Visa fullständig version : VARNING! En standard ätardag!
Jag och CroCop styr upp en äkta amerikansk klassiker!
Hamburgare med bacon,tacosås,dressing,cheddarost,kesup,sallad och tomat
Tillbehör:Pommes med dressing och Bearneasesås.
Dryck:Cola och Pripps :cool:
Dessert: Chilinötter och Sourcream and Cheese chips :hbang:
uppdateringar kommer senare ikväll *popcorn*
Hoppas ingen blir sur :thefinger
Kimpaa & CroCop
mini_Arnold
2005-01-28, 19:07
Álkisen med ölen liknar arnold i yngre dar :D
Herkulez
2005-01-28, 19:08
hardcore :hbang:
ölobrännvin
2005-01-28, 19:08
Det ser gott ut ha det så fint och glöm inte att dricka öl eller nåt till det där. *yourock*
mystic[-_-]
2005-01-28, 19:10
Borde käkat något sånt istället för kebab, aja nästa gång :eating:
Rockhard
2005-01-28, 19:17
Å porr på tv'n :hbang: hade så kul! *popcorn*
spacedog
2005-01-28, 19:19
Rejäla biffar det där. I burgarna alltså... ;)
Karl_alfred
2005-01-28, 19:22
Å porr på tv'n :hbang: hade så kul! *popcorn*
Paradise Hotel är de ju *screwy*
mystic[-_-]
2005-01-28, 19:26
Paradise Hotel är de ju *screwy*
Man ser det man vill :hbang:
henke1001
2005-01-28, 19:30
De där hamburgarna såg riktigt vidrigt goda ut! :eating: :eating: *flex*
En liten update på kvällsfikat :D
En liten update på kvällsfikat :D
mums bara massa god saker
Matte_Maiden
2005-01-28, 20:16
Kim, grymma trapz! Dock tycker jag att det är lite klent med käk... Var är kebaben och pizzan? Markus ser rätt klen ut också. *flex*
Karl_alfred
2005-01-28, 20:18
']Man ser det man vill :hbang:
Japp, ser till och med att det är Olinda på skärmen *rolleyes*
bara 2 burgare var :confused:
bara 2 burgare var :confused:
jaja vill se hur du klarar två 175g hamburgare med alla tillbehör ;)
jaja vill se hur du klarar två 175g hamburgare med alla tillbehör ;)
Det är väl inte svårt?
Härligt grabbar så ska det se ut! :hbang: , behövs riktiga slafsardagar för bygga muskler! *popcorn*
internethjälten
2005-01-29, 01:02
...ser ju för faen ut som en av mina deitdagar ju !!!
Kim, grymma trapz! Dock tycker jag att det är lite klent med käk... Var är kebaben och pizzan? Markus ser rätt klen ut också. *flex*
Jag dietar ju :/ Sugen på bänktävling? ;) Shit asså vad mätt man e nu, kommer kunna leva på detta i veckor :P
jag åt en falukorv och ett halvt paket snabbmakaroner, en påse chips, 2 bärs, 2 bitar lasagne, en fryspizza, 2 falskor cola en skål hunungspuffar med mjölk och en kanna kaffe idag..går inte upp ngt nämnvärt i vikt av det :D så ni får nog ösa på med lite mer mat nästa gång om det ska kvallificeras :D
jag åt en falukorv och ett halvt paket snabbmakaroner, en påse chips, 2 bärs, 2 bitar lasagne, en fryspizza, 2 falskor cola en skål hunungspuffar med mjölk och en kanna kaffe idag..går inte upp ngt nämnvärt i vikt av det :D så ni får nog ösa på med lite mer mat nästa gång om det ska kvallificeras :D
Just you wait!!! nästa gång blir det MYCKET VÄRRE!!! ;)
Just you wait!!! nästa gång blir det MYCKET VÄRRE!!! ;)
va det en undermedveten utmaning? :D tagen!
Mmm en äkta ätardag :hbang: Nu gör du mig riktigt sugen på chips och cola ju!
Matte_Maiden
2005-01-29, 12:05
Jag dietar ju :/ Sugen på bänktävling? ;) Shit asså vad mätt man e nu, kommer kunna leva på detta i veckor :P
Nej, då inser ju jag att jag är ännu klenare. :D
va det en undermedveten utmaning? :D tagen!
Deal! :D
Überbiffen
2005-01-30, 06:44
http://www.bigpimpin.org/DSCN0242.JPG
mini_Arnold
2005-01-30, 08:42
Breakfast no 1! :thumbup:
Så sweet! den där biffen såg riktigt läcker ut! *popcorn*
Burgarna såg riktigt goda ut, blir att åka ner till ICA och handla lite hamburgerbiffar starx, börjar tröttna lite på nötfärsen nu.
Förslag på något gott burgarkött som innehåller mycket protein och inte allt för mycket fett?
Burgarna såg riktigt goda ut, blir att åka ner till ICA och handla lite hamburgerbiffar starx, börjar tröttna lite på nötfärsen nu.
Förslag på något gott burgarkött som innehåller mycket protein och inte allt för mycket fett?
Är det ätardag skiter man i det :P men annars är Älg riktigt gott att göra burgare av!
Inte ätardag :)
Förslag på något annat kött, vill minnas att jag inte var så imponerad av älgkött.
Nä aså kör på älgköttet det är de béste!
TheSQUAT
2005-01-30, 14:17
Helvittes va hungrig jag blev nu!
Älg..håller med! Blir bra burgare på älgfärs :thumbup:
Helvittes va hungrig jag blev nu!
Älg..håller med! Blir bra burgare på älgfärs :thumbup:
Haha men du deffar så de blir inga hamburgare för dig förns på lördag va? ;)
TheSQUAT
2005-01-30, 14:37
Haha men du deffar så de blir inga hamburgare för dig förns på lördag va? ;)
Har väl hållit kosten i rätt så strama tyglar i snart 3 veckor nu. Har inte haft nån ätardag än men kommer ha en första på fredag el lördag. Börjar redan bygga upp suget :D
Har väl hållit kosten i rätt så strama tyglar i snart 3 veckor nu. Har inte haft nån ätardag än men kommer ha en första på fredag el lördag. Börjar redan bygga upp suget :D
Haha helt rätt, måste ju ha nått att längta till *popcorn* Blir cardio ikväll på gymmet måttligt sugen men vad gör man, får hoppas det är nåt bra på teven samtidigt :P
TheSQUAT
2005-01-30, 14:45
Haha helt rätt, måste ju ha nått att längta till *popcorn* Blir cardio ikväll på gymmet måttligt sugen men vad gör man, får hoppas det är nåt bra på teven samtidigt :P
själv ska jag troligen iväg mot kvällskvisten och känna om korsryggen/knät pallar ett benpass.
själv ska jag troligen iväg mot kvällskvisten och känna om korsryggen/knät pallar ett benpass.
Allright men kör förnuftigt nu, kollat lite i journalen och det är inga lätta vikter du huserar med! :hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.