handdator

Visa fullständig version : Tips

hultman
2005-02-11, 12:45
Tränade med farsan för någon dag sedan.

Han grejade över 40 dips och 15 chins.
Lite smått sjuk också.

Väger 76 kg och är 1.83.
För övrigt sjukt smidig och snabb.

Nu undrar jag om jag borde råda honom att ställa upp i någon slags athletic fitness-tävling eller liknande.

Han är trots allt 50 år.

Hur ligger han till gentemot resterande sverige?

hultman
2005-02-11, 13:07
13 views, inget svar :O

Yankeee
2005-02-11, 13:33
Tror de flesta vill se utförandet på de där dipsen ;)

bear.flowertwig
2005-02-11, 13:38
Tror de flesta vill se utförandet på de där dipsen ;)

Nää det skiter vi i! Anmäl honom bara! :D

Jorgen
2005-02-11, 13:43
13 views, inget svar :O
Slött jävla forum med tröga medlemmar. *whatever*

Var dipsen Arnedjupa? Hur såg chinsen ut? Väger han 76 nu och är i ok form så finns det ca 10 kg att plocka bort för att komma in i tävlingsform.

//Jörgen

hultman
2005-02-11, 14:09
Dipsen's lägsta punkt var mer än 90 grader, helt klart godkända.

nja, 10 kg finns absolut inte att plocka bort, kanske ett par-tre kilon.

men ni tror inte att det finns någon idé alltså?
för övrigt finns det ingen seniorklass va?

Jorgen
2005-02-11, 14:20
Dipsen's lägsta punkt var mer än 90 grader, helt klart godkända.

nja, 10 kg finns absolut inte att plocka bort, kanske ett par-tre kilon.

men ni tror inte att det finns någon idé alltså?
för övrigt finns det ingen seniorklass va?
Man skall vara klart under 90 grader. Arne gillar om man bankar axlarna i ställningen i bottenläget. :)
Ett par tre kilon? Tävlingsklar redan mao. Bara att tömma lite vätska, för det gör ett par kg bara där.
Vill han tävla så skall han tävla såklart.
Det finns bara en seniorklass. Ingen veteran eller juniorklass.

//Jörgen

mangs
2005-02-11, 14:21
Under förutsättning att dips och chins är någorlunda tävlingsstrikta så tycker jag han skall ställa upp. Dessutom bör man ju tänka på att även fysiken skall bedömmas så han måste ju vara i bra form och ha synliga muskler. Finns vad jag vet ingen senior-klass men det had ju varit coolt om han kommit in den vanliga klassen och placerat sig före 25-åringar. :hbang:

Yankeee
2005-02-11, 14:22
En bild vore kul att se :)

hultman
2005-02-11, 14:32
Får se om han vågar ställa upp på bild.
Tror dock inte att scenen kommer att vara hans bästa gren, han är mest uthållig och råstark, ingen jättestor sak med enorma muskler.

skaparn
2007-12-15, 23:44
Bump

Nå, har han tävlat än?

hultman
2007-12-15, 23:45
Bump

Nå, har han tävlat än?

Hehe. Nej nej. Han är inte ens i närheten, precis som jag :)

HUR I HELVETE (ja, man får använda versaler ibland) orkade du gräva upp den här tråden förresten? :D

Ignatius72
2007-12-15, 23:47
HUR I HELVETE (ja, man får använda versaler ibland) orkade du gräva upp den här tråden förresten? :D

Det måste ha varit för kvällstidningsrubriken "Tips!". Skaparn-tråkigt i afton?

skaparn
2007-12-15, 23:47
Hehe. Nej nej. Han är inte ens i närheten, precis som jag :)

http://www.ntu.edu.sg/home/EKJMoh/images/baileys_gr.jpg

hultman
2007-12-15, 23:49

All respekt ändå; snubben har hittat en tråd som är flera år gammal. Frågan är bara om han genom riktigt elaka metoder försöker "sätta dit mig" eller om han uppriktigt var intresserad. Det senare alternativet går fetbort.

skaparn
2007-12-15, 23:49

Nej, jag hade faktiskt skitkul på en födelsedagsfest, men jobbar stenhårt på min freakstatus och gick hem tidigt för att orka upp och träna i morgon. Och what better way to say "i love you" till kolo än genom lite nattligt slams?

skaparn
2007-12-15, 23:51
All respekt ändå; snubben har hittat en tråd som är flera år gammal. Frågan är bara om han genom riktigt elaka metoder försöker "sätta dit mig" eller om han uppriktigt var intresserad. Det senare alternativet går fetbort.

Sätta dit är sååå 2006, jag tycker man bör gå igenom sina gamla alster ibland. Jag bumpade min egen förstatråd för några dagar sedan, men tyvärr utan att någon förstod det episka i det hela.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=19019

hultman
2007-12-15, 23:56
Sätta dit är sååå 2006, jag tycker man bör gå igenom sina gamla alster ibland. Jag bumpade min egen förstatråd för några dagar sedan, men tyvärr utan att någon förstod det episka i det hela.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=19019

Hehe. Du lyckades få mig att inse vilken jobbig liten oerfaren skit man var här i början, vilket antagligen var åtminstone din sekundära intention :D Lyckligtvis har man lärt sig en hel del genom åren, och idag är man både drygare och jobbigare :cool: