Logga in

Visa fullständig version : Kärleksglädje

nordlander
2005-01-25, 19:02
Någon som fattar varför det är så viktigt för vissa personer att visa att dom har en flickvän/pojkvän? Helvete så less jag börjar bli. *screwy*

mangemani
2005-01-25, 19:04
skryta?
visa att dom är nått utav nån konstig wierd anledning?

nordlander
2005-01-25, 19:06
Har snackat med en tjejkompis som verkligen lever genom sin kille och hon är så nöjd och allt handlar om honom och dom har det så perfekt...bla bla bla..och dom har ändå varit ihop 8 månader

CroCop
2005-01-25, 19:07
Som fan! hatar verkligen alla fjortisar som sitter och säger hur mkt dom älskar sina pojkvänner (som dom varit ihop med högst två veckor).

Baan
2005-01-25, 19:07
har en polare som är lika jobbig, jag är så djävla ointresserad egentligen och säger det men ändå ska han berätta allt om deras relation, ointressanta grejer som dom har gjort och även grejer om deras sexliv jag inte bryr mig om att veta. Jag förstår att han är kär (å galen hheh) men för fan det underlättar ingeting ändå.

det är väl bara stå ut.. verkar itne hjälpa säga till heller (iaf inte märkvärt).

mangemani
2005-01-25, 19:09
undra just vad sånna där människor vill/försöker bevisa *screwy*
dom är nöjd med sin partner,ok,fine,leave it as it is.

nordlander
2005-01-25, 19:09
Att kalla ensamma människor för singlar är som att rulla bajs i strösocker och kalla det chokladbollar.....

Det känns som dom bara vill säga "Hahahah fan va sämst du är som inte har nån flickvän/pojkvän"...... *rolleyes* åh nej vad sårad jag känner mig. :thumbup:

emmzan
2005-01-25, 19:10
Måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän och jag vill ge honom en puss! :love:

/Moderatoremmzan jäklas

nordlander
2005-01-25, 19:12
Seriöst så får man stå ut med sån där skit...på communitys, forum. Vardagslivet. JAG HAR FAN FÅTT SMS DÄR FOLK SKRIVER TYP "Åhhh du ska bara vet hur mysigt jag och whatshesface har haft ikväll"

Yankeee
2005-01-25, 19:13
Det är väl som vanligt, om något verkligen ÄR bra, så behöver man inte påpeka det.

nordlander
2005-01-25, 19:14
Det där har jag faktiskt också tänkt på. Kan det vara nåt slags sätt att intala sig själv att det verkligen är bra?

Tina
2005-01-25, 19:16
Måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän och jag vill ge honom en puss! :love:

/Moderatoremmzan jäklas

Doh :D Du han före! ... ;)

EDIT: Min pojkvän är rätt underbar han me.. *uppdate*

mini_Arnold
2005-01-25, 19:16
Det är väl inte värre än att höra hur ens tjejkompis liv rasar samman när hennes kille dumpat henne, efter att ha varit tillsammans i 2 veckor :D

Bitch, you're sick!

nordlander
2005-01-25, 19:20

"Vem bryr sig om 200 år? Jag är en pinne"

CroCop
2005-01-25, 19:23
Eller hur mycket hon älskar honom efter 2 dagar tillsammans. Lika mycket som du älskade din förra pojkvän som du blev dumpad av i fredags eller? HELVETE!!

nordlander
2005-01-25, 19:24
Eller hur mycket hon älskar honom efter 2 dagar tillsammans. Lika mycket som du älskade din förra pojkvän som du blev dumpad av i fredags eller? HELVETE!!

uhm...du börjar nästan bli lite skrämmande personlig.... ;)

CroCop
2005-01-25, 19:26
Om det vore så väl..

Tina
2005-01-25, 19:38
"Vem bryr sig om 200 år? Jag är en pinne"

Taoism? :) ..

O förlåt för inlägget.. är bara på humör för o retas idag. Håller med er annars :love:

nordlander
2005-01-25, 19:41
Taoism? :) ..

