Visa fullständig version : Bilder från söndags passet / TT
Jaha!
Då var det dags att slänga upp ett par bilder från dagens gympass.
Tänk på att jag bara tränat styrketräning seriöst i snart 6 månader, så knäck mig inte grabbar :), Tacksam för fiina svar!
MVH TT
(Följande länkar gäller)
http://hem.bredband.net/zalulus/booz1.JPG http://hem.bredband.net/zalulus/booz2.JPG http://hem.bredband.net/zalulus/booz3.JPG http://hem.bredband.net/zalulus/booz4.JPG http://hem.bredband.net/zalulus/booz5.JPG
5 - för bilderna.
4st på samma del av en arm och 1 på baksidan av samma arm?
Edit: bilderna var stoora, såg bara ena armen först.. men faktum kvarstår det går ju inte se någonting av dina bilder?
Varför klagar du på att du vill bli av med fett!?
Men du, det hade nog räckt med en bild på din mage :D
5 - för bilderna.
4st på samma del av en arm och 1 på baksidan av samma arm?
Man ser ju ingenting av dina bilder?
Aldrig posat förr så, man ser ingenting? Joodå det tycker jag nog..
Trodde jag skulle få se lite mäktiga bilder när du plågas i benpressen eller något ;)
Ser väl bra ut. Men för i helvete! Hur kan du tänka på att deffa? ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTTT!
Jag är betydligt fetare än dig och min f.d tycker att jag är för hård. Börja äta och träna tills du gråter istället.
Varför klagar du på att du vill bli av med fett!?
Precis! Man ser ju nästan julgranen i ryggen.
Annars, av det man kunde se, var det en bra grund. *flex*
Ser väl bra ut. Men för i helvete! Hur kan du tänka på att deffa? ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTTT!
Jag är betydligt fetare än dig och min f.d tycker att jag är för hård. Börja äta och träna tills du gråter istället.
Tjena Menigar, Heheh okej jo jag äter ju som en häst :)
MVH TT
Btw, har du bilder?
Tjena Menigar, Heheh okej jo jag äter ju som en häst :)
MVH TT
Btw, har du bilder?
Nej, inga bilder. Har knappt tränat det sen juni-juli så det finns inget att visa upp. Men! Jag ska skicka upp lite "före-bilder" innan jag börjar träna igen, om jag hittar en kamera förstås.
Nej, inga bilder. Har knappt tränat det sen juni-juli så det finns inget att visa upp. Men! Jag ska skicka upp lite "före-bilder" innan jag börjar träna igen, om jag hittar en kamera förstås.
Låter bra, träna hårt!
Nå, fler kommentarer? Vad är bra? mindre bra??
MVH TT
mini_Arnold
2005-01-23, 22:59
Jag är liten och klen så ta bara åt dig om du känner för det men jag tycker:
mer axlar, biceps, rygg och så benbilder tack
diggar frissan och underkläderna
Låter bra, träna hårt!
Nå, fler kommentarer? Vad är bra? mindre bra??
MVH TT
Mer massa helt enkelt, ingen idé att prioritera något i det här läget.
Kör på bara och börja äta ordentligt!
Jag är liten och klen så ta bara åt dig om du känner för det men jag tycker:
mer axlar, biceps, rygg och så benbilder tack
diggar frissan och underkläderna
Okej, vad är bra med än frissan? :em: Heheh
MVH TT
Mer massa helt enkelt, ingen idé att prioritera något i det här läget.
Kör på bara och börja äta ordentligt!
Okej, jag pumpar på och äter mkt.
Tack!
MVH TT
Vadå gymbilder *grr* *bs*
Faan vi vill se gymbilder inga magposer *slap*
M
Vadå gymbilder *grr* *bs*
Faan vi vill se gymbilder inga magposer *slap*
M
Heheh okej det får bli nästa gång, vad tycktes? *screwy*
MVH TT
Heheh okej det får bli nästa gång, vad tycktes? *screwy*
MVH TT
jovars ruterna e ju ok..
M
Du har en väldigt bra ram att bygga på, det syns att du kommer att få en symetrisk fysik när du lägger på dig mer massa. Du behöver inte prioritera något speciellt, lägg fokus på basövningar och muskelgrupperna, ben, rygg, bröst och axlar. Grymma magmuskler!
Kör hårt!
