Visa fullständig version : En Sidechest för bedömning
Övade lite posing igår kväll efter cardion, detta är min sidechest.
Ingen pump alls på bilderna, togs efter cardion så kanske lite på benen.
Något jag behöver ändra på poserings tekniken tycker ni?
Är över 190 cm lång, och väger in på blygsamma 97 kg :em: Nyss fyllda 18 år.
Men deffar som sagt, kan nog behövas hähä!
Herkulez
2005-01-31, 12:16
bröst, ben vader och biceps ser riktigt bra ut, ser ut som att du behöver fläska på med mer triceps och baksida axlar
:thumbup:
Bra bröst och ben. Välbalanserad fysik.
Edit: Glömde säga att lite mer axlar inte skulle skada.
tack!!
Jo det är precis som ni säger. Triceps släpar lite, baksida axlar också!
Axlarna i övrigt är iaf godkända enligt mej, men jag ligger fortfarande på ett stadium där jag behöver mer massa....Tycker jag själv iaf!:)
Sen när jag fått in dom andra Bästa-fysiken poserna kommer jag ta kort på dom med o lägga upp här. Sidechest är den jag övat mest på senaste tiden, därför tog jag kort för bedömning.
Ser poserings tekniken OK ut tycker ni??
Slartibartfast
2005-01-31, 15:51
Tycker det ser riktigt bra ut! :thumbup:
King Grub
2005-01-31, 15:53
Du står under rätt lampa, ser jag. :D
Ser lika bra ut som i verkligheten! :thumbup:
bra bra ben henry :tummeuppåt
bra bröst, bra armar.
det är ju som vissa säger i trollskogen: vissa bygger bröst snabbare än axlar och tvärtom..
det kommer
Slartibartfast
2005-01-31, 16:30
Tänk er att mot den väggen har Grub lutat sig. Han har tränat i den smithen och svettats på det golvet.
Det är som att se bilder från Graceland.
Slartibartfast: Tackar!! Joo, visst fan har Grubben svettats där!:D Precis till höger om kameran står den legendariska tramp maskinen som han jämt kör på, haha!!!
Grubben: Jo visst fan kör man med rätt ljus!:D Tack!
Jense: Tack så mycket! Joo, brösten är bättre än mina axlar, men kämpar o sliter mycket med mina axlar nu!
Är det någon som har någon kommentar om poseringen, eller är den bra tycker ni?? Jag kanske borde skjuta fram den bakre axlen lite?
Tack för alla komentarer! Ger mycket extra motivation faktiskt, vilket jag behöver i denna deff...
mystic[-_-]
2005-01-31, 17:56
Ser riktigt stabilt ut! Skulle väll vara mer triceps och baksida axlar men det har redan sagts. Poseringen tänker jag inte ge mig på :)
Du måste även visa höjden på låret och vaden på ett bra sätt i side-chest.
-Räta ut det bakre låret. Stå på hela foten. Flytta in det främre låret mot det andra ( låret ). Spänn låret mot golvet så du får upp höjden på ytterlåret. Tryck vaden.
Bröstkorgen och axlarna ser bra ut. Tryck sidan på magen också.
lyckegard
2005-01-31, 21:26
Glöm inte att du måste le på alla poseringar! ;)
Sverker: Tackar!! Jag ska tänka på det du skrev när jag övar mer på denna pose.
Killer: Thx mate, hur går deffen för dej då??
Lyckegard: Haha, jag gör jämt cp miner när jag poserar, därför jag oftast klipper bort ansiktet. Men jag ska börja dra Schlierkamph leénden på varje bild nu framöver!:D
håller med dom andra, ser bra ut, kanske lite mer baksida axlar och självklart triceps, det kan iofs vara biceps som är för stor :P (för stor biceps finns iofs inte.)
angående att le så använd ett gammalt trick, häftapparat :D
Mitt amatörmässiga intryck är att din kropp är väldigt symmetrisk.
Kör på, om du inte vill ha kvar din kropp så är jag villig att ta över den :p
Baan: Tack! njae, det är nog biceps kontra triceps som är lite dåligt. Alltså biceps är för stor i jämförelse med triceps. Men det jobbas stenhårt på det!:D
Hultman: Thx, min kropp är inte till salu....:D
Baan: Tack! njae, det är nog biceps kontra triceps som är lite dåligt. Alltså biceps är för stor i jämförelse med triceps. Men det jobbas stenhårt på det!:D
Hultman: Thx, min kropp är inte till salu....:D
jo det var det jag menade, fast kanske var lite oklar där. sen kan man se det såhär istälet för att säga att biceps är för stor relativt till triceps, triceps är alldeles för liten :D
man ska ju se frammåt inte bakåt ;)
Tänk er att mot den väggen har Grub lutat sig. Han har tränat i den smithen och svettats på det golvet.
Det är som att se bilder från Graceland.
:laugh: Hoho, verkligen!
jo det var det jag menade, fast kanske var lite oklar där. sen kan man se det såhär istälet för att säga att biceps är för stor relativt till triceps, triceps är alldeles för liten :D
man ska ju se frammåt inte bakåt ;)
Nej så kan man inte se det!:D Biceps är för stor, därmed basta! :devil: :D
låter bättre än att man säger att någonting är för litet, hihi!
men det är nog sant iof att triceps är lite för små på mig..men det är en av musklegrupperna jag jobbar mest på nu faktiskt!
Mvh
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.