Visa fullständig version : Killer - två och en halv vecka in i dieten
Tjena! Dieten har börjat inför bästa fysiken. Hade lite att göra så jag tog några bilder. Vikten ligger kring 90 kg, startade på 92. Hoppas att dom flesta som har anmält sig till tävlingen ställer upp.
Imponerande att man kan se markeringar i ryggen, trots relativt hög bf-procent. :)
Du blir nog farlig i fototävlingen ska du se! :thumbup:
Imponerande att man kan se markeringar i ryggen, trots relativt hög bf-procent. :)
Du blir nog farlig i fototävlingen ska du se! :thumbup:
Det var ju uppmuntrande ord. Ska dock till att jag tappar några bf % :)
Det var ju uppmuntrande ord. Ska dock till att jag tappar några bf % :)
Vad har du för stats, Killer?
HookersUnited
2005-01-27, 22:50
Ryggen ser giftig ut :thumbup:
Vad har du för stats, Killer?
Jadå, bra fråga :D Får väl kolla
182 lång
90 kg tung
Tränat i 6-7 år kanske
Biceps: 43 cm
Bröst: 120 cm
Mage: 90 cm
Lår: 65 cm.
Ryggen ser giftig ut :thumbup:
Tack! Det är den som jag är minst missnöjd med
grym rygg!!! :hbang: bra vidd!
The_RobRoy
2005-01-28, 00:34
Riktigt köttigt *flex*
Men axlarna skulle kunna va lite köttigare tycker jag..
Slartibartfast
2005-01-28, 10:40
Jadå, bra fråga :D Får väl kolla
182 lång
90 kg tung
Tränat i 6-7 år kanske
Biceps: 43 cm
Bröst: 120 cm
Mage: 90 cm
Lår: 65 cm.
Typ samma stats som mig! :thumbup:
Länk (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=36133) om du är intresserad. Jag ligger på ungefär 95 kg nu, men i övrigt har vi samma stats. Du har tränat lite längre också.
Ska bli intressant att se hur du hårdnar till :thumbup:
Har du stenkoll på kosten eller kör du lite som du känner för?
schysst rygg som du själv säger :) bröstmusklerna kan man knappt se av kroppsbehårigen, inte för att vara taskig men så är det :D dom verkar inte dåliga men lite svårt att bedömma så. Sen lite svårt raka bort dte iofs då får du nästan raka bort allt *screwy*
men det jag skule klaga på är benen.. mer volym! *flex*
Typ samma stats som mig! :thumbup:
Länk (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=36133) om du är intresserad. Jag ligger på ungefär 95 kg nu, men i övrigt har vi samma stats. Du har tränat lite längre också.
Ska bli intressant att se hur du hårdnar till :thumbup:
Har du stenkoll på kosten eller kör du lite som du känner för?
Såg ju ganska bitigt ut :thumbup:
Angående kosten så försöker jag att begränsa kolhydraterna till förmiddagen och efter träningen. Försöker hålla ett högt protein intag. En fuskdag per vecka.
schysst rygg som du själv säger :) bröstmusklerna kan man knappt se av kroppsbehårigen, inte för att vara taskig men så är det :D dom verkar inte dåliga men lite svårt att bedömma så. Sen lite svårt raka bort dte iofs då får du nästan raka bort allt *screwy*
men det jag skule klaga på är benen.. mer volym! *flex*
Är mycket väl medveten om mina små ben. Jobbar hårt på förbättring. Mycket kroppshår tyder på hög testo produktion :hbang:
The_RobRoy
2005-01-28, 14:27
Är mycket väl medveten om mina små ben. Jobbar hårt på förbättring. Mycket kroppshår tyder på hög testo produktion :hbang:
Var det inte mycket längre ringfiner än pekfinger som va hög testo produktion? :) Va nog lite hård med dina axlar, men mer baksida typ :)
Matte_Maiden
2005-01-28, 18:02
Schysst fysik! Kommer bli ännu bättre efter deffen! Riktigt snyggt i min mening. :)
Var det inte mycket längre ringfiner än pekfinger som va hög testo produktion? :) Va nog lite hård med dina axlar, men mer baksida typ :)
Har också hört den där om fingrarna. Det är bara hoppas att det stämmer.
Schysst fysik! Kommer bli ännu bättre efter deffen! Riktigt snyggt i min mening. :)
Tack, tack!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.