handdator

Visa fullständig version : Konstig blick för MD(wannabegay)

AnimalGen
2005-01-30, 10:47
Köpte nya nummret av MD igår med lille feta Ronnie Coleman på omslaget. Han står med ryggen åt kamra, posekallingarna uppdragna i springan. När jag la fram tidningen på kassan fick jag den konstigaste blick någonsin, killen trodde säkert att det var en bögtidning.
Är det någon anna som har köp nummret och fått "blickar"?

mini_Arnold
2005-01-30, 10:51
:D
sugen på att köpa bara för att se om nån tittar konstigt på mig, men sen å andra sidan så gör dem alltid det..

ölobrännvin
2005-01-30, 11:14
:D
sugen på att köpa bara för att se om nån tittar konstigt på mig, men sen å andra sidan så gör dem alltid det..
Be nån tjej lägga lite ögonskugga på dej innan du köper den så gör alla här samma sak och startar en låtsas böguppror.

Runda Grodan
2005-01-30, 11:26
Är det den här du menar? I sådana fall tror jag nog att försäljaren förstod att det var en byggartidning du köpte.

Pdaddy
2005-01-30, 11:34
Hahahahha Fyyfaan va grymmt.

Eller så blev kassören chockad över den muskelösa Coleman han fick se.

M

Runda Grodan
2005-01-30, 11:40
Varför köper du MD? Vad är det du gillar med den tidningen? Tävlingsreportagen är bra tycker jag samt även artiklarna i början (de som illustreras av en massa tecknade gubbar) men sedan känns det som om resten av tidningen är lite fånig. En massa om droger och spökskrivna stycken från professionella bodybuilders. Och Greg Valentinos kolumn förstår jag inte alls.

Ironman däremot tycker jag är en väldigt bra tidning.

MAXX
2005-01-30, 11:44
Varför köper du MD? Vad är det du gillar med den tidningen? Tävlingsreportagen är bra tycker jag samt även artiklarna i början (de som illustreras av en massa tecknade gubbar) men sedan känns det som om resten av tidningen är lite fånig. En massa om droger och spökskrivna stycken från professionella bodybuilders. Och Greg Valentinos kolumn förstår jag inte alls.

Vad är det som är spökskrivet? Kolumnerna där proffsen svarar på frågor? För mig ser dom väldigt personligt skrivna ut, inte alls spökskrivna..

Runda Grodan
2005-01-30, 11:57
Vad är det som är spökskrivet? Kolumnerna där proffsen svarar på frågor? För mig ser dom väldigt personligt skrivna ut, inte alls spökskrivna..
En del ska tydligen vara spökskrivet, lite svårt att veta vad bara. Lee Priests armträningsartikel i ett nummer var spökskriven enligt honom själv (postar på Getbig). Proffskolumnerna verkar vara rätt personliga ,som du skriver. Det var kanske jag som tog i lite när jag skrev.

mystic[-_-]
2005-01-30, 12:27
gregs kolumn är bäst :hbang:

MAXX
2005-01-30, 12:56
']gregs kolumn är bäst :hbang:
Inte bäst kanske men.. Garvar alltid ihjäl mig när jag läser hans spalt. Så jäkla skön humor :D

zam
2005-01-30, 12:59
LOL man får ju förstå att för en som inte är det minsta intresserad av träning kan det te sig lite underligt att en kille köper en tidning med det omslaget. :D

AnimalGen
2005-01-30, 14:29

Mest för kolumerna från Mat DuVall och Jay Cutler, jag gillar träningsrepotatgen, bilderna är jävlig snygga(tagna av en svensk), Body/B&K använder sig av de repotagen.

Var köper du IronMan? Jag kan inte hitta en enda affär i HBG som säljer dom?

MAXX
2005-01-30, 14:43
Mest för kolumerna från Mat DuVall och Jay Cutler, jag gillar träningsrepotatgen, bilderna är jävlig snygga(tagna av en svensk), Body/B&K använder sig av de repotagen.

Var köper du IronMan? Jag kan inte hitta en enda affär i HBG som säljer dom?
Jay Cutler skriver väl inte för MD? Han är signad för Flex..

Taurus
2005-01-30, 14:47
Det där är den fulaste röven jag sett nånsin! Fanns en fulare bild från olympia 200x där han särade på benen rätt rejält och där var röven ännu fulare! :laugh:

AnimalGen
2005-01-30, 15:15
Jay Cutler skriver väl inte för MD? Han är signad för Flex..

Nej, han skriver åt MD längre, det är nån annan snubbe som skriver, de går igenom hur han äter och tränar, ungefär som en repris på de repotag han har varit med i innan.

Herkulez
2005-01-30, 15:34
Det där är den fulaste röven jag sett nånsin! Fanns en fulare bild från olympia 200x där han särade på benen rätt rejält och där var röven ännu fulare! :laugh:
ja du får väl helt enkelt hitta en bild på nån annan medelålders mans gluteus att runka till :thumbup:

King Grub
2005-01-30, 15:36
Det är väl allmänt känt att spökskriveri av "staff-writers" är en vanligt förekommande företeelse? Och det gäller inte på något sätt bara byggartidskrifter.

AnimalGen
2005-01-30, 15:37
Här har vi en killen(Herkulez) i min smak, hade jag postat det hade jag blivit banned.

izarul
2005-05-24, 14:29
Få se om din röv är snyggare då :laugh:

AnimalGen
2005-05-24, 14:54
Hur fan har du hittat denna tråd?