Du har en väldigt bra ram att bygga på, det syns att du kommer att få en symetrisk fysik när du lägger på dig mer massa. Du behöver inte prioritera något speciellt, lägg fokus på basövningar och muskelgrupperna, ben, rygg, bröst och axlar. Grymma magmuskler!
Kör hårt!
Okej! Tackar så mycket för kommentarerna, Tipsen!
Yes jag pumpar på :thumbup:
MVH TT
så det är så pomm fritt mannen ser ut...
SOm alla andra har sagt , hur f*n kan du bry dig om att deffa?
Ät allt du får tag på och pumpa ! ! !
Tja, ser ut som omklädningsrummet i simhallen i Sollentuna, eller?
Tror det blir mycket lättare att bedöma och ge konstruktiv kritik om du tar bilder i de s.k. obligatorisk poserna som t.ex. Dubbel bicce fram och bak, lats-spread, sidechest. Dessutom tyckar jag att det är roligare att se och jämföra. Info om de obligatoriska finns i "stickyn" längst upp i det här del-forumet.
Tja, ser ut som omklädningsrummet i simhallen i Sollentuna, eller?
Tror det blir mycket lättare att bedöma och ge konstruktiv kritik om du tar bilder i de s.k. obligatorisk poserna som t.ex. Dubbel bicce fram och bak, lats-spread, sidechest. Dessutom tyckar jag att det är roligare att se och jämföra. Info om de obligatoriska finns i "stickyn" längst upp i det här del-forumet.
Tjena, japp det är i sollentuna simhall,
Ska tänka på det till nästa pose!
MVH TT
bicep_wannabe
2005-01-24, 21:19
Ät tills du är på gränsen att spy.. vänta 5 minuter och att upp resten.. Om du är orolig för vikten så får du väl deffa för badsäsongen men tycker du ska bulka upp lite.. :) Annars är det väl bra.. men som de andra sa, vill se några bilder där man ser ren smärta :) Äkta gymbilder..
Matte_Maiden
2005-01-24, 22:23
Din deff/fett-noja är fan värre än min, då är det illa! :D
Ät och kör hårt, sikta mot stjärnorna och landa högt!
Din deff/fett-noja är fan värre än min, då är det illa! :D
Ät och kör hårt, sikta mot stjärnorna och landa högt!
Tjena Matte!
Heheh jo vad gör man inte för Beach :cool:
Vad tyckte du om bilderna? :em:
MVH TT
Matte_Maiden
2005-01-24, 22:48
Tjena Matte!
Heheh jo vad gör man inte för Beach :cool:
Vad tyckte du om bilderna? :em:
MVH TT
Det såg fint ut! :) Mycket bra för att bara tränat 6 månader! Lägg på 5 kg muskler och det kommer vara en biff av dig! Lägg på 15 kg till så är det riktigt grymt. Om ett par år är du där! Kör hårt.
Symmetrin känns helt okej ändå, inget är för stort eller för litet. Gillade dina trapz, vilket måste räknas som ett plus. :)
Det såg fint ut! :) Mycket bra för att bara tränat 6 månader! Lägg på 5 kg muskler och det kommer vara en biff av dig! Lägg på 15 kg till så är det riktigt grymt. Om ett par år är du där! Kör hårt.
Symmetrin känns helt okej ändå, inget är för stort eller för litet. Gillade dina trapz, vilket måste räknas som ett plus. :)
Tackar så mycket Matte, kör hårt du med ! :thumbup:
MVH TT
Matte_Maiden
2005-01-24, 23:25
Tackar så mycket Matte, kör hårt du med ! :thumbup:
MVH TT
No problem! Of course I will! ;)
Ett tillägg; Såg nu att du endast tränat i ett halvår, ville bara säga att det ser väldigt bra ut med tanke på det..
Ett tillägg; Såg nu att du endast tränat i ett halvår, ville bara säga att det ser väldigt bra ut med tanke på det..
Tackar så mycket :D
MVH TT
Slartibartfast
2005-01-25, 16:04
Förminska bildjävlarna!
Laddade en tiondel av första bilden sen sket jag i det.
Förminska bildjävlarna!
Aha, för mig blev dem perfekta direkt
MVH TT
Hur länge har du tränat totalt?
Eller har du bara tränat i 6månader totalt?
Förminska bildjävlarna!
Du missade inget, han ser ut som en mer deffad och muskulös Brad Pitt i Troja.
Hur länge har du tränat totalt?
