Visa fullständig version : Denna mans fysik? (Mats Nyström) BILD.
Vic_1981
2005-02-02, 20:53
Tjena!
Tänkte lägga upp en bild på Mats Nyström, då jag tycker hans fysik är ganska bra, rätt lagom till att börja med osv. Det räcker en bra bit det där enligt mig. Tror ni han har styrketränat länge? Hur lång tid tror ni det tar?
Vad tycker ni om hans fysik? Jag menar han är ju inte riktigt lika stor som Christer Ulfbåge (killen i Sportspegeln bl a) Men han är ju inte liten.
Så, mina vänner, för fram era budskap!
Han äter nog inga pommes frites den killen!
Tjena!
Tänkte lägga upp en bild på Mats Nyström, då jag tycker hans fysik är ganska bra, rätt lagom till att börja med osv. Det räcker en bra bit det där enligt mig. Tror ni han har styrketränat länge? Hur lång tid tror ni det tar?
Vad tycker ni om hans fysik? Jag menar han är ju inte riktigt lika stor som Christer Ulfbåge (killen i Sportspegeln bl a) Men han är ju inte liten.
Jag skrattar mig av stolen *screwy*
Daniiiel
2005-02-02, 20:56
:laugh: :laugh: :laugh:
Krokodil
2005-02-02, 20:57
Jag växte upp i samma område som Mats Nyström (avd. jag mötte Lassie) och tycker att han är en ganska hyvens kille. Hans fysik är väl kanske inte det första man lägger märke till när man träffar honom. :D
Herkulez
gymTT got OWNED :laugh:
Slayerized
Hahaha! Bästa tråden på mycket länge!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Åhh, jag dör! Hahahaha :D
Nitrometan
2005-02-02, 20:59
Hahaha!!! Skön tråd!
Christer Ulfbåge är stor!
HAHAHAHAHAHAHAH!!! :thumbup: :laugh:
Low Blow !
(men mycket roligt ;) )
gymTT got OWNED :laugh:
Haha, Jaaaag bryyyr mig *screwy*
humor när den är som bäst ;)
AFanatic
2005-02-02, 21:08
:laugh: Someone got *slap*
muzzelman
2005-02-02, 21:09
HAHHA Äntligen !! :laugh: :laugh:
Herkulez
2005-02-02, 21:09
ingen har påstått det heller
Fan vad taskigt.
Men samtidigt jävligt roligt. :D
That`s a god burn :hbang:
s_himself
2005-02-02, 21:23
Dessa trådar är alltid lika roliga :D
Fultjack
2005-02-02, 21:28
hah :D humor
Vic för 2000 per pass ska jag föra dig Mats fysk inom 5år
Tricklev
2005-02-02, 22:02
Ta den med glimten i ögat.
Ont: :laugh: :laugh:
Klockren *popcorn*
Metal_boy_
2005-02-02, 22:04
:laugh: =| :laugh: =| :laugh: !!!!!!!!!!!
HAHAHAHHAHAHAHHA :laugh: :laugh: :laugh:
Bästa tråden på länge!!!
Jag älskar Kolozzeum. :laugh:
HookersUnited
2005-02-02, 22:17
Jag fattar inte varför ni är så imponerade av hans fysik, det finns minst 20 pers här som nästan är lika grova som Mats Nyström, Metal_boy_ t.ex *flex*
Krokodil
2005-02-02, 22:18
Jag fattar inte varför ni är så imponerade av hans fysik, det finns minst 20 pers här som nästan är lika grova som Mats Nyström, Metal_boy_ t.ex *flex*
:laugh:
jag tycker han är en tönt "mats"...jag har knullat hans syrra blablabla :laugh:
Metal_boy_
2005-02-02, 22:23
Du och jag i en mörk gränd full me gamla skramlande tunnor och skrikande katter. Ditt bajs kommer rinna längs benen när min siluett dyker upp.
;)
Niclaaas
2005-02-02, 22:23
bolio, allan, tricklev, vic_1981, gymTT osv... finns massa men ingen orkar komma på alla namn
bolio har legat med Christer Ostbåge.
Nerrå.
Tycker Jakob Hård har en schysst kropp :love: ....