O förlåt för inlägget.. är bara på humör för o retas idag. Håller med er annars :love:

Haha näe det är lungt...tyckte bara "vem bryr sig om 200 år" funkade så bra på det du skrev :)

Tina
2005-01-25, 19:43
Det passar in på det mesta när det gäller mig... *flex*

nordlander
2005-01-25, 19:49
Det passar in på det mesta när det gäller mig... *flex*

Skojade om det där med kille också?? :naughty:

haha näe nu ska jag inte va sån....

Spinkot
2005-01-25, 19:55
Eh ni är bara tjuriga gamla gubbar/testofyllda porrmissbrukande machokillar

Tina
2005-01-25, 19:55
:angel: ...

Ni då killar, pratar ni om hur otroligt fin er flickvän är :)?

Spinkot
2005-01-25, 19:56

Ni då killar, pratar ni om hur otroligt fin en flickvän är :)?

Ja

Semiramis
2005-01-25, 20:04
Det är ju ändå trevligare än alla som ständigt klagar på sin partner. Och sen blir väldigt stötta när man efter att i tjugo minuter fått höra hur hopplöst besvärlig, tråkig, snål och dålig i sängen han/hon är säger dumpa. Men det kanske är ett vanligare fenomen när man kommer upp en bit i åldrarna.

z_bumbi
2005-01-25, 20:05

/Moderatoremmzan jäklas

Goosssigooos. :D

Jag kan hålla med om att när man var femte minut får höra hur underbart allt är så börjar i alla fall jag kanske undra lite.

Jense
2005-01-25, 20:10
att säga det rakt ut.. varför? men okej, jag går med på det. men att bara snacka om sin respektive är ju helt sjukt. det är som aids. flygande aids.

Allan
2005-01-25, 20:22
Det är ju ändå trevligare än alla som ständigt klagar på sin partner. Och sen blir väldigt stötta när man efter att i tjugo minuter fått höra hur hopplöst besvärlig, tråkig, snål och dålig i sängen han/hon är säger dumpa.

WORD!!!!

allan

Herkulez
2005-01-25, 20:35
. det är som aids. flygande aids.
*screwy*

s_himself
2005-01-25, 20:43
Det är ju ändå trevligare än alla som ständigt klagar på sin partner. Och sen blir väldigt stötta när man efter att i tjugo minuter fått höra hur hopplöst besvärlig, tråkig, snål och dålig i sängen han/hon är säger dumpa.

haha, känner igen det där såååå himmla väl!

nordlander
2005-01-25, 21:02
Det är ju ändå trevligare än alla som ständigt klagar på sin partner. Och sen blir väldigt stötta när man efter att i tjugo minuter fått höra hur hopplöst besvärlig, tråkig, snål och dålig i sängen han/hon är säger dumpa. Men det kanske är ett vanligare fenomen när man kommer upp en bit i åldrarna.

"Jag får snacka skit om min mama....inte du!"

Slartibartfast
2005-01-26, 08:36

Var det du som var ihop med King Grub?

Oatmeal
2005-01-26, 09:02

Ni då killar, pratar ni om hur otroligt fin er flickvän är :)?
Nej Nej Nej, det är ju onödigt :D

High1ander
2005-01-26, 09:50
Vadå om ni får känslan av att de smetar in kärleken i era nyllen, HÄMNAS!

Säg nå taskigt: "jaja, men du vet hur din förra kille/tjej bara dumpa dig för du var så ful, din nya kanske gör samma sak?"

eller när det väl tar slut: "Stackars dig som hade världens bästa pojk/flickvän men sabba det", för att kanske ge en pik att han/hon kanske inte var bäst som de alltid ska säga när de är kära...

eller när kärleksparet håller på "Hahha, vad lustigt det är den 10e personen det här året du säger du älskar mest på hela jorden och som du tycker är bäst".

Men det är ju bara som de verkligen vill jävlas med en man ska göra så mot...

