http://www.lennartbergstrom.dk/sm2004/images/DSC_4410.jpg

spacedog
2005-02-23, 11:46
ett väldigt bra bevis på att det går att bygga muskler utan prepp, många av dagens ungdomar verkar ju inte tro det utan skriker prepp direkt när nån har lite mer muskler än en normal svensson.

Precis. Det är inte utan att man undrar lite över vad det är för idéer och kanske framförallt värderingar som sprids när vi verkar veta mer om amerikanska monsterbyggare än om vår egen, hembyggda elit.

Arne Persson
2005-02-23, 17:46
förstår =)

Nej.

Metal_boy_
2005-02-23, 17:54
förstår =)

Det räcker med offentliggöring av folk nu Herpan :D

Arne Persson
2005-02-23, 17:55

Arne du har inte kvar dom där filmklippen du hade på han, har för mig att du postade en ryggbild från den filmen eller va det nu var?

Du menar denna när jag försökte lära honom posera på onsdagen innan kvalet. helt opumpad samt vägandes släta 82,5 kg. :)

Jorgen
2005-02-23, 17:58
Jag har sett filmen.
Brutalt är vad det är. :hbang:

//Jörgen

Herkulez
2005-02-23, 18:04
Du menar denna när jag försökte lära honom posera på onsdagen innan kvalet. helt opumpad samt vägandes släta 82,5 kg. :)
aaa den där, helt sjukt bra bild, har du fler?

Metal_boy_
2005-02-23, 18:08

Gaaah!! shit!, hur länge har snubben tränat?

Arne Persson
2005-02-23, 18:10
Gaaah!! shit!, hur länge har snubben tränat? 80-81. Vann sin första tävling 86.

Metal_boy_
2005-02-23, 18:22
80-81. Vann sin första tävling 86.

Ok, har han varit i den där storleken och kvaliten länge? Tänkte efter som han tävlade så pass tidigt och har tränat i många år nu. Eller har det helt enkelt dröjt 25 år för den fysiken han innehar nu?

Megatuttarna
2005-02-23, 18:24
80-81. Vann sin första tävling 86.

Har han ingen hemsida eller nåt?

Arne Persson
2005-02-23, 18:27
Ok, har han varit i den där storleken och kvaliten länge? Tänkte efter som han tävlade så pass tidigt och har tränat i många år nu. Eller har det helt enkelt dröjt 25 år för den fysiken han innehar nu?

Han var tämligen överlägsen i sin första tävling. Har den på video. Kan väl säga att hans posering redan då lämnade en hel del att önska. :) Han har sett riktigt bra ut så länge jag kan minnas. Har alltid tränat för att förbättra sina svagheter. Han kör också endast tungt och massor av set. Tex+30 set på ben och rygg.

Arne Persson
2005-02-23, 18:28
Har han ingen hemsida eller nåt?

Nej, är ingen datafreak. Jag försöker få in honom som medlem här.

Metal_boy_
2005-02-23, 18:29
Han var tämligen överlägsen i sin första tävling. Har den på video. Kan väl säga att hans posering redan då lämnade en hel del att önska. :) Han har sett riktigt bra ut så länge jag kan minnas. Har alltid tränat för att förbättra sina svagheter. Han kör också endast tungt och massor av set. Tex+30 set på ben och rygg.

Ok :) Han har lärt sig att träna av Arne med andra ord? Eller det kanske va så hardcoreträningen gick till på 70-80-talet, med en massa set?

Metal_boy_
2005-02-23, 18:30
Nej, är ingen datafreak. Jag försöker få in honom som medlem här.

gör det!! Vi kan nog lära oss en del av honom! :bow:

Arne Persson
2005-02-23, 22:56

Hittade denna också när vi försökte få till Latsspreaden

victor_n
2005-02-23, 23:11

bara jag som tycker den e snyggare än colemans?! ;)

Bamse
2005-04-23, 10:39
http://www.aftonbladet.se/sport/0504/23/SPORT-25s02-curre-19_368.jpg

Vesseldahl
2005-04-23, 11:50
Jag visste det!! Kommentatorerna är nakna när de sänder *screwy*

Gamle Curre ser ut att ha en hygglig form för sin ålder.

johnnytex
2005-04-23, 12:26
Kan dock inte låta bli att imponeras över hur enormt många duktiga det finns under toppskiktet. Det där har krävt en hel del att få fram...

I second that! Imponerande när man kommer så långt alltså *flex*