handdator

Visa fullständig version : korsett-bantning!!

Helea
2005-02-10, 10:19
Sjukt eller vad? Folk gör vad som helst...

http://expressen.se/index.jsp?d=201&a=233823

tigerofsweden
2005-02-10, 10:23
Sjukt eller vad? Folk gör vad som helst...

http://expressen.se/index.jsp?d=201&a=233823

Haha här är det passande med ett lol :laugh: Helt otroligt vilka underliga saker folk får för sig..

Helea
2005-02-10, 10:32
Ja, hehe. snurra runt lite plastfolie hårt runt kroppen så lovar jag garanterat att du inte kommer att kunna äta då heller! Guuud nästan så man skämms för de små stackarna *screwy*

:booty:

Mental
2005-02-10, 10:47
"– En annan effekt vid regelbunden användning av korsetten kan vara att fettet fördelas bättre. Att trycket från korsetten kan leda till att bukfettet trycks bort. Men det är min egen teori, säger Ingrid Wikstrand."

Låter som ett ypperligt tillfälle att gå från kalaskula till bitchtits och bautaröv :booty:

Jag är skeptisk, men om det fungerar och de trivs med det så skall jag försöka att inte vara dömmande.
Men jag skulle nog garva som fan om någon av mina polare sa att han skulle korsettbanta, ja, jag är en dålig mäniska :)

hassezilla
2005-02-10, 11:16
Men alltså herregud, har inte folk nån självdisciplin överhuvudtaget när det gäller kosten....måsta ta på sig sån där skit för att äta mindre. *screwy*

Mental
2005-02-10, 11:23
Eh ja? Nu är det ju inte vanligt, men folk oppereras ju för att få mindre magsäck så de inte kan svulla som tidigare. Självdiciplin fungerar inte, DET ÄR SEMLOR ÖVERALLT! Ahhhh!

:D

TrasMannen
2005-02-10, 11:38
Förstår inte hur svårt är det, ät mindra bara. ta inte lika mycket.
Jag som tycker det är jobbigt att äta mycket. Orka vara mätt hela tiden. apjobbigt ju

hassezilla
2005-02-10, 11:48
Eh ja? Nu är det ju inte vanligt, men folk oppereras ju för att få mindre magsäck så de inte kan svulla som tidigare. Självdiciplin fungerar inte, DET ÄR SEMLOR ÖVERALLT! Ahhhh!

Semla=storblä. :D

MEGA_MAN
2005-02-10, 12:26
Då får man väl sätta på sig Bältet utsnför gymmet med när deffen börjar :D

VArför inte käka lastpellets med för att fylla ut *screwy*

mini
2005-02-10, 12:45
Man undrar ju vad som händer med kroppen efter en sådan här kur. Först tre månader med enbart flytande föda (hur påverkas tarmen?) och sedan det här konstanta trycket. Och hon verkade ju inte ha någon koll direkt, med sin egna teori om att korsetten trycker bort bukfettet. Var tror hon att det hamnar?

Mental
2005-02-10, 12:48
Då får man väl sätta på sig Bältet utsnför gymmet med när deffen börjar :D

VArför inte käka lastpellets med för att fylla ut *screwy*

http://www.nutrilett.nu/images/nutrilett_comp_ny.jpg

Det kan du redan göra, kostar runt en hundring burken :)

"Nutrilett Comp är ett hjälpmedel som kan göra det lättare för dig att gå ner i vikt. Kapslarna innehåller glukomannan som tillsammans med vätska sväller ca 200 gånger sin egen volym i magsäcken. Det gör att utrymmet i magsäcken minskar, vilket snabbare ger en ökad mättnadskänsla.
Nutrilett Comp innehåller 84 kapslar/burk för 14 dagars viktkontroll."

Joppe
2005-02-10, 23:47
Låter ju fullständigt livsfarligt...bara jag som associerar till Vilhelm Mobergs Utvandrarna...?

TTT
2005-02-10, 23:49
Låter ju fullständigt livsfarligt...bara jag som associerar till Vilhelm Mobergs Utvandrarna...?

Ho har äti hela grötaskålen själv. ;)

zipper
2005-02-11, 23:34
Jag tycker det låter lika vettigt som att köpa sånna elektro- grejer från tv-shop.
Dom hos sjukhuset funkar, men med dom hoppar man runt :). Inte riktigt lika effektivt med reklam grejer