Visa fullständig version : bilder ifrån mig
rememberence
2005-01-23, 01:14
jag ber om ursäkt för kvaliteten..men det kommer upp bilder med digitalkameran om nån vill se..:)
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Magen.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/overkropp.jpg
Ser bra ut! Välkommen hit förrästen! *flex*
rememberence
2005-01-23, 11:08
tack så mycket :)...måste tillägga min info om mig :)
15 år
75 kilo (ungefär)
175,5 exakt!
jag har bara tränat med samma vikter hela tiden sen lite före julen =/
hobbitar
2005-01-23, 11:11
Ser bra ut, bara att kämpa på nu! Glöm inte att träna alla muskelgrupper, även ben (ifall du inte gör det).
rememberence
2005-01-23, 11:16
jo jag vet..jag har lagt upp schema och så..fast jag är som sagt ar 15 år bara..kommer inte in på något gym, så jag kommer att träna på ett ställe..fast det kanske bara blir 1 gång i veckan eller inte alls..skulle iaf vilja att det blir två gånger i veckan hela tiden..men men..får se hur det blir
Schysta axlar har du. *flex*
om jag inte ser helt galet så ser dina lats mkt bra ut, samma gäller axlar och mage...men fan armarna får du käpa hårt med :whipped:
edit: välkommen :bow:
The Somberlain
2005-01-23, 13:48
Vadå, kör dom med åldersgräns på gymmen?!
Vadå, kör dom med åldersgräns på gymmen?!
Det är väldigt vanligt förekommande. Vi har 15årsgräns på mitt gym.
//Jörgen
Vad finns det för gym i Trosa?
Har landställe där i trakten och vore ju shysst om man kunde sköta sommarträningen lite bättre i år :)
rememberence
2005-01-23, 15:13
Vad finns det för gym i Trosa?
Har landställe där i trakten och vore ju shysst om man kunde sköta sommarträningen lite bättre i år :)
safiren, badhuset du vet :), härligt att det finns folk som kommer ner hit..det är ett fint ställe :)
Är det enda gymet i trakten? Det ligger ju i Vagnhärad :p
rememberence
2005-01-23, 16:56
ja det gör ju det...men det är också et enda...förutom om man känner några brandmän och tränar på brandsation som mig :p
ja det gör ju det...men det är också et enda...förutom om man känner några brandmän och tränar på brandsation som mig :p
Aha, då får det bli Rocky-träning den här sommaren också då. För långt att cykla till Vagnhärad :p
Nåja, man kan inte få allt :)
rememberence
2005-01-23, 19:53
men vart brukar du bo på sommrarna?
Gillbergsvik, ute vid tjockis-kollot
Matte_Maiden
2005-01-23, 19:57
Bra axlar! Sen till den vanliga frågan, vad tar du i bänk/böj/mark?
(Av någon anledning känns det som att jag enbart kommer få svar på den första övningen. :D)
Matte_Maiden
2005-01-23, 20:46
Bor du i Trosa? Jag har ett gäng kusiner där. :D
rememberence
2005-01-23, 20:50
Gillbergsvik, ute vid tjockis-kollot
äsch..det är inte så långt ;)
matte...jag har aldrig kört nån av dom övningarna i mitt liv..så kan inte svara på det :p..
Matte_Maiden
2005-01-23, 21:06
matte...jag har aldrig kört nån av dom övningarna i mitt liv..så kan inte svara på det :p..
Hur tränar du då? :D
För långt för att cykla och jag är inte direkt kinkig av mig när det kommer till att cykla :)
Fin hals! kämpa på :hbang:
rememberence
2005-01-24, 15:36
hur jag tränar...jaa du..med andra övningar helt enkelt :p....för långt? :p...äsch...bara att köra på :)..går ju fortare än med bil nästan
Jonny_88
2005-01-24, 22:05
Jag ser inte bilderna... *cry*
EDIT:
Nu ser jag! Snyggt, speciellt magen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.