Visa fullständig version : Plastskelett köpes
obesogen
2005-01-25, 15:13
Jag är i behov av ett plastskelett för mina anatomistudier. Någon som har ett till salu eller vet vart man kan köpa ett?
King Grub
2005-01-25, 15:16
http://www.lawena.se/katalog/anatomi_modeller.html
Nya saker, så det är säkert dyrt.
Pm:a Arne, han har koll på det tror jag! :D
Markus H
2005-01-25, 15:35
Creapy att ha ett skelett ståendes hemma...
Creapy att ha ett skelett ståendes hemma...
Creepy med en person som är rädd för ett plastskelett. ;)
obesogen
2005-01-25, 18:15
http://www.lawena.se/katalog/anatomi_modeller.html
Nya saker, så det är säkert dyrt.
omg ja det var det. Man vill ju ha ett komplett skelett nu när jag köpt anatomi-böcker för 1500 spänn *screwy* svider i studentkassan. Någon som vet vart man kan få tag i ett begagnat?
omg ja det var det. Man vill ju ha ett komplett skelett nu när jag köpt anatomi-böcker för 1500 spänn *screwy* svider i studentkassan. Någon som vet vart man kan få tag i ett begagnat?
Jag ska leta bland mina gamla länkar, jag är nästan säker på att jag hade någon sida där som hade mindre skelett, jag vet inte riktigt om de är tillräckligt detaljerade för det du ska ha dem till men i alla fall.
Pm:a Arne, han har koll på det tror jag! :D
Har inte Arne en egen konserverad människa hemma som han kan ta fram och showa med, visa bilder på här på kollo och impa på brudarna med?
The Somberlain
2005-01-25, 18:19
Tror fan inte jag vågar skriva vad jag tänkte ;)
Beg, Gravgården?
Off topic: jag har 3 rävskelett hemma (omonterade) om det av intresse! :) Tog jäkla tid att få rent dem minst sagt och jag har inte orkat förfärdiga något än (ligger i fina små lådor). Visst ja, har ett älgskulderblad samt lite rörben från älgkalv också liggandes ! :D *screwy*
Har inte Arne en egen konserverad människa hemma som han kan ta fram och showa med, visa bilder på här på kollo och impa på brudarna med?
Hmm.... skulle inte tro det...
Btw: Trevlig attityd du har.
Själv har jag ett kranium (äkta) fast inget plastskelett. Vi kan köpa dem för runt 3000 kr tror jag. Så det är inte billigt.
Hmm.... skulle inte tro det...
Btw: Trevlig attityd du har.
CAT FIGHT. *slap*
Jag är i behov av ett plastskelett för mina anatomistudier. Någon som har ett till salu eller vet vart man kan köpa ett?Annonsera i lokalpressen:
Bruksdator och skelett köpes
Gärna barebone.
ölobrännvin
2005-01-25, 19:37
Du kan ju sno ett dom brukar finnas på skolor till exempel, fast det funkar bara om du är tjuv.. nej annonsera tycker jag nog lycka till !
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.