Eller har du bara tränat i 6månader totalt?
Ehm jag satte min fot på ett gym för kanske 1.5 år sedan, men seriöst (4-6ggr / vecka) har det blivit senaste 5-6 månaderna.
MVH TT
Du missade inget, han ser ut som en mer deffad och muskulös Brad Pitt i Troja.
hahahah
Mer tips? :D
Trevlig helg på alla om inte annat :thumbup:
MVH TT
Tycker ni man kan vara med i Fototävlingen?
Eller är det ingen mening??
MVH TT
MVH TT
Klart du kan vara med, det handlar ju inte om att vinna. Du får ju toppenbra bedömning av din fysik och hintar om vad du skall piska mera.
King Grub
2005-01-30, 18:10
MVH TT
Visst är det mening, men då får det bli nästa år, eftersom sista anmälningsdatum för årets tävling har varit.
Visst är det mening, men då får det bli nästa år, eftersom sista anmälningsdatum för årets tävling har varit.
Okej, då tänkte jag höra om Lucia Pokalen 2005.
En kompis ska vara med hörde jag, finns det någon amatör klass
man skulle kunna vara med i eller hur funkar det?
MVH TT
Klart du kan vara med, det handlar ju inte om att vinna. Du får ju toppenbra bedömning av din fysik och hintar om vad du skall piska mera.
Låter sant!!!
MVH TT
Okej, då tänkte jag höra om Lucia Pokalen 2005.
En kompis ska vara med hörde jag, finns det någon amatör klass
man skulle kunna vara med i eller hur funkar det?
MVH TT
*rolleyes* ööö, Då får du jobba på utav i H vette om du skall kunna komma in på lucia 2005, kanske 2007 eller 2008 :thumbup:
M
PS visst kan du ställa upp nu, men kolla hur dina konkurenter ser ut så förstår du va ja menar... Inget illa menat
Kolla här http://www.bk-sportsmag.se/bodybuilding/index.htm
Lucia är inte längre att betrakta som en nybörjartävling. Jag vill inte ge några fingervisningar om hur "bra"man ska vara för att vara med och tävla men kolla in de tävlande i vår BästaFysiken förra året....Där har du en riktig nybörjartävling. Och ingen som var med där skulle tänka sig att ställa upp i Lucia så där rakt av.
allan
*rolleyes* ööö, Då får du jobba på utav i H vette om du skall kunna komma in på lucia 2005, kanske 2007 eller 2008 :thumbup:
M
PS visst kan du ställa upp nu, men kolla hur dina konkurenter ser ut så förstår du va ja menar... Inget illa menat
Okej, nej nej jag förstår att det inte var illa menat, jag förstår absolut!
Yes yes, man kämpar ju på *flex*
MVH TT
Slartibartfast
2005-01-30, 19:32
Lucia?? Va faen, satsa på Olympia istället. :thumbup:
Lucia?? Va faen, satsa på Olympia istället. :thumbup:
Heheh, precis, skulle vara kul att se bilder på de som kom typ sist på Lucia?
Hur pass grova de är liksom. Länk någon?
MVH TT
johnnytex
2005-01-30, 21:18
Heheh, precis, skulle vara kul att se bilder på de som kom typ sist på Lucia?
Hur pass grova de är liksom. Länk någon?
MVH TT
Alltså, skulle bara vilja säga dig att kanppast någon här kommer sätta foten på Olympia tävlingar (ej publik då ;) ). Lucia är kanske dock ett realistiskt mål - i framtiden.
Alltså, skulle bara vilja säga dig att kanppast någon här kommer sätta foten på Olympia tävlingar (ej publik då ;) ). Lucia är kanske dock ett realistiskt mål - i framtiden.
Det har jag aldrig påstått? Det var inte jag som tog upp Olympia, jag pratar om Lucia.
MVH TT
johnnytex
2005-01-31, 16:03
Det har jag aldrig påstått? Det var inte jag som tog upp Olympia, jag pratar om Lucia.
MVH TT
Okey, my bad, tolkade det fel antagligen *kissass*
Youngster
2005-01-31, 17:37
I den hallen ser till och med jag bra ut. :bow:
Rudbeck?
I den hallen ser till och med jag bra ut. :bow:
Rudbeck?
I den hallen ser till och med jag bra ut ? *rolleyes* .
Ja precis, tränar du där?
MVH TT
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.