Visa fullständig version : ont i handleden
Chrasher
2005-01-28, 15:02
jag kör tungt på hantel (20kg) med jag får så in i ***** ont i handleden och allt under 20 kg är för lätt .
Chrasher
2005-01-28, 15:17
glömde kanske nämna att jag ville ha lösning på problemet *popcorn*
Johan1986
2005-01-28, 15:23
Träna underarmar och handleder om du inte redan gör det? Och kanske prova köra med tejp eller handledslindor när du kör den övning som gör ont.
Det var då en snabb beskrivning, du glömde säga övning :D
Jag gissar att det är biceps? Har/ har haft exakt samma problem isf. Det som hjälpte för mig var lindor och liniment sen bara träna igenom det, bara hantelövningar. Iofs började jag med Grippers för kanske en månad sen, har nästan försvunnit sen dess, innan började det t.o.m. märkas i vardagslivet. så kanske grippers kan va nåt?
jag kör tungt på hantel (20kg) med jag får så in i ***** ont i handleden och allt under 20 kg är för lätt .
Har haft samma problem. Jag har varit känslig för köld också, så jag började vara noggran att alltid ha handskar på mig då det var kallt. Då har det blivit bättre. Får jag ont så lindar jag handleden, då jag inte tränar också, så brukar det gå över. Då jag kör underarmar är jag väldigt noggran att inte köra för tungt utan försöker ta ut mig genom att hitta kontakt med muskeln, annars får jag ont efteråt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.