Visa fullständig version : RobinsonJerry
TrasMannen
2005-01-28, 10:58
Nån som såg Robinson förut?
Nån mer än mig som irriterade mig över honom?
Skitsamma, läste nån ointressant artikel om honom i aftonbladet och fick se denna bild.
Han har tydligen inga kläder själv, och måste sno sin flickväns toppas?
Inte mycket bröst att visa heller för den delen *flex*
Det roliga är att alla går såhär på krogen i innerstaden (nästan)
jag tycker bara en sak. PINSAMT
En till sak. dom killarna som oftast går klädd i sådana toppar har oftast överdrivet stor biceps, men inga triceps eller bröst eller nånting annat.
Rätt pinsamt att du startar en tråd om det också!
Låt folk ha på sig vad dom vill, även om jag aldrig skulle sätta på mig en sådan tröja.
TrasMannen
2005-01-28, 11:07
hehe
Spela roll. jag är ruggigt irriterad, glömde frukosten hemma. Ich bin grinig!
Sen kollar man på aftonbladet å får se det dära *peka*
jerry hade spöat dig :D haha
edit: wtf, kolla hennes frisyr. tycker de tär mer uppmärksammande än jerys tröja
TrasMannen
2005-01-28, 11:15
jerry hade spöat dig :D haha
edit: wtf, kolla hennes frisyr. tycker de tär mer uppmärksammande än jerys tröja
Visst, men jag gillar inte fiske, så det är ingen risk.
Sant, hennes frisyr är hårresande :laugh:
Bigbulka
2005-01-28, 11:27
:bow:
pellepedal
2005-01-28, 11:28
Jag tycker Jerry är en rätt patetisk person över huvudtaget.
Ja den grabben har inte mycket innanför pannbenet.
Metal_boy_
2005-01-28, 12:04
i tv tyckte jag att han framstod som en extra iq-befriad dockunörd, men samtidigt var han ärlig och hymlade inte med pakter m.m Hade han ingen kompis i närheten va han inte så kartig som annars. Han var irriterande samtidigt som det va roligt att han va med och va helt annorlunda i sitt sätt än andra.
i tv tyckte jag att han framstod som en extra iq-befriad dockunörd, men samtidigt var han ärlig och hymlade inte med pakter m.m Hade han ingen kompis i närheten va han inte så kartig som annars. Han var irriterande samtidigt som det va roligt att han va med och va helt annorlunda i sitt sätt än andra.
inte för att jag det , men efter att ha snackat med honom så tyckte jag det verkade som om han hade pakt med alla :D
Metal_boy_
2005-01-28, 12:07
synd för honom att ha en flickvän som bara ser bra ut när hon är sminkad, såg ju ut som ett spöke på ön gämfört mot finalprogrammen då hon helt plötsligt va piffad och brun m.m
Han var ju störtskön! Blev helt psykad när han fick sitta ensam på ön höhöhö! :thumbup:
Metal_boy_
2005-01-28, 12:10
och ja man har så klart inget smink på en ö och bryr sig om utseendet men hon va modell och va extrem olik sig senare
Metal_boy_
2005-01-28, 12:11
inte för att jag det , men efter att ha snackat med honom så tyckte jag det verkade som om han hade pakt med alla :D
hehe jo han hade nog pakt med alla, men jag undrar hur många han uteslöt sen :D
Är det bara jag som kommer att tänka på "Den där Mary" när man ser hennes hår? :D
hehe jo han hade nog pakt med alla, men jag undrar hur många han uteslöt sen :D
alla såklart :D
Metal_boy_
2005-01-28, 12:14
Är det bara jag som kommer att tänka på "Den där Mary" när man ser hennes hår? :D
haha satsen i luggen! Nej du är nog inte den enda :D
Han var en nöt!Samt mobbare.Dessutom var han en riktigt dålig förlorare, haha,.
Kommentar: Fan vi ska ****** dom i röven.
Rätt moget ;)
hmmmm jerry.... skrattade i flera dagar åt hans utbrott efter någon tävling där han sa något i stil med att han skulle rövknulla alla i det andra laget elelr så :D
nä men det är ganska uppenbart att killen hoppade av 5an eller 6an.. för att jobba ;)
Metal_boy_
2005-01-28, 12:15
alla såklart :D
Inte mer än rätt, det är ju ett spel.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.