HookersUnited
2005-02-02, 22:25
Du och jag i en mörk gränd full me gamla skramlande tunnor och skrikande katter. Ditt bajs kommer rinna längs benen när min siluett dyker upp.
;)
:D
Metal_boy_
2005-02-02, 22:27
bolio har legat med Christer Ostbåge.
Nerrå.
blir sugen på att skrubba katruller med svinto varje gång jag ser honom.
blir sugen på att skrubba katruller med svinto varje gång jag ser honom.
Vad är det med bolio som gör att du får det suget? Är det för att han är hård som stål?
mystic[-_-]
2005-02-02, 22:32
;)
Kungen
:bow: :laugh:
Metal_boy_
2005-02-02, 22:32
Vad är det med bolio som gör att du får det suget? Är det för att han är hård som stål?
hahaha, bolio vet jag inte ens hur han ser ut, men jag antar att du skojade i igentlig vetskap om att jag menade Ulfbåge?
hahaha, bolio vet jag inte ens hur han ser ut, men jag antar att du skojade i igentlig vetskap om att jag menade Ulfbåge?
Skulle jag skoja? *innocent*
AFanatic
2005-02-02, 22:37
']Kungen
:bow: :laugh:
:thumbup:
Sluta bli kära i mig nu killar.
Herkulez
2005-02-02, 22:45
Knulfbåge :confused:
Fatalist
2005-02-02, 22:48
10 poäng till trådskapar'n :laugh:
:laugh: :laugh:
haha, skrattade så bilringarna fick punka!
Hahahahaha
satt först å läste vin diesel-tråden och drog mig tvångsmässigt i håret, sedan hittade jag denna tråd. vad kan man säga, bästa tråden hittils på kolozzeum? tror det.
till skaparn: :bow:
Hoho, fan vad bra! :laugh:
Ulfbåges fysik når man inte upp till i första taget inte!!
Den bilden är ju väldigt gammal....
Mats Nyström har en riktigt snygg fysik, bredaxlad och bra "overall" massa. I sina yngre dagar jobbade Mats Nyström som dörrvakt i Säffle. Den som har sett han i Fotbollskväll/Programmen på STV24 borde ha sett att han har den ultimata fysiken. Finns nog ingen här på kolo som matchar han fysik....
Jag hoppas/tror dom flesta här på kolo strävar efter att bli lika snygga och stora som Mats Nyström.
Mats Nyström har en riktigt snygg fysik, bredaxlad och bra "overall" massa. I sina yngre dagar jobbade Mats Nyström som dörrvakt i Säffle. Den som har sett han i Fotbollskväll/Programmen på STV24 borde ha sett att han har den ultimata fysiken. Finns nog ingen här på kolo som matchar han fysik....
Jag hoppas/tror dom flesta här på kolo strävar efter att bli lika snygga och stora som Mats Nyström.
Hahahahaa :laugh:
Det finns minst 20 personer här som är dubbelt så grova som Mats Nyström
Sämsta smörja jag läst på länge :smash:
Aså det var inte ens lite roligt, smålog inte ens *screwy*
Slartibartfast
2005-02-03, 09:32
Tyckte det var sjukt roligt! :thumbup:
Vic_1981
2005-02-03, 11:31
Nyström har en riktigt bra fysik som du säger. Även hans bisittare i fotbollskväll, Wernersson, sitter inne med en helt okej fysik. Dock så lämpar sig hans fysik mer för AF medans Nyström och Ulfbåge lutar mer åt byggning.
en bild på somaliabarn hahaha vikken fysik hoho, mja så jefla bra var det inte, e de så kul så man riktigt gråter när man skrattar? :)
no1fitness
2005-02-05, 04:26
:laugh:
Bra tråd ! :thumbup:
Tjena!
Jag har hört att du går på diet nu i vår.. Det känns nu skönt att veta vilken fysik du eftersträvar. *popcorn*
Det roliga är att man ska bli lika tränad som mannen i bilden?
Fatalist
2005-02-05, 16:28
Hahahahaa :laugh:
Det finns minst 20 personer här som är dubbelt så grova som Mats Nyström
Okej? Räkna upp dom då? *bs*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.