Visa fullständig version : Jag letar stock
Metal_boy_
2005-02-09, 21:24
Vet nån någon häftig sida där man kan köpa grymma/häftiga trummstockar/pinnar??
spacedog
2005-02-09, 21:29
Det var INTE vad jag trodde den här tråden skulle handla om! :D Nu när jag trycker på "submit reply" förväntar jag mig åtminstone fem andra inlägg med samma innebörd, annars blir jag besviken. Den här rubriken kan väl ingen ha missat?
Edit: hela två minuter tog det - jag är besviken. Mycket besviken. :D
RobbeliRobban
2005-02-09, 21:31
:D Snälla byt trådtitel, förväntade mig en rätt grov kontaktannons.
Jag trodde du äntligen gett efter för dina dolda böjelser..."stock" har en mer ekivok betydelse i min del av Sverige, om man så säger
allan
Monoxide
2005-02-09, 21:34
HAHAHAHA!
Nu satte jag i halsen!
Metal_boy_
2005-02-09, 21:39
Jag va inte ett dugg medveten om hur folk skulle reagera på min trådtitel *rolleyes* :D
Kolla på slagverkskompaniet.se / Bucyrus
Metal_boy_
2005-02-09, 21:41
Jag trodde du äntligen gett efter för dina dolda böjelser..."stock" har en mer ekivok betydelse i min del av Sverige, om man så säger
allan
Stock har nog "delvis" en sån betydelse på de flesta delarna i landet :)
Metal_boy_
2005-02-09, 21:42
Kolla på slagverkskompaniet.se / Bucyrus
ska checkas :thumbup:
spacedog
2005-02-09, 21:48
Du är alltså helt säker på att det är slagverk och inte bakvärk du är intresserad av? :D :booty:
Metal_boy_
2005-02-09, 21:48
Vill hitta nått från Matt Sorrum om det finns nått som är tillverkat genom honom?
Matte_Maiden
2005-02-09, 21:50
Det där var det bästa sättet att få uppmärksamhet till tråden på länge! :D
Metal_boy_
2005-02-09, 21:50
Du är alltså helt säker på att det är slagverk och inte bakvärk du är intresserad av? :D :booty:
haha, bakvärk går me bra men då bidrar jag hellre med stock, än letar. Och dessutom så vill jag helst ha två :D
Hög klass på humorn som vanligt :D
Metal_boy_
2005-02-09, 21:55
hah checka lysstavarna
http://www.hiptrix.com/drumsticks/drumsticks.jpg
Jag trodde det var en uppföljare på tråden om traktordäck för strongman-träning..
Löjtnant Blank
2005-02-09, 23:26
Vill hitta nått från Matt Sorrum om det finns nått som är tillverkat genom honom?
Matt Sorum har en signaturserie hos Zildjian. (Själv tycker jag att Peter Erskines Vic Firth-stockar är underbara. Smala och lätta, precis som jag vill ha dem.)
allan
Äntligen?
:naughty: :booty: :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.