Visa fullständig version : Beställt från Usa!
Har under åren några ggr beställt kosttillskott från Usa, en gång har det kommit fram.Jag beställde och betalde för tre veckor sen och har fortfarande inte fått det! *grr* Nu är det slut med sånt! Är det någon som varit med om samma sak? *grr27*
Jag har beställt en viktväst från USA. 40pound väst för 1830kr, efter massor mail fram och tillbaka fick jag ett svar efter 6 veckor att det är slut och fick tillbaka pengar efter ytterligare en månad.
en gång?? hur många gånger har du beställt? inte från samma ställe då antar jag?
har inte beställt själv men läst lite på olika ställen där de beställer, problemfritt verkar det som, enda negativa grejjen som brukar kommenteras är att det disskuteras huruvuida det är samma grejjer i paketen som här i sverige, samt att du kan åka på skatt i tullen..
men kul o höra om ngn som har erfarenhet av det... :confused:
Här (http://www.kolozzeum.com/) finns en jäkligt bra webshop. :thumbup:
//Jörgen
en gång?? hur många gånger har du beställt? inte från samma ställe då antar jag?
har inte beställt själv men läst lite på olika ställen där de beställer, problemfritt verkar det som, enda negativa grejjen som brukar kommenteras är att det disskuteras huruvuida det är samma grejjer i paketen som här i sverige, samt att du kan åka på skatt i tullen..
men kul o höra om ngn som har erfarenhet av det... :confused:
Har pratat med några andra som råkat illa ut men då har dom trott att sidan var från Sverige men sedan har det visat sig att den var någon annanstans ifrån tex Usa! Jag är extra försiktig med sidor med .com :devil:
Har pratat med några andra som råkat illa ut men då har dom trott att sidan var från Sverige men sedan har det visat sig att den var någon annanstans ifrån tex Usa! Jag är extra försiktig med sidor med .com :devil:
Tex kolozzeum.com :D
Tex kolozzeum.com :D
Nej nej! Jag menar sidor som utger sig för att vara ifrån Sverige, sedan när man söker kontakt med dom finns dom inte,eller rättare sagt går inte att få tag på angående frågor etc etc *rolleyes*
Shit ba, supplements from the States är ju bara da bomb! *flex* Prepare to gain, säger jag bara!
Shit ba, supplements from the States är ju bara da bomb! *flex* Prepare to gain, säger jag bara!
Que! :confused:
Nej nej! Jag menar sidor som utger sig för att vara ifrån Sverige, sedan när man söker kontakt med dom finns dom inte,eller rättare sagt går inte att få tag på angående frågor etc etc *rolleyes*
jo sånt är drygt.. själv försöker jag numer alltid hålla mig till större ställen när jag beställer just för man inte kan lita på en del.. beställde tex en mp3 spelare från ett mindre företag som hade lägst pris på produkten enlig pricerunner, fick jag produkten?? nej, inget svar på mina mail heller förrän efter mail nummer 7 där jag påpekade att jag har kvar deras orderbekräftelse och kvittot på pengaröverföring samt ett par vittnen från när affären gjordes över nätet och skulle sätta dit asen..
Då fick jag mail dagen efter om att deras mail varit ur funktion och de skulle betala dagen efter, vilket gjordes.. dessa bedragare :devil:
Que! :confused:
Ursäkta, jag blev besatt av Zone för en stund. Men är det inte så att USA-grejor är bra? Jag ökade fett i somras iaf på amerikanska bars.
Har under åren några ggr beställt kosttillskott från Usa, en gång har det kommit fram.Jag beställde och betalde för tre veckor sen och har fortfarande inte fått det! *grr* Nu är det slut med sånt! Är det någon som varit med om samma sak? *grr27*
Man får lite skylla sig själv om man ska gå över ån för att hämta vatten...
kosttillskott från USA kan innehålla otillåtna medel. :MrT:
Har inte beställt kosttillskott från usa, men en mängd andra saker..
Och jag har alltid fått det jag beställt, och i hyfsad tid..
Så att ge upp guldgruvan i väst är väl lite att ta i..
Se bara till att de du dealer med är reko!
Varför skulle tillskotten i amerika vara innehålla otillåtna grejer?
Ett amerikanskt märke som även säljs här har exakt samma grejer i dom. För övrigt är det olagligt med anabola i statera, ephedrin och pro-hormoner.
Vad gör sakerna från USA så pass mycket bättre att det är värt allt besvär att beställa därifrån när det finns massor av olika kostillskott i sverige?
Vad gör sakerna från USA så pass mycket bättre att det är värt allt besvär att beställa därifrån när det finns massor av olika kostillskott i sverige?
De som beställer köper ofta märken som kommer från USA men som blir mycket dyrare i Sverige, jämfört med märken från Sverige så är det ingen skillnad i pris när man väl får hem det och som tråden visar så är det kanske inte så lätt om något blir fel.
Jag har köpt tillskott ifrån USA , tyvärr fastnade det i svenska tullen :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.