Visa fullständig version : Vad drömde ni om ikväll?
hobbitar
2005-01-23, 10:49
Jag drömde att jag tränade med Ronnie Coleman!! Vi körde mest bänkpress, jag var nästan lika stark som han!
s_himself
2005-01-23, 10:56
Hahahaha jag vet inte ens om jag vågar berätta om min dröm.. Det hände SJUKA saker, drömt typ samma dröm 2 dagar i rad, fast det har varit fortsättning på drömmen jag drömde natten innan *screwy*
Jag kan berätta så mycket som att det va krig i sverige. (detta är en mycket liten del av allt.. det sjuka vågar jag inte berätta om) *screwy* *screwy*
Jag drömde att jag tränade med Ronnie Coleman!! Vi körde mest bänkpress, jag var nästan lika stark som han!
Inatt, inget. Igår hade jag däremot en "lucid" dröm, gick runt i simhallen i Veddige och muppade mig. *screwy*
ölobrännvin
2005-01-23, 11:02
Jag drömde att jag och en till skulle ta livet av oss för att vi var varulvar och vi stod och diskuterade hur vi skulle göra, hoppa från en hög byggnad eller hänga oss men till slut så sköt jag mej i huvet, det kändes lite vemodigt.... fast jag dog inte eftersom jag var en varulv såklart. Kan ju tillägga att jag så en amerikansk varulv i london igår kväll !
fintelligens
2005-01-23, 11:05
Drömde förra natten att jag blev nerslagen av ett gäng, sen gick jag och hämtade en motorsåg och sågade dom i bitar.. haha
hobbitar
2005-01-23, 11:06
Drömde förra natten att jag blev nerslagen av ett gäng, sen gick jag och hämtade en motorsåg och sågade dom i bitar.. haha
hehe låter härligt! :D
Fultjack
2005-01-23, 11:21
drömt mardrömmar 2 nätter i rad nu, minns inte vad dom handlade om dock *grr*
Jag drömde att jag fick så långt hår att bara mina läppar syntes. *screwy*
Drömde rätt sjuka saker idag, har ingen lust o berätta det värsta. :)
Men en grej var rätt läskig, drömde att jag åkte tåg och hela tåget eploderade, men jag han kasta mig ut för fönstret och överlevde. Sen var jag helt plöstligt i lumpen, och på uppställningen när jag skulle gå upp i givakt så kunde jag inte, utan tappade balansen hela tiden, och då skulle vi alla gå ner på på knästående och dansa cossak(stavning?)-dans. *screwy*
Först drömde jag att jag stod vid ett blackjackbord på en krog någonstans och kikade lite när folk spelade. Sen kom det en stor kille i kostym och skrek "NAAAARC" och började undersöka alla. Men jag gick därifrån eftersom jag inte spelade (??). Han sprang efter mig och bad efter ID och frågade lite. Jag gav honom körkortet men han kände inte igen mig på bilden, men lät mig gå. När jag gick haffade han mig i armen och slet tillbaka mitt kreditkort och började lukta på det. Som om han letade efter knark (haha) och jag typ sa till honom, "fan va onödigt, jävligt dåligt att stå här och showa och låtsas som om jag har hållt på med det där". Jag var allmänt sne att han skulle stå där och visa för alla att han letade efter det där hos mig. Så jag förklarade vilken fin kille jag var ;)
Del två kommer jag bara ihåg en kort sekvens ur, dock väldigt klart. En snubbe jag ser och tjötar med på gymmet ofta lägger sig för att köra hantelpress. Men i handen har han ett paket Skördeglädje. Med det i handen säger han, 8 kilo, light weight! Jag frågar varför i helvete han kör med det? Han svarar att alla hantlar var upptagna så "vafan ska man göra?". Han kör en arm i taget med brödpaketet och det ramlar ut en trasig halv skiva bröd på golvet. Där slutar drömmen.