Annars får man väl ta och ha lite hjärna och fatta, folk blir kära och galna.

Sen får man väl också vara glad för sina kompisar, lägg ner denna jantelagen nu.

Personligen så folk gulla hur mycket de vill. Bara för jag kanske inte gillar det så tänker jag inte låta andras glädje förstöras bara för jag inte är perfekt. Inte deras fel om jag inte har flickvän för tillfället, eller?

Slayerized
2005-01-26, 14:00
En annan jobbigt kategori är de som ständigt och jämt ska tjata om sina föredettingar. Jag menar då de som klagar på sina ex och tycker att de gjorde världens misstag som var tillsammans med dem överhuvudtaget, men likförbannat pratar om personen 18 gånger i halvtimmen.

B-jay
2005-01-26, 14:08
Det är bara att inse att brudar=problem.

Dom längre förhållande jag haft har slutat med att man mår så jävla dåligt att det tar ett halvår att hitta sig själv igen.
Snacka om att tjejer kan manipulera oss killar.

Jag inte med ord beskriva hur mycket jag trivs med att vara singel just nu.
Man kan göra vad man vill, när man vill.
man slipper en massa tjat hela tiden.
Man slipper hår i badrumssilen
Man slipper kolla på Cityakuten, ridsport och 43:e upplagan av bachelor på tv.

Helt enkelt helt underbart! :devil:

Slayerized
2005-01-26, 14:18
Det är bara att inse att brudar=problem.

Inte alls. Vissa personer (inte bara brudar) är bara jobbiga och i behov av bekräftelse. Brudar är skitbra.

nordlander
2005-01-26, 14:21
Inte alls. Vissa personer (inte bara brudar) är bara jobbiga och i behov av bekräftelse. Brudar är skitbra.

Mamma är en bra brud... :thumbup:

Castro
2005-01-26, 14:28

Haha! :D

Matte_Maiden
2005-01-26, 14:28
Haha! :D

Off-topic:
Welcome back! *flex*

B-jay
2005-01-26, 14:59

Jo det kan jag ju iofs hålla med om, men brukar inte kalla morsan brud! ;)

*Flash*
2005-01-26, 16:35
Men ni har ju glömt några kategorier
1). ´Dom kärlektskranka singlarna som hela tiden gnäller om att dom vill ha pojk/flickvän
2). Dom som är väldigt intresserade av en viss person och hela tiden pratar om den (fast dom oftast med största sannolikhet ändå inte kommer få till något med personen ifråga).
och sen 3). Dom som är en blandning av ovanstående två.

:D

nordlander
2005-01-26, 20:10
Att gnälla om att man vill ha flickvän tycker jag är okej i vissa lägen. Har polare som verkligen förtjänar en tjej men bara träffar idioter.

nordlander
2005-01-26, 20:14
Jo det kan jag ju iofs hålla med om, men brukar inte kalla morsan brud! ;)

Du har inte sett min morsa.....grrrr *flex*

B-jay
2005-01-26, 20:32
Du har inte sett min morsa.....grrrr *flex*

Bildbevis tack! *innocent*

nordlander
2005-01-26, 21:46
Bildbevis tack! *innocent*

nej du...jag vill ha kvar min maaama :p

ErikWrestlingFreaket
2005-01-26, 22:32
Äsh, ni är alla bara avis.

Brukar inte snacka så mycket om dom, kanske drar något skämt ibland, men på precis samma sätt gör jag om alla polarna, också.

När någon börjar prata så ska man införa ett samtal med sin hand, forma den som ett ansikte och börja tala.

Efter en kort stund slutar dom alltid tjattra om sin kille/flicka, och fundera/fråga vad man gör.

