Logga in

Visa fullständig version : TV-shop

Chandler
2005-01-27, 11:04
Nyss hemkommen från min morgonpromenad rullade Tv-shop i bakgrunden medan jag åt min frukost.. Som omväxling ( *rolleyes* ) gjordes det reklam för nån "SuperDuper-Ultra Magic Ab Swing". De otroliga utlovade resultaten avlöste varandra i en aldrig sinande ström; resultat efter 3 ggr's användning, från 97cm midja till 80 på 6 veckor, etc etc. Det som fick mig att vakna till var att man utan motivering fick skicka tillbaka maskinen kostnadsfritt, om utlovade resultat inte infann sig! Om (eftersom :D ) den inte funkar borde ju nästan alla returneras, så hur kan det då löna sig? :confused:

Snälla, stoppa mig från att köpa en! :D
(Jag städar nästan aldrig, men har varit ytterst nära att köpa magiska städredskap från tv-shop... :D )

Halldin
2005-01-27, 11:11
Det ska göras inom 30 dagar, och de flesta orkar inte bry sig. Det går väl på en hundring att skicka tillbaka skräpet, så det lönar väl sig knappt i en del fall.

"Not sold in stores, because it's a piece of shit".

Semiramis
2005-01-27, 11:21
Var finns alla dessa människor som fått nya figurer från redskap från TV-shop? Jag har i alla fall inte träffat någon. Vid fikat på jobbet en gång gick vi laget runt och berättade om alla saker vi köpt som inte fungerade eller fungerade men ändå inte var som man tänkt sig och det blev en diger lista.

Beträffande reutrrätten så tror jag att det är ett ganska säkert erbjudande, dels är det ganska bökigt att skicka tillbaka grejerna, dels käns det nog litet pinsamt att gå på det, dessutom misstänker jag att de flesta som köper produkterna inte använder dem mer än någon gång och därför kanske tror att någon gång ska de komma till heders.

PS. Själv slängde jag ut någon konstig sorts situpbräda som var sådär 10 år gammal härförleden. Lyckades aldrig begripa hur den funkade..

mmartin
2005-01-27, 13:10
har ni inte sett den nya maskinen "magic bullet"??

verkar seriöst vara rätt mäktig liten blender :D

Zipic
2005-01-27, 16:55
Hehe, såg också på det häromdagen. :D
Blev så jävla förbannad när nån kille som var väldigt muskulös stod där och höll på med den. Som dem lurar folk! Riktigt skitsnack att han skulle ha fått den kroppen med hjälp av deras jäkla ABnånting;)

Men men, för en medelsvensson som aldrig tränar annars är det kanske inget fel med en sådan. Om man nu bara är ute efter att hålla sig i form :)

MEGA_MAN
2005-01-27, 17:28
Enda Tv-shop grejen(kopt på ruusta men samma "skit" jag kopt som verkligen funkade var en sån där elektronisk träningsgrej.

Har gjort förfesterna till dubbelt så roliga :D

Garnax
2005-01-27, 17:51
Roligast är dock när en vältränad man med fina armar, stora bröst, snygg mage och vältränad rygg kommer och visar hur han såg ut innan han började med denna magmaskin och sen någon månad senare såg han ut som han gjorde nu.

Så tydligen är inte bara ab swings bra för magen, tydligen kan man få riktigt snygga muskler över hela kroppen...

Magic bullet håller jag med om att den verkar rätt bra. Att den är stark nog att pressa morotsjuice är lovande.

Men det är ekonomiskt att alltid vara mycket mycket mycket skeptisk till allt som sälja på tv-shop...eller tvins som det heter nu...

mmartin
2005-01-27, 21:01
Roligast är dock när en vältränad man med fina armar, stora bröst, snygg mage och vältränad rygg kommer och visar hur han såg ut innan han började med denna magmaskin och sen någon månad senare såg han ut som han gjorde nu.

Så tydligen är inte bara ab swings bra för magen, tydligen kan man få riktigt snygga muskler över hela kroppen...

Magic bullet håller jag med om att den verkar rätt bra. Att den är stark nog att pressa morotsjuice är lovande.

Men det är ekonomiskt att alltid vara mycket mycket mycket skeptisk till allt som sälja på tv-shop...eller tvins som det heter nu...

vill ni veta en hemlis??

jag bestälde en magic bullet... :em:

:D

Jonny_88
2005-01-27, 22:23
vill ni veta en hemlis??

jag bestälde en magic bullet... :em:

:D
Haha! Kan du berätta hur bra den var då?

MEGA_MAN - Det där med den där elektroniska träningsgrej, fungerade den verkligen är det något att ha? Det är ju ändå inte så dyrt... http://www.rusta.se/category.asp?category_id=151

mmartin
2005-01-27, 22:30
Haha! Kan du berätta hur bra den var då?

he he inte kommit än! beställde den i måndags och skulle ta ca 1-3 veckor! rätt dålig väntetid tycker jag, så det börjar negativt.. :D

återkommer med produkten... :D

Prankie
2005-01-27, 22:35
Funderar på beställa en NU-Wave oven, laga frysta mat i en micro liknande grej. 399spänn och fraktfritt just nu. Är det nån som har den? :)

EDIT: Nu har jag beställt en, värsta fall slänger jag 437kr i sjön.

Slartibartfast
2005-01-28, 10:17
Jag skulle vilja ha en Magic Bullet!

Chandler
2005-01-28, 11:47
Svag som alltid.. :em:

Jag har också sett den reklamen (magic bullet)! Men jag ska vänta på feedback från en opartisk kolozzeummare. :thumbup:

Slartibartfast
2005-01-28, 11:53
MEGA_MAN - Det där med den där elektroniska träningsgrej, fungerade den verkligen är det något att ha? Det är ju ändå inte så dyrt... http://www.rusta.se/category.asp?category_id=151

Fastnade för den här:
http://www.rusta.se/images/products/86401026_m.jpg
"Massageapparat som stimulerar blodcirkulationen och ger lindring till trötta, ömma muskler." YEAH RIGHT! Det är ju PRECIS det den är till för. :D

mmartin
2005-01-28, 14:37
japp, hoppas på att få magic bullet om en vecka och då kommer en egen tråd om magic bullet att läggas ut med kommentar och rescension! :D

Dock hade det varit kul att få en likadan angående special grill/micron som prankie beställt... ;)

Semiramis
2005-01-28, 15:43
japp, hoppas på att få magic bullet om en vecka och då kommer en egen tråd om magic bullet att läggas ut med kommentar och rescension! :D

Dock hade det varit kul att få en likadan angående special grill/micron som prankie beställt... ;)

En speciell tråd med feed-back på TV-shops produkter skulle nog spara en och annan krona för fattiga Kolo-medlemma.

fintelligens
2005-01-28, 21:09
Fastnade för den här:
http://www.rusta.se/images/products/86401026_m.jpg
"Massageapparat som stimulerar blodcirkulationen och ger lindring till trötta, ömma muskler." YEAH RIGHT! Det är ju PRECIS det den är till för. :D

Sån har jag, riktigt skön att massera ryggen med :)