handdator

Visa fullständig version : Mitt möte med Mr Panic aka Mental Boy.

Lasse Kongo
2005-02-15, 20:02
Är hemma lite o tränar då på tjejens gym, så idag efter ett par koppar grönt te begav jag mig till gymmet för att smiska framsida o baksida lår.

Väl framme kliver jag in med mp3spelaren på högsta volym, tror bestämt det var Chemical Brothers-Galvanize, med bestämda steg gick jag mot knäböjsställningen... smått irriterad då jag har mitt bälte i Norge, så jag gick o fråga lite, men gott om bälten var det ont om...

Efter att ha värmt upp o kört ett par set så börjar jag plocka av vikterna o vänder mig om, DÄR i bensparken sitter en rödhårig gorillabest och tittar på mig, jag tänkter till "känner igen den där muppen" varpå han nickar till mot mig, DÅ inser jag DET ÄR JU MENTAL BOY!

Så med ett smile på läpparna går jag fram o sträcker fram min svettiga hand o mitt möte med Mental är fullbordat.

Min första kommentar var ngt i stil med: du ser inte lika fet ut i verkligheten som på bild, o så var det faktiskt, he is ey big boy och klarar han av sin diet så kan det säkerligen rippas fram en och annan muskel där under späcket :hbang:

Sen snacka vi lite smått o sen blev jag lite stressad o ville träna på varpå Mental säger "ska inte störa mer" haha *screwy*

Så, nu är jag en erfarenhet rikare, bara så ni vet *slap*

HookersUnited
2005-02-15, 20:09
du ser inte lika fet ut i verkligheten som på bild
:laugh:

Jense
2005-02-15, 20:11
haha... svettig hand.. precis kommit in på gymmet..problem lasse, djupa problem.

Djupa problem

snej
2005-02-15, 20:12
Min första kommentar var ngt i stil med: du ser inte lika fet ut i verkligheten som på bild

OSLAGBART hahahahaha :laugh: :thumbup:

Metal_boy_
2005-02-15, 20:12
haha rödhårig gorillabest :laugh: . Det va fan kul att träffa dig me Kongo, du såg ut att ha en hel del under kläderna :thumbup:

Låg o körde baksidalår när jag tyckte att jag kände igen ett ansikte som hoppade in på gymet. Snubben gick förbi mig och jag noterade hans breda rygg och köttiga ben. Han ställde sig och värmde upp med vikter som ändå va skapligt tunga, sen slängde han på skivor så stången va böjd när han hade den på axlarna, och jag skojar inte när jag säger att han gjorde djupa knäböj. Fick sen klart för mig att det va Kongo jag såg när han tittade till på mig o sen kom fram o hälsade när jag körde disco i en bensparksmaskin, jag noterade även att han hade grym volym på brösten. En jävligt trevlig snubbe också :thumbup:

snej
2005-02-15, 20:13
haha... svettig hand.. precis kommit in på gymmet..problem lasse, djupa problem.

Djupa problem

En stadig handtralla innan träningen får igång blodcirkulationen :thumbup:

RobbeliRobban
2005-02-15, 20:15
Vafan jag trodde inte Metal Boy tränade ben, utan enbart körde jättearmarna tre-fyra ggr i veckan, nu rasade hela min världsbild.

Lasse Kongo
2005-02-15, 20:19

Djupa problem

har aldrig hävdat att jag är 100% frisk *kissass*

PUUUSS Menset!

Lasse Kongo
2005-02-15, 20:21
En stadig handtralla innan träningen får igång blodcirkulationen :thumbup:

nefan, att wrounka eller att penetrera ngn innan ett pass funkar fan inte, inte för mig iaf, blir helt död o orkar fan inte slita i ngra större vikter då alltså.

Så prOn eller wrounk: efter träning eller träningsfria dgr :hbang:

Metal_boy_
2005-02-15, 20:23
nefan, att wrounka eller att penetrera ngn innan ett pass funkar fan inte, inte för mig iaf, blir helt död o orkar fan inte slita i ngra större vikter då alltså.

haha så sant, man orkar inte träna då fan :laugh:

HenrY
2005-02-15, 20:26
Låg o körde baksidalår när jag tyckte att jag kände igen ett ansikte som hoppade in på gymet. Snubben gick förbi mig och jag noterade hans breda rygg och köttiga ben. Han ställde sig och värmde upp med vikter som ändå va skapligt tunga, sen slängde han på skivor så stången va böjd när han hade den på axlarna, och jag skojar inte när jag säger att han gjorde djupa knäböj. Fick sen klart för mig att det va Kongo jag såg när han tittade till på mig o sen kom fram o hälsade när jag körde disco i en bensparksmaskin, jag noterade även att han hade grym volym på brösten. :thumbup:

Hahhaahha, som en början på en sexnovell! :laugh:

snej
2005-02-15, 20:26

Skulle va en avsugning isf :naughty:

ASG eller hur!! Haha tänkte precis samma sak.. ''Snubben gick förbi mig och jag noterade hans breda rygg och köttiga ben'' :kinky:

Lasse Kongo
2005-02-15, 20:28

Haha, det är fan sant!!!! *popcorn*

Väntar på att "Mentals Memoarer" skall komma ut i bokhandeln, där han skriver om allt från mötet med mig till om alla gånger Herkan har sextrakaserat honom på msn, för att inte tala om hans vredesutbrott när kesellan har surnat! Det blir att införskaffa rappast när den släpps :hbang:

Metal_boy_
2005-02-15, 20:32
Haha, det är fan sant!!!! *popcorn*

Väntar på att "Mentals Memoarer" skall komma ut i bokhandeln, där han skriver om allt från mötet med mig till om alla gånger Herkan har sextrakaserat honom på msn, för att inte tala om hans vredesutbrott när kesellan har surnat! Det blir att införskaffa rappast när den släpps :hbang:

:laugh: :laugh:

Doctor Snuggles
2005-02-15, 20:42
Ymca! ... I'm talking about the YMCAäa!

Piranha
2005-02-15, 21:03
Jag känner mycke kärlek här inne nu :thumbup:

Metal_boy_
2005-02-15, 22:00
Jag känner mycke kärlek här inne nu :thumbup:

hehe, kärlek e viktigt :thumbup:

Metal_boy_
2005-02-15, 22:08
Dessutom är det kul att höra vad folk här inne har för vilda fantasier, skrämmande :D

Herkulez
2005-02-16, 09:33
Hade metal snyggare skor än dig?

din brax

Metal_boy_
2005-02-16, 14:21
Hade metal snyggare skor än dig?

din brax

Det tror jag inte, jag har ett par skitskor för kanske 99kr hehe , fattiglapp som man är :D