Visa fullständig version : Greg Valentino: "I don't take Synthol" !!!
pellepedal
2005-01-23, 15:26
Greg Valentino: everyone accuses me of Synthol. I don't take Synthol.
Hela intervjun:
http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=211hate
King Grub
2005-01-23, 15:32
Vadå? Det är väl klart att han inte använder Synthol? Han har ju gudabenådade gener. Snyggt är det också. :bow:
Så där säjer alla nybörjare, klart han inte tar sythol, käka din gröt o träna hårt så ska du se att du också får sådär stora biceps en vacker dag :thumbup:
Herkulez
2005-01-23, 15:37
ja han påstår ju själv att han sightinjectar bara men det betvivlar jag starkt på. Säkert jättekul och snäll kille men jag tycker synd om han som gjort så mot sin kropp =(
pellepedal
2005-01-23, 15:39
Han hade ju rätt shysst fysik innan han började olja...
fast om han såg ut som på den bilden när han var 20.. ren.. tror själv inte det, inte ens nära till ren. Kan vara avundsjuka som talar iofs :P men nä .. :P
Tycker att han verkar fullständigt blåst. Det skrämmer mig mer än det han gör med sin kropp.
Jag tror inte han tar synthol. Det är det inte många som gör längre.
Däremot så siteinjectar han säkerligen annat som är effektivare och i
LITE större mängder än andra byggare. Om man nu kan klassa killen som en sådan.
Den kroppen..bläää. Hur fan kan han ens påstå att han inte tar Synthol?! :laugh: .
Den kroppen..bläää. Hur fan kan han ens påstå att han inte tar Synthol?! :laugh: .
Därför att synthol inte används speciellt frekvent längre såklart. Däremot kör han andra oljor som alla kan se. Men om någon frågar, "tar du synthol?" så kan han förmodligen med gott samvete säga nej.
Därför att synthol inte används speciellt frekvent längre såklart. Däremot kör han andra oljor som alla kan se. Men om någon frågar, "tar du synthol?" så kan han förmodligen med gott samvete säga nej.
är inte så insatt i det så jag ber om ursäkt *kissass*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.