Visa fullständig version : En ryggbild!
Här kommer en ryggbild.. Det är första gången jag "posar" faktikst :) . får väl se det som en bra erfarenhet. Har styrketränat seriöst i ca 10 månader, äter ganska bra faktiskt och mkt. Är en sen 87a (fyllde 17 i slutet av dec), och är 184 cm lång. Väger 79 kg :cryout: . Jag är tacksam för all kritik .
http://frip.dk/goraan/rygg.JPG
Mvh n1tro !
Ser ok ut..mera Trapz kanske? fortsätt bygga:hbang:
Edit: ruggigt lika stats...är också sen 87:a (23:e Nov) Samma längd och vikt *flex*
hehe :D vi kanske slutar upp lika stora också nåndag? :hbang: tack för kritiken man, jo trapsen och vingarna är ngt jag jobbar på... ! har i princip inga traps ;/ försöker bygga vidare...
hehe :D vi kanske slutar upp lika stora också nåndag? :hbang: tack för kritiken man, jo trapsen och vingarna är ngt jag jobbar på... ! har i princip inga traps ;/ försöker bygga vidare...
vem vet :D
man ser att det finns nått :thumbup: men ät i mängder(rätt) och träna tungt :eating: :whipped:
lycka till
Ja, går väl inte mer än att hålla med.
DOCK:
Uppenbarligen (castro, adrenaline mfl) så går det att bygga sjukt mycket mer muskler på ett år så testa att ändra dina rutiner och läs på mer om näringsfysiologi om du inte redan kan det mesta.
kan en del , men tack i alla fall ;) försöker läsa det mesta som finns... här på kolo lär man sig en del också :D
rememberence
2005-01-27, 16:10
sjukt lik min rygg om jag får säga det...kanske lite större armar..lats..och traps...annars skulle jag tro att det var min =/ :)
fler bilder? benbilder? helkroppsbilder? bilder på framsidan?
hmm här är en i alla fall, vettifan vad jag ska kalla den.
http://frip.dk/goraan/njae.JPG
får inte till posen riktigt, har en del som jag skulle kunna visa upp, men det gäller att få till det bra...
inte så mycket klaga på fast mer massa såklart :) för den vikten ser det ju rätt så symmetriskt ut vad jag kan avgöra fast lite småtaskig bild att dra några slutsatser från egentligen. Trapzen kanske kan överleva med lite mer träning :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.