Visa fullständig version : *siba
trubaduren
2005-02-11, 23:29
Tyckte den va lite kul... :D
vet inte om jag ska skratta eller gråta ;)
vafan, det är för tidigt för sibaskämt. vänta en månad innan du drar sibaskämt öppet
vafan, det är för tidigt för sibaskämt. vänta en månad innan du drar sibaskämt öppet
word
Lasse Kongo
2005-02-11, 23:51
Var är respekten i dagens samhälle?
Sitta hemma o göra narr av andra bakom en dataskärm, det är livet det *yourock*
hahah den var ju skitrolig :D
Hahahaha! Den var faktiskt kul!
När jag gick i mellanstadiet hade jag Fabians mamma som klassföreståndare. Trevlig dam.
En dag bjöd hon hem hela klassen till fam. Bengtssons villa. Snacka om fett hus!
Fatalist
2005-02-12, 00:25
sibaskämt? Vem/Vad är siba? Killen på bilden? :confused:
Är du helt isolerad från omvärlden?
http://www.svd.se/search/Search.asp?what=&stq=&ax=&q1=siba&c2=%40PublishingDate&o2=%3E&q2=-1m&partnerid=&sort=2&searchType=svd&q=siba&sokpil.x=0&sokpil.y=0&cboCategory=0
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=722&a=4314&previousRenderType=5&queryArt4314=siba
HAHA! Det där var bra mycket roligare än själva bilden! :D :D :D
Fatalist
2005-02-12, 01:29
Okej, inte för att länkarna gav så mycket, men jag antar att det är så direktören ser ut.
trubaduren
2005-02-12, 01:58
SUNKAN nr1: övermogen
JENSE: mjo kanske på gränsen, men det var en rätt kul bild..... *flex*
SUNKAN nr2:
"Medhållaren
Denna personen har ingen egen åsikt, eller vågar inte stå för den, eventuellt så står han för något bara för att de han tycker är "tuffa" står för något och han känner att han vill vara som dem. Håller alltid med de "kända" på forumet. Argumenterar gärna för de "kända" eftersom att han tror att han kommer att uppfattas som lika "tuff" som han tycker att de "kända" är. Givetvis tror han att ingen genomskådar honom." - citat Yankeee
:thumbup: *innocent*
Är du helt isolerad från omvärlden?
http://www.svd.se/search/Search.asp?what=&stq=&ax=&q1=siba&c2=%40PublishingDate&o2=%3E&q2=-1m&partnerid=&sort=2&searchType=svd&q=siba&sokpil.x=0&sokpil.y=0&cboCategory=0
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=722&a=4314&previousRenderType=5&queryArt4314=siba
Tänk nu på att kidsen av idag har merparten av sitt "nyhetsflöde" genom Lunarstorm etc... :)
Fatalist
2005-02-12, 02:09
Tänk nu på att kidsen av idag har merparten av sitt "nyhetsflöde" genom Lunarstorm etc... :)
Har ingen bra comeback så jag säger helt enkelt att du har fula skor :booty:
Har ingen bra comeback så jag säger helt enkelt att du har fula skor :booty:
Mitt svar på det är att jag inte menade det som ett skämt, snarare ett krasst konstaterande. :)
Okej, inte för att länkarna gav så mycket, men jag antar att det är så direktören ser ut.
Skratta eller gråta?
Sant :D
Fatalist
2005-02-12, 02:38
Skratta eller gråta?
Såja, du är jättehäftig när du söker medhåll till dina små angrepp :sleep:
Såja, du är jättehäftig när du söker medhåll till dina små angrepp :sleep:
Eeh. Det var ju jag som påpekade det först. Hur kan jag då söka medhåll? Och varför skulle jag göra det?
Eeh. Det var ju jag som påpekade det först. Hur kan jag då söka medhåll? Och varför skulle jag göra det?
jomen du har ju medhåll från mig som vi planerat! heil hitler!
internethjälten
2005-02-12, 03:33
...är det bara jag som är lyckligt ovetande vem pottan på bilden är ? varför ens orka hålla reda på all skit som händer och dessutom anse att man är bildad för att man håller reda på denna skiten - stackare !
Ja oprecis , sibaskämt. skämt om siba (sibas vd, sibas grundare, sibas anställda, siba som butik, sibas varor.)
ps. pez är snygg
...är det bara jag som är lyckligt ovetande vem pottan på bilden är ? varför ens orka hålla reda på all skit som händer och dessutom anse att man är bildad för att man håller reda på denna skiten - stackare !
Knappast någon som anser sig bildad för att man råkar titta på nyherna. Att man har kunnat undgå att han har varit kidnappad är ganska svårt för mig att förstå.
Jag tyckte att skämtet var askul! Eftersom han är vid liv och har uppenbarligen inte tagit några fysiska skador, och vi kan inte veta om huruvida han skadats psykiskt av det hela så tycker jag det är okej att skämta om det när det gäller en sån "stor person" som han.
Tror ni inte Blonda Bimbon och Brad Pitt som det friskt skojas om hela tiden inte skulle bli ledsen av ett eller flera inlägg här?
Dessutom tror jag att Sibas försäljning gått upp en aning efter alla händelser, blir ju massa "Siba" i media jämt, en sorts reklam.
Kul bild som fan iaf :thumbup:
internethjälten
2005-02-12, 10:49
Knappast någon som anser sig bildad för att man råkar titta på nyherna. Att man har kunnat undgå att han har varit kidnappad är ganska svårt för mig att förstå.
sure - visst 'visste' jag det men inte hur fan den lergöken ser ut... sitter väldigt sällan och tittar på nyheterna - läser endast 'plain-text' och det räcker...
jomen du har ju medhåll från mig som vi planerat! heil hitler!
haha årets kommentar!!!!!!!!!! :laugh:
SUNKAN nr1: övermogen
JENSE: mjo kanske på gränsen, men det var en rätt kul bild..... *flex*
SUNKAN nr2:
"Medhållaren
Denna personen har ingen egen åsikt, eller vågar inte stå för den, eventuellt så står han för något bara för att de han tycker är "tuffa" står för något och han känner att han vill vara som dem. Håller alltid med de "kända" på forumet. Argumenterar gärna för de "kända" eftersom att han tror att han kommer att uppfattas som lika "tuff" som han tycker att de "kända" är. Givetvis tror han att ingen genomskådar honom." - citat Yankeee
:thumbup: *innocent*
övermogen? Ja tyck va du vill du.
Det va ju bara det att vad jag menade med mitt första inlägg var precis vad jense beskrev i inlägget efter mig.. Och ja Jense är min gud :love: :booty:
Herkulez
2005-02-12, 11:48
jävligt omoget och inte det minsta kul!!!
garvar som fan men törs inte erkänna det!!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.