/Tricklev

Hades
2005-01-26, 22:38
Tycker det som är mest störigt är tjejer som måste påpeka att de har pojkvän eftersom de tror att man automatiskt är intresserad av dem annars. När man bara snackar rent allmänt med nån brud så kommer ofta meningen "jo, min pojkvän [vad-som-helst-som-inte-har-så-mycket-med-ämnet-att-göra]".

nordlander
2005-01-26, 22:39
Tycker det som är mest störigt är tjejer som måste påpeka att de har pojkvän eftersom de tror att man automatiskt är intresserad av dem annars. När man bara snackar rent allmänt med nån brud så kommer ofta meningen "jo, min pojkvän [vad-som-helst-som-inte-har-så-mycket-med-ämnet-att-göra]".

det där är fan det värsta som finns...förståeligt iofs då det finns killar som raggar på allt som rör sig men man kan ju fan inte snacka med nån på krogen utan att dom tror man vill ha ponani... *screwy*

mangemani
2005-01-26, 22:42
och fundera/fråga vad man gör.

lite offtopic nu:

där har man världens iq befriaste fråga,"vad gör du"....vad tror dom att man gör?ligger nere på gymmet och pumpar?borstar tänderna?forskar efter ett medel mot cancer?tar körkortet?
irriterande.

jaja,sorry,kunde inte låt bli.

Hades
2005-01-26, 22:55
där har man världens iq befriaste fråga
:laugh:

Sorry, kunde inte låta bli :D

nordlander
2005-01-26, 22:56
Vad är "världens mest iq befriade..."

mangemani
2005-01-26, 23:03
tänk så förstår du.

Metal_boy_
2005-01-26, 23:06
Någon som fattar varför det är så viktigt för vissa personer att visa att dom har en flickvän/pojkvän? Helvete så less jag börjar bli. *screwy*

Antingen så är din tjejkompis kåt i dig, eller så har hon det inte så bra som det låter.

CroCop
2005-01-26, 23:06
Vad är "världens mest iq befriade..."
Att orka..

nordlander
2005-01-26, 23:07
Att orka..

Humorn är på topp märker jag *grr27* ;)

nordlander
2005-01-26, 23:08
Antingen så är din tjejkompis kåt i dig, eller så har hon det inte så bra som det låter.

Jag vet fan inte...man vill ju som inte heller säga att man blir less på höra om henne "underbara" förhållande varje dag. Finns roligare saker att prata om

CroCop
2005-01-26, 23:09
Menar ju det... ;)

joak1m
2005-01-26, 23:42
det där är fan det värsta som finns...förståeligt iofs då det finns killar som raggar på allt som rör sig men man kan ju fan inte snacka med nån på krogen utan att dom tror man vill ha ponani... *screwy*
varför skulle man annars prata med tjejer på krogen :confused:

nordlander
2005-01-27, 00:11
varför skulle man annars prata med tjejer på krogen :confused:

Varför skulle man annars prata med tjejer överhuvudtaget egentligen?

Slartibartfast
2005-01-27, 08:56
Men ni har ju glömt några kategorier
1). ´Dom kärlektskranka singlarna som hela tiden gnäller om att dom vill ha pojk/flickvän
2). Dom som är väldigt intresserade av en viss person och hela tiden pratar om den (fast dom oftast med största sannolikhet ändå inte kommer få till något med personen ifråga).
och sen 3). Dom som är en blandning av ovanstående två.

:D

Dom hatar jag! :furious:

X-Change
2005-01-27, 13:14
Hahaha! Det där är jag så jävla less på!
Men värst är ju när man är med en kompis och hans tjej och allt man hör är.. "men älskling!...kom nu älskling!!" och så upprepas allt x antal gånger.

Låt folk vara kära, men det suger så totalt att umgås med personer som lever i en fantasivärld med evig kärlek a la amerikanska såpoperor! *grr27*

Sen när de inte kan lämna varandra för 2 sec och liknande.. ja jense har fanemej rätt - "Det är flygande aids!" *screwy*

nordlander
2005-02-14, 18:02
Ohhh ....Ironin är på topp.....han gjorde slut med henne. :bow:

Fatalist
2005-02-14, 18:57

Dålig självkänsla