Kära spåmän och spågummor, vad betyder detta, haha ;)
Fangface
2005-01-23, 11:43
Har tyvärr inte lyckats somna än.... :furious:
Kanske drömmer nå´t fint senare idag...
jag drömde att det kom hem en tjej genom utedörren, så sommnade hon i min säng direkt. sedan så drömde jag att när jag vaknade så låg min bästa polare också i sängen ^^ helt konstigt
jag drömmer i princip aldrig något jag kommer ihåg.
King Grub
2005-01-23, 13:14
Vad drömde ni om ikväll?
Det kan jag svara på först i morgon.
Natten till i dag drömde jag däremot något om att jag var tillbaka i högstadiet och min bror dök upp och sade att jag hade fuskat på en skrivning. *screwy*
Är det bara jag som drömmer drömmar som man aldrig kommer ihåg?? :em:
Jag drömde att jag kom hem till en polare. Det var helt upptänt i lägenheten, TVn var på o allt, men hittade inte honom! Sen ser jag att dörren till balkongen är på glänt.. Jag går ut, men hittar inte honom..
Sen hör jag ett gny från marken, 3 våningar ner.. Där låg han och höll på att dö!
Fy fan, de drömmarna är de värsta..
Var tvungen att ringa honom idag bara för det..
:cryout:
hmm natten till idag drömde jag att vi lirade handboll i min gamla högstadieskola, med alla gamla klasskamrater... kändes bra fan, skön dröm :)
Slartibartfast
2005-03-28, 09:05
Igårnatt drömde jag att "killen som tränade bodybuilding" i högstadiet som alla tjejer ville ha försökte lära mig hur man skulle bli bra på bänk. Man skulle köra hundra set bänk tre gånger i veckan. :laugh:
Inatt drömde jag att tjejen och jag pippade uppe i ett träd, att jag var The Rocketeer, att Indiana Jones 4 hade kommit ut och Harrison Ford pratade svenska i den, att jag var Gunde Svans fula tvilling och vann Vasaloppet, men när jag skulle intervjuas efter segern var jag så utmattad att jag svimmade och kanade ner för en kulle och begravdes i snön, att det bodde ett monster från "hotet från underjorden" i en av mina kuddar.
Inatt drömde jag att jag var på nån typ av tipsrunda ute i skogen där man skulle gissa vilken film det var med hjälp av nån ledtråd, det var jag och min familj som tävlade. Man skulle komma fram i skogen med hjälp av nån skoter som var 3ggr så bred som den var lång :confused:
ölobrännvin
2005-03-28, 09:21
Jag drömde att jag var på upptäcksfaärd i vildmarken då jag träffade 4 indianer som på engelska anklagade mej för att jag hade dödat deras folk, men jag har inte dödat någon sa jag på engelska, men om ni vill slåss så är det bara att ni kommer jag klarar nog av er alla 4 på en gång om det behövs, sen gick jag förbi dom och såg hotfull ut, ingen av indianerna vågade göra nåt för jag var en vit man.....
Drömde att jag ville ha min brorsas TV och video och skulle byta mitt gymkort mot dem, men när bytet skulle ske, mitt ute i skogen, så var det inte längre min brorsa utan en gammal klasskompis. *screwy*
inatt drömde jag att jag jag var soldat i något metal gear liknande spel och fick massor uppdrag såsom att krypa på golvet och ducka bakom väggar. Det var också mycket skjutande då det kryllade av fiendesoldater som var dumma som höns. Och det var även en del kvinnliga karaktärer och alla såg ut och var som min flickvän och när jag "höll på" med dom så var jag fascinerad över att det kunde kännas så verkligt även fast jag var i ett spel. jag oroade mig också över vad fienderna skulle tycka om min frisyr som stod åt alla håll:S
Jag var även arg över att jag inte fick mer avancerade uppdrag.
Sen vakna jag. dags för frukost!
Wayfaerer
2005-03-28, 10:14
Igårnatt drömde jag att "killen som tränade bodybuilding" i högstadiet som alla tjejer ville ha försökte lära mig hur man skulle bli bra på bänk. Man skulle köra hundra set bänk tre gånger i veckan. :laugh:
Arne P? :D
det var fullmåne i fredags och kring fullmåne drömmer jag som en galning.
En natt drömde jag om typ alla mina gamla pojkvänner i en salig blandning. Undrar verkligen vad som menades med den drömmen. Sedan har jag drömt andra drömmar som inte lämpar sig i tryck.
Fan drömde en rätt sjuk dröm. Att den var en stor fet gubbe (typ 50) ;) som skulle gå in i mitt hus, men jag ströp han ? Jag hade brottat ner han utanför och höll strupgrepp på han men han var för stark, så jag var tvungen att göra nåt.Så jag började bomba in slag i ansiktet på han, tills han var blodig, men sen helt plötsligt har han förvanldlats till en hundvalp, så jag blir typ rädd/nervös att ingen skall tro mig att han är en inbrottstjuv och att alla skall tro att jag misshandlat den lilla stackars hunvalpen. ? haha. fucked up
mini_Arnold
2005-03-28, 10:26
Om den där tjejen.. nu igen :(
Går inte in på detaljer men när jag vaknade kände mig ledsen... så jag onanerade mig glad igen :)
Om den där tjejen.. nu igen :(
Går inte in på detaljer men när jag vaknade kände mig ledsen... så jag onanerade mig glad igen :)
keffo... men kom då!
ey svenne! va gloru på?
fy faan! valla! vi rappar fett!
för en liten len, som hette fucking sven
han jiddrade om oss som e från förorten
en annan liten fan, kom hit en gång på dan
vi dissa han så han flög ändå bort till fuckistan
jag svär, fett med långt snubben...
vafan jävla svenne-tempo, vafan öka!
eeey grymt fan, bättre abo!
jag lovar dig, nu kommere!
dom kom över vattnet, klättra på bron
fett med svennar, grymt med jon
snabbigt krismöte bland turk och svenne
fett vilket knep, vi skickar fram henne
ey, hon e snygg, jag svär.
hon har en sminklåda.
hon sminkar tre gånger, vaaarje dag.
fööör brudarna från BHA
krossar dig en vacker dag
vi har snygga brudar
snyggare än du har
en snygging från hooden, säger jag
åkte till staden en grymming dag
gick fram framför jiddren, fett den gången
ey alla svennar, värsta bången...
abo, jag lovar dig fan
en annan fet snygging ditchade en lenne
snubben vart lack, han fick inte stocka henne
stackars lilla ungen, trodde han var kungen
det enda snubben fick var ett köttigt knä i pungen
mera refräng för fett med fan!
brudarna från BHA
fuckar dig en vacker dag
vi har feta brudar
fetare än du har!
jag vet varför du lyssnar på låten
- är du kåt len?
en snubbe kom hit med raklödderbulan
fett med däng, han fick äta på kulan
den fula lilla nissen, kände sig vissen
lilla fucking Sven fick äta feta dissen
brudarna från BHA, sänker dig en vacker dag
en date med en snygging från BHA
år självklart en pizza en grymming dag
vi kommer och knäcker med festate hären
fett med pizza från restaurante sfären
du kan torka dig i arslet med din jävla pizza!
mera refrääääng!!!
brudarna från BHA
sänker dig en vacker dag
vi har snygga brudar
snyggare än du har
den grymmaste dängen, fetaste schlängen
har alltid kommit från BHA gängen!
alla idiiter från asfalten
vet hur det är i förorten len
lyssna på ordet från kungen
Fuck you kompis!
Natten till i dag drömde jag däremot något om att jag var tillbaka i högstadiet och min bror dök upp och sade att jag hade fuskat på en skrivning. *screwy*
var det sant? :D
det var fullmåne i fredags och kring fullmåne drömmer jag som en galning.
En natt drömde jag om typ alla mina gamla pojkvänner i en salig blandning. Undrar verkligen vad som menades med den drömmen. Sedan har jag drömt andra drömmar som inte lämpar sig i tryck.
oh, det händer er också? händer/hände att min kompis berättade diverse konstigt *popcorn*
Men själv drömmer jag fortfarande aldrig något, än mindre som jag kommer ihåg. Skulle väl vara kanske 2 ggr per år jag vaknar till för att det var något, om ens det.
Slartibartfast
2005-03-28, 11:26
OT: är din bror lika guru och deffad som du?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.